Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.dosgames.nl
www.gamebird.dk www.the-underdogs.org Probeer deze eens, daar kijk ik altijd als ik een oud spel zoek. |
![]() |
|
![]() |
heej half ontopic: ik heb zelf een keer in QB4.5 een DotT-clone gemaakt, maar dan een stuk minder goed.
![]() ![]() http://www.math.leidenuniv.nl/~jruiter Johan |
![]() |
|
Verwijderd
|
cool
![]() er bestaat ook AGS: www.adventuregamestudio.co.uk daar kun je vrij gemakkelijk adventure games mee maken |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Het spel kan je gewoon kopen inclusief andere games in een set op de online store van LucasArts. Dat is inclusief geluid. Mocht hety niet zo zijn met geluid kan je Quick And Easy downloaden. Kijk op de Fate of Atlantis sectie op www.theindyexperience.com voor meer informatie
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien moet er maar gewoon een onderdeel in de FAQ worden opgenomen hierover, want blijkbaar lopen heel veel mensen er tegenaan. Dus nog maar 'ns een keer:
er zit geen DOS(-geluid) support in Windows XP. Er is wel een DOS-box, maar dat is geen echte DOS-emulatie zoals in Win95 en 98. Als je dus oude spellen zoals bv. Day of the Tentacle wilt spelen, dan zul je een programma moeten installeren wat de zooi emuleert, zoals het hierboven genoemde VDMSound. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Goeie adventure spellen..... Someboy | 19 | 24-07-2005 11:50 | |
Games |
Oude adventures wilco984 | 46 | 23-01-2005 12:26 | |
Games |
Adventure - Wat is jouw favorite adventure? marlies | 65 | 03-09-2004 14:35 | |