Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 20:50
peter-jan
peter-jan is offline
yeet,
ik ken niet erg veel maar toch genoeg van computers. Ik ben vooral bezig met casemodden en hardware!!!! Ik zou graag erg veeeeeeeeeeeel info en foto's ontvangen en als iemand links weet naar sites met info stuur ze ff door naar me email adres
pietjebrone@hotmail.com
'k zou ook graag bijleren over het moederbord, voeding, coolers en fans.
Is het verstandig om al met casemodden te beginnen of is het te riskant. 'k heb een geupgrade p2
alvast bedankt.
Oud 07-07-2003, 21:01
Verwijderd
Casemodden heeft eigenlijk geen reet met computers te maken, het enige wat noodzakelijk is in sommige gevallen is het verwijderen van je hardware uit de case. Nou, de processor en 't geheugen kun je laten zitten, dus 't lijkt me sterk dat dàt niet gaat lukken.

Ik bedoel; een gaatje in je deur dremelen (of met een kolomboor, als je daar beschikking tot hebt) vereist nou niet echt bepaald kennis van de verschillende PCB-lagen van je moederbord?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Voor bijles kun je terecht bij professionals die je voor €50/uur alles leren wat je maar wilt.

Als je het gratis wilt, betekent dat je daarvoor moeite moet doen, veel topics lezen, ook op b.v. GoT als het zeer technische zaken omvat, en veel zelf uitzoeken proberen en zoeken met Google.
Oud 07-07-2003, 21:03
peter-jan
peter-jan is offline
uhu weet ik wel, maar 'k bedoel gewoon stel nu dat er iets mislukt tijdens bv. het uitzagen van een zijraampje in je kast dan zit je daar met zo major gat in je kast. aja zo'n blauw lichtje zo'n langwerpige buis voor zo'n blauwe schijn te krijgen hoe installeer je da in je pc
Oud 07-07-2003, 21:05
peter-jan
peter-jan is offline
merci, vo de info
'k dacht da'k ier dagen ging magen wachten vor een antwoord merci. ah ja kan da écht nie een wachtwoord zetten op mappen in windows 98
Oud 07-07-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
peter-jan schreef op 07-07-2003 @ 22:03:
uhu weet ik wel, maar 'k bedoel gewoon stel nu dat er iets mislukt tijdens bv. het uitzagen van een zijraampje in je kast dan zit je daar met zo major gat in je kast. aja zo'n blauw lichtje zo'n langwerpige buis voor zo'n blauwe schijn te krijgen hoe installeer je da in je pc
Wat denk je nou, dat wanneer je veel van computers weet weer een stuk metaal in je deurtje kan plakken? *grinnik*

Wat jij bedoelt is een CCFL. Persoonlijk heb ik daar een hekel aan; je PC is een PC en geen hoerenkast. Maar goed, dat is mijn mening. Als je duidelijk uitleg wilt over dat soort dingen doe je er inderdaad verstandig aan om even de FAQ van GoT Overclocken & Casemodding door te lezen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
peter-jan schreef op 07-07-2003 @ 22:05:
merci, vo de info
'k dacht da'k ier dagen ging magen wachten vor een antwoord merci. ah ja kan da écht nie een wachtwoord zetten op mappen in windows 98
Nee, Windows 98 heeft geen native NTFS.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:13
Martin
Martin is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 07-07-2003 @ 22:05:
merci, vo de info
Alsjeblieft! Typ eens ABN! Dit is toch niet te lezen!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:16
peter-jan
peter-jan is offline
weet iemand waar ik goede en gemakkelijke tips kan vinden over casemodden
Oud 07-07-2003, 21:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik laat het topic open, maar wilde hem eigenlijk sluiten.

