Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, ik ozu het wel ondergaan
als ik ergens een probleem mee zou krijgen stel je voor dat je van die extreem hangende oogleden krijgt zodat je moeite hebt met je ogen open doen... ik weet dat ik d'r aanleg voor heb, want mijn oma tantes en moeder hebben dat ook mijn oma en een tante hebben het al operatief laten verwijderen mijn moeder heeft net van de verzekering te horen gekregen dat zij ook mag als ik later van die hangende oogleden krijg, dan laat ik ze ook weghalen
|
![]() |
Absoluut. Geen facelift, maar vrijwel alle andere behandelingen zou ik zeker overwegen. Als je d.m.v. Botox toch minder rimpels overhoudt en je hebt het geld ervoor, waarom dan niet? Ik weiger om er later als een oude verrimpelde taart bij te lopen. De risico's neem ik dan wel op de koop toe.
|
![]() |
|
Kan ik nu nog niet zeggen, heb er in principe niets op tegen. Mijn moeder heeft pas geleden dr ogen laten liften, omdat ze dat zelf mooier vond, en ik vind het er ook beter uitzien. Dan moet je dat vooral doen, als je je er lekkerder bij voelt. Dus ja waarom niet... zo lang je niet je hele eigen persoon verandert.
|
Absoluut niet ik vind dat het alleen toegestaan mag zijn voor mensen die ongelukken hebben geleden, je bent zoals je bent en als je daar een probleem mee hebt jammer leer jezelf maar lekker accepteren mensen die zich dmv ingrepen lopen veranderen verliezen in mijn ogen ook al hun respect tevens vind ik het ook respectloos t.o.v minder uitziende mensen die het geld er niet voor hebben.
||
Citaat:
Als je het geld ervoor heb moet je het doen.. als je het wil dan bedoel tis ieders eigen keus... stel jij hebt ene vette haakneus en voelt je daardoor zo lelijk dat je niet naar buiten durft... en je hebt het geld om een mooi klein neusje te laten maken DAN DOE JE DAT TOCH.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waarom probeer je zo'n persoon niet eerst heelhuids te helpen een beetje zelfvertrouwen opbouwen dmv vrienden bv. Voor elk gebrek is er wel een persoon die dr op geilt bij wijs van spreken, om dan maar gelijk aan je lichaam te laten hameren gebeurt steeds sneller tegenwoordig net alsof men geen waarde aan het lichaam hecht.
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 19:22. |
![]() |
|
ik wil mn neus nog wel ns recht laten zetten:
heb er 5 jaar geleden een surfmast op gekregen en sindsdien staat ie niet helemaal recht meer. Maar dat zou ik alleen doen als ik of heel veel geld zou hebben of een mega modellencarriere zich zou voordoen het eerste kan nog wel lukken, t tweede is een lachertje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou geen dingen aan mezelf laten versleutelen die onvermijdelijk zijn en bij het ouder worden horen. Als ik later veel rimpels krijg of kaal word, dan probeer ik dat niet te corrigeren door chirurgie. Dat is gewoon het normale proces van veroudering. Natuurlijk kan ik wel cosmetica gebruiken om m'n rimpels een beetje te camoufleren en kan ik gaan overkammen om mijn biljartbal te verbergen, maar chirurgie? Nooit.
Wel zou ik een ingreep laten plegen als ik echt last had van bepaalde dingen die als afwijking worden gezien, zoals extreme flaporen of bepaalde uitstulpsels/wildgroeien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind rimpels, grijs haar, dunnere lippen (kortom: tekenen van ouderdom) niet lelijk. Ik vind het niet nodig om jezelf er uit te laten zijn als 20 wanneer je 60 bent. Maar over 30 jaar piep ik misschien wel anders en ik heb principieels niets tegen cosmetische chirurgie. Zolang je maar niet gaat overdrijven.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik al oud word dan ga ik mooi niets aan mezelf weghalen of toevoegen. Zeker als je oud(er) bent zegt hoe je eruit ziet iets over wie je bent en hoe je geleefd hebt. Dat zou ik niet willen wissen. |
![]() |
|
Nee.... je gezicht tekent je juist, als je dat weg laat halen. Sorry, ik vind het er niet uitzien als vrouwen van 50/60 een volkomen rimpelloos gezicht hebben, heel nep...
Als ik iets echt hinderlijks had: ja dat zou ik wel veranderen, cup F ofzo, of heel erge flaporen... Maargoed, dat heb ik niet (voor zover ik weet ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Hmm..ik zou geen enge dingen laten doen zoals liposuctie, staan ze daar met een stang in je dijen te raggen. Een facelift vind ik ook ranzig. Aan mijn gezicht zou ik niet snel iets doen, mocht het fout gaan, dan ben je helemaal de lul.
Aan mijn lichaam ook niet zo snel, ik laat mijn lichaam toch nooit zien... ik zou alleen wel mijn borsten op laten hijsen mocht het té erg worden ![]() maar inderdaad, vergroeiingen of andere abnormaalheden zou ik wel "verbeteren", of dingen waarvan ik last ervaar, een derde been op mijn rug ofzo. Oud worden vind ik opzich niet zo erg, maar vroeger dacht ik ook dat ik puistjes krijgen niet zo erg vond, het hoort er nou eenmaal bij, maar nu het zover is, denk ik er wel anders over, maargoed, dat zie ik dan wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k ben wel tegen die ballonnenvrouwen |
![]() |
||
Citaat:
Haha wat een onzinargument. Nu is alles nog strak. In de komende tien jaar ben je op je mooist. Dat ga je niet veranderen nee. Daarna wordt alles slap en rimpelig. Dat is dus iets heel anders.
|
![]() |
JA
het liefst zou ik nu al het een en ander laten doen, niet omdat ik mezelf zo lelijk vind, maar het kan gewoon mooier en als je er geld voor hebt en er zitten weinig risico's aan, waarom niet? Ik wil sowieso mijn onderkin laten straktrekken, ik heb een normaal postuur maar een dikke kop, zelfs toen ik nog 6 kg minder woog (en echt dun was) had ik al een onderkin. En ik wil die dus weg hebben. Verder zou een beugel voor een perfect gebitje ook niet gek zijn (al moet er dan een stukje van mijn 2 voortanden af dus wordt nooit zoals ik perfect vind, maar dat geeft niet), oren laten vastnieten zou ook niet verkeerd zijn, dat is mijn enige echte complex, ik vind dat ik flaporen heb. Verder als de boel gaat hangen worden mijn tieten gelift (en als t van die uitgedroogde theezakjes worden ook vergroting tot oude grote) en ik heb postuur van mijn ma (wat me angstig maakt voor mijn toekomst ![]() rimpels vind ik trouwens wel mooi (rond ogen ed) bij oude vrouwen, zo'n prachtige karakterestieke kop als mijn oma zou ik wel willen hebben als ik zo oud ben (90). Mijn oma heeft trouwens wel een pruik omdat ze haar haar lelijk vind, zou ik ook doen. Maar eigenlijk wil ik mijn veranderingen voor als ik jaar of 30-40 ben, vanaf 50 wel lekker rimpelig worden, van die enge strakke omatjes moet ik ook nix hebben, maar als je dus vroeg de boel laten goedzetten heb je de goede basis om mooi oud te worden. okay is het nog te volgen maar ik ben nu ook heel tevreden hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 05-07-2003 om 23:13. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|