Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 13:10
Optima
Optima is offline
Ouder worden is heel leuk, als je tiener bent, want dan voel je je volwassen. maar ouder worden na je 30ste wordt steeds erger, dan wordt je 'oud' ( met negatieve associatie)

veel mensen laten daarom iets doen aan hun lichaam, om zichzelf zeg maar jong te voelen, of om knap te worden of te blijven.

Zou jij, door ouderdom, plastische chirurgie ondergaan? Zoja: waarom en waar?

ik zou zelf niets laten doen aan mijn lijf, maar wel in mijn gezicht. Je lichaam verandert voortdurend, door eten of sporten, door hormonen en zwangerschap. maar je gezicht is heel eigen. het lijkt me eng om in de spiegel te kijken en totaal iemand anders te zien dan 15 jaar terug. Maar Ik wil geen facelift, je ziet dat vrouwen er dan heel anders uitgaan zien dan dat ze vroeger waren.
Oud 03-07-2003, 13:19
Verwijderd
Ik zou niets aan mezelf laten veranderen, als het alleen maar is om de reden dat ik er ouder uit ga zien. Ik zou denk ik wel wat laten veranderen als er iets is waar ik echt last van heb, omdat het dan mijn normale functioneren belemmert.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:26
Verwijderd
Ik ben weleens bij de plastisch chirurg geweest (ik was toen 13) omdat ik een pigmentvlek op mijn linkerwang had.
Ik kreeg te horen dat hij weggehaald kon worden, maar niet wanneer ik nog in de groei was.
Het zou dus pas kunnen als ik 18 was.
Nu ben ik 18 en wil ik het niet meer.
Het is iets wat bij mij hoort, en het is niet mooi ofzo maar ook weer niet zo bijzonder lelijk dat ik in mezelf zou laten snijden of laseren.
Ik denk daarom dat ik het ook niet zou doen als ik ouder word, want je kunt de ouderdom toch niet inhalen, en ik hoef ook niet zo'n botox queen als vanessa te worden!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:29
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik zou juist het tegenovergestelde van optima zeggen
het liefst niks maar als het moest liever aan mn lijf dan mn gezicht. je gezicht vormt wie je bent, het is waaraan je jezelf herkent en waaraan anderen je herkennen. als je dat verranderd ben je jezelf niet meer. je lijf is veel minder belangrijk in de formatie van jezelf. daarom, als het noodzakelijk was, zou ik wel iets aan mn lijf doen. maar nooit aan mn gezicht...
Oud 03-07-2003, 13:34
biep
biep is offline
als ik er zo pimpy bij ga lopen als Patricia Paai en de hele dag voor de spiegel zou gaan staan, kijken wat er nog te botoxen en siliconeren valt, waarschuw me dan even....
OMG.... je zult maar zoveel geld teveel hebben dat je jezelf maar tot 60jarige barbie om laat bouwen

maar een facelift ofzo, daar kan ik nog in komen, als je op je 40e al heel erg wallen oid hebt. (mijn moeder wil het ook).
maar ik zou mezelf niet op mn 50e omlaten bouwen tot een 20jarige barbie-face oid.
Oud 03-07-2003, 13:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Dr is een verschil tussen plastische en cosmetische chirurgie.

Jullie hebben het allemaal over cosmetische chirurgie zoals face liften enzo.
Dat zou ik niet doen, kost veel te veel geld en ik vind het nergens goed voor, ik ben liever tevreden met hoe ik ben zonder rare fratsels.