Over casemodding mag je vragen stellen, mits je normaal ABN typt.
Oud 07-07-2003, 21:23
peter-jan
peter-jan is offline
ah oké dank je dat je hem openlaat. sorry ik wist niet dat je geen afkortingen of dialect mocht gebruiken. Bedankt.
Oud 07-07-2003, 21:35
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 07-07-2003 @ 22:08:
Wat denk je nou, dat wanneer je veel van computers weet weer een stuk metaal in je deurtje kan plakken? *grinnik*

Wat jij bedoelt is een CCFL. Persoonlijk heb ik daar een hekel aan; je PC is een PC en geen hoerenkast. Maar goed, dat is mijn mening. Als je duidelijk uitleg wilt over dat soort dingen doe je er inderdaad verstandig aan om even de FAQ van GoT Overclocken & Casemodding door te lezen.
Ach, de meeste mensen hebben het inderdaad niet zo heel mooi gedaan. Maar ik was voor mijn werk dus op Drome, en daar heb ik toch wel hele mooie dingetjes gezien zeg.

Maar inderdaad ook een hoop kermisdingen. Maar ik denk dat je het met me eens bent, dat, mits goed gedaan, een water gekoeld systeem met net voldoende licht en netjes afgewerkt er heel mooi uit kan zien.
Oud 07-07-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 07-07-2003 @ 22:35:
Maar inderdaad ook een hoop kermisdingen. Maar ik denk dat je het met me eens bent, dat, mits goed gedaan, een water gekoeld systeem met net voldoende licht en netjes afgewerkt er heel mooi uit kan zien.
Ja, dat is wel zo. Maar overdaad schaadt al heel snel, is mijn mening.

Misschien dat ik trouwens ook nog wel een raampje (of raampjes) in mijn case dremel. Ik heb immers ook waterkoeling, en in mijn pomp zit een leuke blauwe LED
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:40
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 07-07-2003 @ 22:37:

Misschien dat ik trouwens ook nog wel een raampje (of raampjes) in mijn case dremel. Ik heb immers ook waterkoeling, en in mijn pomp zit een leuke blauwe LED
Goed geïnstalleerde waterkoeling doe je tekort als je geen venster hebt . IMHO dan hè?
Oud 07-07-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 07-07-2003 @ 22:40:
Goed geïnstalleerde waterkoeling doe je tekort als je geen venster hebt . IMHO dan hè?
Mja, daar zit dan wel weer wat in.

Nou, ehh, iemand nog een meter of 2 raamrubber en plexiglas over?

Wat ik trouwens wel mooi vind; een klein logo in je raam gedremeld/geschuurd, en dan met 2 LEDjes dat logo op laten lichten.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:46
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 07-07-2003 @ 22:44:
(..)

Wat ik trouwens wel mooi vind; een klein logo in je raam gedremeld/geschuurd, en dan met 2 LEDjes dat logo op laten lichten.
Maar dat is priegelwerk zeg...Maar mocht je dat gaan doen, dan ben ik heel nieuwsgierig naar de foto's...
Oud 07-07-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 07-07-2003 @ 22:46:
Maar dat is priegelwerk zeg...Maar mocht je dat gaan doen, dan ben ik heel nieuwsgierig naar de foto's...
Ik eigenlijk ook wel

Maar zo moeilijk is dat niet denk ik. Licht opschuren is al genoeg, als ik 't goed heb. Gewoon een mal maken, vastplakken en schuren maar :>
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:59
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 07-07-2003 @ 22:37:

ik ben hier nu ook mee bezig maar of het ooit afkomt is een tweede Ben druk aan het oefenen om het dadelijk op mijn raam te zetten alleen zal ik er ipv mijn plexi glas wel iets van gewoon glas in moeten zetten. Ik ben bezig met een oude Chinese draak en dan niet zoiets als ze voor een tattoo gebruiken maar meer zo'n raam draak die ze in van die Chinese restaurants hebben. Overigens graveer ik het in mijn raam vandaar dat glas een stuk makkelijker is. Komen oude hobby’s toch nog een van pas.
komt het ooit af post ik wel een fototje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten