![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 22:26. |
![]() |
|
Linksdragend... Soms doe ik em wel eens naar rechts maar als ik dan ga lopen dan schuift ie weer naar links. Dit komt waarschijnlijk omdat als ie stijf is ook een beetje naar links 'kijkt'
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (en deze doet ook gezelllig mee ![]()
||
Citaat:
Ik draag ook gewone slips en bij mij heeft ie gewoon (wat je gewoon noemt, maar goed) een voorkeur voor links.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend is linkshandig en rechtsdragend. |
![]() |
|
![]() |
rechtsschrijvenden zijn over het algemeen linksdragend en vice versa, de penis is namelijk zeer ergonomisch gevormd. een rechtsscrhijvende man zal vaker met zijn rechterhand zijn jongeheer beetpakken dan met zijn linkerhand, en een linkse penis met rechts vastpakken houdt veel beter vast dan met links. Ik weet niet helemaal zeker of hij nou naar links groeit omdat je hem met rechts vastpakt, of dat je hem met rechts vastpakt omdat ie naar links groeit. Ik denk het eerste.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Heeft het niet juist te maken met of je linker of rechter bal lager hangt? Dat ding zoekt toch de plek met de meeste ruimte?
Na een aantal jaren wijde pantalons en boxershorts maatje tent heb je volgens mij geen afwijking meer, want dan is overal evenveel ruimte. En slap niets kunnen zien: dan kun je altijd nog afgaan op de kant waarnaartoe hij staat, inplaats van hangt. Of via welke route hij omhoog komt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
mijn penis is in stijve toestand voor zover zichtbaar volledig recht! DWZ zonder afwijking naar links of rechts ![]() |
![]() |
|
|