Maar plastische chirurgie zou ik wel overwegen als het nodig is. Dan heb ik het over aan elkaar gegroeide vingers, dingen die verkeerd groeien etc. Maar daar heb ik geen last van dus is het ook niet nodig. Ach misschien ooit een borstverkleining als ik hier teveel last van krijg
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:44
Verwijderd
noooit.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 13:57
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
nee, er zijn genoeg dingen aan mezelf die ik niet mooi vind, maar in elke imperfectie zit wel weer iets moois, en dat allemaal bij elkaar..maakt mij, en ik ben wel tevreden met mij in het geheel.
Mocht ik vanwege ouderdom last krijgen van vetwallen ofzoiets dergelijks, en als het me dusdanig in de weg zit dat ik me er niet lekker onder voel, laat ik die wel weghalen.
Maar om de 2 maanden mijn rimpels laten gladtrekken, en lippen laten bijvullen vind ik echt onzin, ik zie mezelf al lopen...75 jaar, als een plastic pop achter een rollator.

Citaat:
het lijkt me eng om in de spiegel te kijken en totaal iemand anders te zien dan 15 jaar terug.
De veranderingen in die 15 jaar zijn zo constant dat je het niet doorhebt.

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:09
coecie
coecie is offline
ja, ik ozu het wel ondergaan
als ik ergens een probleem mee zou krijgen
stel je voor
dat je van die extreem hangende oogleden krijgt zodat je moeite hebt met je ogen open doen...
ik weet dat ik d'r aanleg voor heb, want mijn oma tantes en moeder hebben dat ook
mijn oma en een tante hebben het al operatief laten verwijderen
mijn moeder heeft net van de verzekering te horen gekregen dat zij ook mag

als ik later van die hangende oogleden krijg, dan laat ik ze ook weghalen
Oud 03-07-2003, 14:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Absoluut. Geen facelift, maar vrijwel alle andere behandelingen zou ik zeker overwegen. Als je d.m.v. Botox toch minder rimpels overhoudt en je hebt het geld ervoor, waarom dan niet? Ik weiger om er later als een oude verrimpelde taart bij te lopen. De risico's neem ik dan wel op de koop toe.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:22
Esmée
Esmée is offline
Kan ik nu nog niet zeggen, heb er in principe niets op tegen. Mijn moeder heeft pas geleden dr ogen laten liften, omdat ze dat zelf mooier vond, en ik vind het er ook beter uitzien. Dan moet je dat vooral doen, als je je er lekkerder bij voelt. Dus ja waarom niet... zo lang je niet je hele eigen persoon verandert.
Oud 03-07-2003, 14:24
Stevill
Stevill is offline
Absoluut niet ik vind dat het alleen toegestaan mag zijn voor mensen die ongelukken hebben geleden, je bent zoals je bent en als je daar een probleem mee hebt jammer leer jezelf maar lekker accepteren mensen die zich dmv ingrepen lopen veranderen verliezen in mijn ogen ook al hun respect tevens vind ik het ook respectloos t.o.v minder uitziende mensen die het geld er niet voor hebben.
Oud 03-07-2003, 14:31
Angie_
Angie_ is offline
ik ga iig mijn borsten laten verkleinen ivm last in me rug

verder nix denk ik.. ja als ik later wallen krijg... dan wel..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:33
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 03-07-2003 @ 15:24:
Absoluut niet ik vind dat het alleen toegestaan mag zijn voor mensen die ongelukken hebben geleden, je bent zoals je bent en als je daar een probleem mee hebt jammer leer jezelf maar lekker accepteren mensen die zich dmv ingrepen lopen veranderen verliezen in mijn ogen ook al hun respect tevens vind ik het ook respectloos t.o.v minder uitziende mensen die het geld er niet voor hebben.
doe niet zo dom..

