![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijft ie hard. En dan denken zij "oehh wat snel, we kunnen nog een keertje!", terwijl het 'geile' gevoel voor mij gewoon weg is. Ook al blijft ie soms hard.. kheb toch echt wel weer ff de tijd nodig om mij te laten opwarmen door haar |
![]() |
|
Verwijderd
|
reaktie op poesiefox:
Tuurlijk is een keer wel goed genoeg... Maar ik heb het over het feit dat je bijvoorbeeld eerst lekekr bent klaargezogen door je vriendin, en dat je dan nog lekker wilt penetreren.... dan is het toch wel handig als ie weer lekker stijf is..... reaktie op sarahbles... ik hou het meestal wel lekker lang vol ja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry Sara,
Maar seks duurt niet kort hoor, Meestal duurde het met mijn toenmalige vriendinnetje zeker een dike anderhalf uur. Zonder voorspel meegerekend! Dus niet echt kort....! Ciao Vaaal! ----- Wat je wil is wat je pakt, Doen wat je voelt, Denkend aan eeuweig, En ook doend..... Al vrijend verzoend..... (en geliefd...) -----
|
|