![]() |
|
yeet,
ik ken niet erg veel maar toch genoeg van computers. Ik ben vooral bezig met casemodden en hardware!!!! Ik zou graag erg veeeeeeeeeeeel info en foto's ontvangen en als iemand links weet naar sites met info stuur ze ff door naar me email adres pietjebrone@hotmail.com ![]() 'k zou ook graag bijleren over het moederbord, voeding, coolers en fans. Is het verstandig om al met casemodden te beginnen of is het te riskant. 'k heb een geupgrade p2 ![]() alvast bedankt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad ook een hoop kermisdingen. Maar ik denk dat je het met me eens bent, dat, mits goed gedaan, een water gekoeld systeem met net voldoende licht en netjes afgewerkt er heel mooi uit kan zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat ik trouwens ook nog wel een raampje (of raampjes) in mijn case dremel. Ik heb immers ook waterkoeling, en in mijn pomp zit een leuke blauwe LED ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, ehh, iemand nog een meter of 2 raamrubber en plexiglas over? ![]() Wat ik trouwens wel mooi vind; een klein logo in je raam gedremeld/geschuurd, en dan met 2 LEDjes dat logo op laten lichten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zo moeilijk is dat niet denk ik. Licht opschuren is al genoeg, als ik 't goed heb. Gewoon een mal maken, vastplakken en schuren maar :> |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() komt het ooit af post ik wel een fototje |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Casemod/Airflow vraag Big Boi | 4 | 29-03-2008 21:10 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Casemod bijna compleet, klein probleempje voeding Bad Boy Me | 5 | 09-03-2005 16:45 | |
Software & Hardware |
[casemodding] Speakerstandaard maken Krekker | 15 | 13-04-2004 19:04 | |
Software & Hardware |
[Casemodding] Logo op pc kast plaatsen Dr Evil | 9 | 18-08-2003 19:20 | |
Software & Hardware |
[casemodding] eigen baybuss maken ?! Dreamzilla | 3 | 14-12-2002 16:41 | |
Software & Hardware |
Casemod vragen Verwijderd | 3 | 23-05-2002 05:13 |