Als je het geld ervoor heb moet je het doen.. als je het wil dan

bedoel tis ieders eigen keus...

stel jij hebt ene vette haakneus en voelt je daardoor zo lelijk dat je niet naar buiten durft... en je hebt het geld om een mooi klein neusje te laten maken DAN DOE JE DAT TOCH..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:35
biep
biep is offline
Citaat:
Engolie schreef op 03-07-2003 @ 15:33:
doe niet zo dom..

stel jij hebt ene vette haakneus en voelt je daardoor zo lelijk dat je niet naar buiten durft... en je hebt het geld om een mooi klein neusje te laten maken DAN DOE JE DAT TOCH..
mee eens
Oud 03-07-2003, 14:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Gave sig
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:36
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 03-07-2003 @ 15:35:
Gave sig
pssssssst jij ook
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 15:15
Verwijderd
Misschien, dat ligt eraan of het heel erg gesteld met me is als ik zestig ben. Ik denk dat een rimpelig gezicht als ik oud ben wel respect afdwingt
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:40
thugz-angel
thugz-angel is offline
nooit, echt nooit, ik weet niet ik vind dat op de een of andere manier gewoon nep, dan ben je jezelf neit meer zeg maar
Oud 03-07-2003, 17:56
rodina
rodina is offline
Nee. Ik word mooi oud. Zonder gesnij in m'n lijf.

Kzou alleen wat laten veranderen na een ongeluk ofzo, of wanneer ik ergens last van zou gaan krijgen, niet vanwege m'n rimpels.
Oud 03-07-2003, 17:57
Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
ik doe het ook niet!!

op geen enkel vlak
Oud 03-07-2003, 18:10
Verwijderd
misschien dat ik later mijn ogen laat liften... en rimpels wil ik ook niet, dus misschien dat ik aan de botox ga...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 18:27
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Tuurlijk niet, mijn sexyheid gaat nooit meer weg. Ik heb dat helemaal niet nodig.
Oud 03-07-2003, 19:19
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
doe niet zo dom..

Misschien vind jij dat ik zet dr alleen neer dat ik vind dat het uitgesloten moet worden de natuur heeft het zo bepaald waarom er tegenin gaan?

Waarom probeer je zo'n persoon niet eerst heelhuids te helpen een beetje zelfvertrouwen opbouwen dmv vrienden bv. Voor elk gebrek is er wel een persoon die dr op geilt bij wijs van spreken, om dan maar gelijk aan je lichaam te laten hameren gebeurt steeds sneller tegenwoordig net alsof men geen waarde aan het lichaam hecht.

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 19:27
Freggol
Freggol is offline
alleen, als ik quasimodo zou heten.

Anders niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 19:27
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
rodina schreef op 03-07-2003 @ 18:56:
Nee. Ik word mooi oud. Zonder gesnij in m'n lijf.

Kzou alleen wat laten veranderen na een ongeluk ofzo, of wanneer ik ergens last van zou gaan krijgen, niet vanwege m'n rimpels.
Oud 03-07-2003, 19:44
italianboy
italianboy is offline
ik wil mn neus nog wel ns recht laten zetten:

heb er 5 jaar geleden een surfmast op gekregen en sindsdien staat ie niet helemaal recht meer.

Maar dat zou ik alleen doen als ik of heel veel geld zou hebben of een mega modellencarriere zich zou voordoen

het eerste kan nog wel lukken, t tweede is een lachertje
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 03-07-2003 @ 20:19:
Misschien vind jij dat ik zet dr alleen neer dat ik vind dat het uitgesloten moet worden de natuur heeft het zo bepaald waarom er tegenin gaan?

Waarom probeer je zo'n persoon niet eerst heelhuids te helpen een beetje zelfvertrouwen opbouwen dmv vrienden bv. Voor elk gebrek is er wel een persoon die dr op geilt bij wijs van spreken, om dan maar gelijk aan je lichaam te laten hameren gebeurt steeds sneller tegenwoordig net alsof men geen waarde aan het lichaam hecht.
jaaah, laten we dan maar allemaal naakt over straat gaan... en laten we dan ook maar make up gaan verbieden en tom ford en jean paul gaultier moeten naar een concentratiekamp het is schande!!! en alle spiegels moeten vernietigd worden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 20:26
Verwijderd
Ik zou geen dingen aan mezelf laten versleutelen die onvermijdelijk zijn en bij het ouder worden horen. Als ik later veel rimpels krijg of kaal word, dan probeer ik dat niet te corrigeren door chirurgie. Dat is gewoon het normale proces van veroudering. Natuurlijk kan ik wel cosmetica gebruiken om m'n rimpels een beetje te camoufleren en kan ik gaan overkammen om mijn biljartbal te verbergen, maar chirurgie? Nooit.

