Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het klinkt alsof jullie allebei jullie nieuwe relaties gebruiken om over elkaar heen te komen. Dat is bestwel fout. Zo gaat het ook niet, jullie blijven hopen en ik denk dat je op een gegeven moment de knoop moet doorhakken.
Als jullie die hele dag bij elkaar zijn is het een goed moment om duidelijkheid te krijgen en een beslissing te maken. Als het nog wat wordt dan is het leuk, maar zo niet dan moeten jullie toch echt door met je leven. Niet meer bij elkaar blijven hangen en niet meer zomaar wat met iemand nemen om de ander jaloers te maken. ![]() Dan maar ff geen relatie, dan kun je tenminste een beetje bijkomen. ![]() |
![]() |
|
neej ik wil mijn huidige ' vriendinnetje' zeker niet aan t lijntje houden, maar zij zit nu 6 weken in italie, dus dat is ook een beetje moeilijk om te vertelen dan he...
Ik kijk gewoon hoe t morgen gaat tussen ons, normaal als we elkaar zien kunnen we niet van elkaar afblijven, maar de laatste keer dat ik dr nu gezien heb is zo'n 3 weken geleden... |
![]() |
|
![]() |
Door haar (m'n 1e vriendin) te vergeten met een andere meid maar dat werkt niet want we zijn gewoon weer bij elkaar gekomen. Je moet jezelf (en anderen) niet voor de gek houden en doen wat je zelf wil, dat weet jij het beste dat kan je ook niet door andere laten beslissen of laten uitmaken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het persoonnlijk wel erg lullig. Je vriendin gaat op vakantie, en je kan niet van je ex afblijven, dus ga je maar aan haar zitten. Leuk terugkomen van vakantie is dat. Vriendinnetje zit vol spanning te wachten tot ze jou weer ziet, en jij zit gewoon met een ander te zoenen. Dat vind ik dus best wel lomp. |
![]() |
|
|