Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
# Vind je het liefst? tacidvs
# Heeft de meeste inhoud? nare man, poesifox # Heeft de mooiste schrijfstijl? Morphia # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Fleet Admiral. # Heeft de mooiste foto's? Leonoor, Snow White Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? nare man, en hopelijk tacidvs # Heb je het hardst gelachen? / # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Aan Leonoor, Snow White... Kaarten aan: Tofke, tacidvs... (Morphia?) # Ga je beslist nog een keertje afspreken? tacidvs, en misschien ooit nog een keer met Morphia, Leonoor, nare man, Snow White # Heb je meer dan een forum-band. tacidvs, relatie
|
Verwijderd
|
# Vind je het liefst? teddybeer1981, Exaria.
# Heeft de meeste inhoud? uhm.. veel forummers dragen iets bij op hun eigen manier.. # Heeft de mooiste schrijfstijl? vind ik een moeilijke.. jij denk ik, Scatterheart. ![]() # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? ghehehe daar geef ik maar geen antwoord op. ![]() # Heeft de mooiste foto's? Exaria, muckymouse, Dying Bride. Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Dat weet ik nog zo net niet. ![]() # Heb je het hardst gelachen? uhhhhm.. ik denk dat ik met ******** het meeste gelachen heb, niet op het forum dan, maar irl. # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? ********, maar dat was meer een kaartje. # Ga je beslist nog een keertje afspreken? morlock, teddybeer1981, hopelijk ook met ********, misschien nog wel een keer met Morgan, Dusjcrib en Exaria. # Heb je meer dan een forum-band. ********, teddybeer1981, morlock. |
![]() |
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Alicia Silverstone # Heeft de meeste inhoud? ........... # Heeft de mooiste schrijfstijl? ........... # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? er is wel iemand, maar dat ligt meer aan mezelf, niet dat ik hem echt ken # Heeft de mooiste foto's? ik natuurlijk, anders zou ik hem niet gebruiken. (ja lekker ego) Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Alicia Silverstone # Heb je het hardst gelachen? Het begint waarschijnlijk eentonig te worden: Alicia # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Heb Alicia wel eens kaartje gestuurd # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Alicia Silverstone & Morlock # Heb je meer dan een forum-band. Alicia Silverstone en Morlock
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Myself! en Saltwater # Heeft de meeste inhoud? Gatara # Heeft de mooiste schrijfstijl? Morphia # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? wilco984 # Heeft de mooiste foto's? (moet ik even bedenken) Met welke forummer... # Zou je het uithouden op en onbewoond eiland? Saltwater, Leonoor, Morphia, Just Johan, Myself! # Heb je het hardst gelachen? Just Johan (óm welke forummer dan ![]() # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Myself! Saltwater en Morphia # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Saltwater, Myself! en Just Johan # Heb je meer dan een forum-band. Myself! en Saltwater
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik begrijp geloof ik dat je mij bedoelt en gelukig maak je de fout heel de tekst door. *Voelt zich vereerd omdat ie lief is*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik was een beetje in de war.. k weet heus wel dat je nog jong bent ![]() *kusje* |
![]() |
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Escapism, benchMarc, Budster, Talon, Tox en natuurlijk Ninja_nina # Heeft de meeste inhoud? # Heeft de mooiste schrijfstijl? Morgan # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Grafdansertje # Heeft de mooiste foto's? Escapism Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Ninja_Nina, Tox, Escapism, Budster, benchMarc # Heb je het hardst gelachen? keine ahnung # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Ninja_nina en Tox # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Als het aan mij ligt: Escapism, benchmarc, Budster (en natuurlijk Ninja_nina en Tox, maar dat spreekt voor zich ![]() # Heb je meer dan een forum-band. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-12-2014 om 11:54. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Beleidszaken |
geen voetbaluitslagen in onzin mumumumumugen | 96 | 07-10-2006 09:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geheime controle op eigendommen moslims VS. Hydrogen | 200 | 15-01-2006 13:39 | |
Psychologie |
fototopic #2 ~~dolce~~ | 313 | 13-12-2004 19:37 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 |