Wel zou ik een ingreep laten plegen als ik echt last had van bepaalde dingen die als afwijking worden gezien, zoals extreme flaporen of bepaalde uitstulpsels/wildgroeien.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 20:33
Fog
Fog is offline
ik zou wel een andere neus willen. en een stuk dunner willen zijn.

maar t boeit me te weinig om er zoveel geld aan uit te geven.
Oud 03-07-2003, 21:23
feline
feline is offline
Citaat:
Optima schreef op 03-07-2003 @ 14:10:
Maar je gezicht is heel eigen. het lijkt me eng om in de spiegel te kijken en totaal iemand anders te zien dan 15 jaar terug.
Je ziet niet een totaal ander iemand dan 15 jaar terug, maar hetzelfde persoon als gisteren.

Ik vind rimpels, grijs haar, dunnere lippen (kortom: tekenen van ouderdom) niet lelijk. Ik vind het niet nodig om jezelf er uit te laten zijn als 20 wanneer je 60 bent. Maar over 30 jaar piep ik misschien wel anders en ik heb principieels niets tegen cosmetische chirurgie. Zolang je maar niet gaat overdrijven.
Oud 03-07-2003, 21:25
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-07-2003 @ 14:38:
Dr is een verschil tussen plastische en cosmetische chirurgie.

Jullie hebben het allemaal over cosmetische chirurgie zoals face liften enzo.
Dat zou ik niet doen, kost veel te veel geld en ik vind het nergens goed voor, ik ben liever tevreden met hoe ik ben zonder rare fratsels.

Maar plastische chirurgie zou ik wel overwegen als het nodig is. Dan heb ik het over aan elkaar gegroeide vingers, dingen die verkeerd groeien etc. Maar daar heb ik geen last van dus is het ook niet nodig. Ach misschien ooit een borstverkleining als ik hier teveel last van krijg
Ik weet dat ik t lang niet altijd met jou eens ben, maar op dit punt dus 100% wel! Om medische redenen zou ik t ook laten doen, maar ouder worden hoort gewoon bij het leven, net zoals geboren worden en doodgaan...dus waarom een natuurlijk proces 'stoppen' of 'tegenhouden'?
Oud 03-07-2003, 21:36
blacky
blacky is offline
No way dat er een plastisch chirurg aan mij gaat zitten. Echt een eind opzouten met die troep. Dan wordt ik toch lekker oud, like I care.

Jeugd is een geschenk van de natuur, ouderdom is een kunstwerk.
Oud 04-07-2003, 00:39
Chelsea
Chelsea is offline
nee.
ik vind oude mensen ernstig lelijk maar met facelift zie je er jongoud uit dat is nog erger :/
Oud 04-07-2003, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 03-07-2003 @ 14:10:
ik zou zelf niets laten doen aan mijn lijf, maar wel in mijn gezicht. Je lichaam verandert voortdurend, door eten of sporten, door hormonen en zwangerschap. maar je gezicht is heel eigen. het lijkt me eng om in de spiegel te kijken en totaal iemand anders te zien dan 15 jaar terug. Maar Ik wil geen facelift, je ziet dat vrouwen er dan heel anders uitgaan zien dan dat ze vroeger waren.
Als je vindt dat je gezicht heel eigen is, waarom zou je er dan aan iets aan willen veranderen? Bovendien, als je nu in de spiegel kijkt dan zie je als het goed is ook iets heel anders dan vijftien jaar terug. Zou je het nu ook willen veranderen?

Als ik al oud word dan ga ik mooi niets aan mezelf weghalen of toevoegen. Zeker als je oud(er) bent zegt hoe je eruit ziet iets over wie je bent en hoe je geleefd hebt. Dat zou ik niet willen wissen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 08:50
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nee, door ouderdom niet. Ik vind ouderdom juist wel mooi.
ALs ik nou borsten cup E had ofzo, of iets dergelijks hinderlijks, maar nee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 09:24
Synonym
Synonym is offline
Nee.... je gezicht tekent je juist, als je dat weg laat halen. Sorry, ik vind het er niet uitzien als vrouwen van 50/60 een volkomen rimpelloos gezicht hebben, heel nep...

Als ik iets echt hinderlijks had: ja dat zou ik wel veranderen, cup F ofzo, of heel erge flaporen... Maargoed, dat heb ik niet (voor zover ik weet )
Oud 04-07-2003, 11:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 03-07-2003 @ 22:25:
Ik weet dat ik t lang niet altijd met jou eens ben, maar op dit punt dus 100% wel! Om medische redenen zou ik t ook laten doen, maar ouder worden hoort gewoon bij het leven, net zoals geboren worden en doodgaan...dus waarom een natuurlijk proces 'stoppen' of 'tegenhouden'?
Kan je merken dat ik mn ANW-werkstuk over plastische chirurgie gedaan heb?

Citaat:
Blacky schreef:

No way dat er een plastisch chirurg aan mij gaat zitten. Echt een eind opzouten met die troep. Dan wordt ik toch lekker oud, like I care.

Jeugd is een geschenk van de natuur, ouderdom is een kunstwerk.
En wat dan als je vingers in elkaar gegroeid zijn, je een hazelip hebt, je voet krom groeit etc?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:30
Fortisi
Fortisi is offline
Hmm..ik zou geen enge dingen laten doen zoals liposuctie, staan ze daar met een stang in je dijen te raggen. Een facelift vind ik ook ranzig. Aan mijn gezicht zou ik niet snel iets doen, mocht het fout gaan, dan ben je helemaal de lul.
Aan mijn lichaam ook niet zo snel, ik laat mijn lichaam toch nooit zien... ik zou alleen wel mijn borsten op laten hijsen mocht het té erg worden

maar inderdaad, vergroeiingen of andere abnormaalheden zou ik wel "verbeteren", of dingen waarvan ik last ervaar, een derde been op mijn rug ofzo.

Oud worden vind ik opzich niet zo erg, maar vroeger dacht ik ook dat ik puistjes krijgen niet zo erg vond, het hoort er nou eenmaal bij, maar nu het zover is, denk ik er wel anders over, maargoed, dat zie ik dan wel.
Oud 04-07-2003, 19:48
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
[QUOTE]WishfulDreaming schreef op 04-07-2003 @ 12:15:
[B]Kan je merken dat ik mn ANW-werkstuk over plastische chirurgie gedaan heb?

Ja
Oud 04-07-2003, 21:41
DisNaks
DisNaks is offline
nee echt nooit
Oud 04-07-2003, 22:21
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Esmée schreef op 03-07-2003 @ 15:22:
Kan ik nu nog niet zeggen, heb er in principe niets op tegen.
Oud 04-07-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 03-07-2003 @ 21:09:
jaaah, laten we dan maar allemaal naakt over straat gaan... en laten we dan ook maar make up gaan verbieden en tom ford en jean paul gaultier moeten naar een concentratiekamp het is schande!!! en alle spiegels moeten vernietigd worden
tuurlijk niet, dan kunnen alto's niet meer zien of ze wel afstotelijk genoeg zijn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 22:47
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 03-07-2003 @ 20:19:

Jij hebt makkelijk praten St2v3, maar denk es aan die mensen die wel lelijk zijn. Ik zou het zelf niet zo snel doen gewoon omdat m'n uiterlijk me niet zo veel boeit maar ik veroordeel diegenen die het wel doen niet.

'k ben wel tegen die ballonnenvrouwen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 12:55
Verwijderd
alleen om practische redenen, niet cosmetische

een paar rimpels vind ik niet erg, maar als mijn oogleden zo gaan hangen dat ik niets meer zie, dan wel

sommige dingen horen gewoon bij ouder worden vind ik, zoals rimpels. Is toch niets mis mee? Meestal best mooi.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 15:53
Roos
Roos is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-07-2003 @ 02:32:
Bovendien, als je nu in de spiegel kijkt dan zie je als het goed is ook iets heel anders dan vijftien jaar terug. Zou je het nu ook willen veranderen?

Haha wat een onzinargument. Nu is alles nog strak. In de komende tien jaar ben je op je mooist. Dat ga je niet veranderen nee.
Daarna wordt alles slap en rimpelig. Dat is dus iets heel anders.
Oud 05-07-2003, 18:02
Phileine
Phileine is offline
Nee. Ik wil geen gesnij in mijn lichaam. Laat mij maar gewoon oud worden, ik ben er niet bang voor.
Oud 05-07-2003, 23:09
Ninnoc
Ninnoc is offline
JA

het liefst zou ik nu al het een en ander laten doen, niet omdat ik mezelf zo lelijk vind, maar het kan gewoon mooier en als je er geld voor hebt en er zitten weinig risico's aan, waarom niet?

Ik wil sowieso mijn onderkin laten straktrekken, ik heb een normaal postuur maar een dikke kop, zelfs toen ik nog 6 kg minder woog (en echt dun was) had ik al een onderkin. En ik wil die dus weg hebben. Verder zou een beugel voor een perfect gebitje ook niet gek zijn (al moet er dan een stukje van mijn 2 voortanden af dus wordt nooit zoals ik perfect vind, maar dat geeft niet), oren laten vastnieten zou ook niet verkeerd zijn, dat is mijn enige echte complex, ik vind dat ik flaporen heb.

Verder als de boel gaat hangen worden mijn tieten gelift (en als t van die uitgedroogde theezakjes worden ook vergroting tot oude grote) en ik heb postuur van mijn ma (wat me angstig maakt voor mijn toekomst) wat betekend een mannelijke bouw, geen heupen maar een dikke buik, dus als ik een buik krijg word dat een half vetafzuiging en half vetverplaatsing zodat ik ook op oudere leeftij mooie volle kont hou. En waarschijnlijk nog meer,

rimpels vind ik trouwens wel mooi (rond ogen ed) bij oude vrouwen, zo'n prachtige karakterestieke kop als mijn oma zou ik wel willen hebben als ik zo oud ben (90). Mijn oma heeft trouwens wel een pruik omdat ze haar haar lelijk vind, zou ik ook doen. Maar eigenlijk wil ik mijn veranderingen voor als ik jaar of 30-40 ben, vanaf 50 wel lekker rimpelig worden, van die enge strakke omatjes moet ik ook nix hebben, maar als je dus vroeg de boel laten goedzetten heb je de goede basis om mooi oud te worden. okay is het nog te volgen

maar ik ben nu ook heel tevreden hoor

Laatst gewijzigd op 05-07-2003 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 23:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
hoe kunnen vingers in elkaar groeien
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:08
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-07-2003 @ 23:47:
Jij hebt makkelijk praten St2v3, maar denk es aan die mensen die wel lelijk zijn. Ik zou het zelf niet zo snel doen gewoon omdat m'n uiterlijk me niet zo veel boeit maar ik veroordeel diegenen die het wel doen niet.

'k ben wel tegen die ballonnenvrouwen
omg beetje jammer, maar euhm nee een beetje verplaatsen in anderen is voor mij ook niet onmogelijk, 'k vind het alleen vreemd en ook bestwel erg dat er zo lichtelijk over word gedacht gelijk je lichaam te laten corrigeren als iets je niet aanstaat.
Reageren

Regels voor berichten