![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij is een relatie dat je met zijn 2en iets speciaals hebt en dat heb je niet in mijn ogen als je vreemd mag gaan continu met een ander in bed duikt, dan kun je net zo goed niks hebben met iemand dan iemand hebben voor de reserve |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is het dan wel een relatie? Volgens mij ben je dan gewoon goede vrienden die af en toe neuken. Ik zou dat wel kunnen maar dan niet nádat ik eerst verliefd op dat meisje ben geweest, we iets gedaan hebben waardoor ik dacht dat het iets zou worden, het daarna uitging en er dáárna pas een 'freelance-seksrelatie' zou ontstaan.
|
![]() |
|
![]() |
Een relatie alleen voor de sex? Lijkt goed, maar ik weet niet of het goed zou blijven gaan. Eén van de twee moet maar diepere gevoelens gaan koesteren die de ander niet heeft en het drama tekent zich al af.
Of een "echte" relatie, maar dan zonder de monogamie-eis. Dat wil zeggen dat beide partijen een hapje buiten de deur mogen gaan eten. Kan alleen als geen van beide partners zich daardoor tekort gedaan voelt. En zodra de vreemdgaande partner gevoelens krijgt voor zijn scharrel is het ook niet meer zo leuk. Doe nou maar niet, tenzij je van je zelf zo oppervlakkig bent dat een relatie toch weinig meer voorstelt dan een min of meer vaste neukpartner, want dat is makkelijker dan telkens een nieuwe moeten versieren.
||
Citaat:
![]() ah well..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik denk dat sommigen hier niet het verschil kunnen maken tussen een relatie aan de ene kant en een sexrelatie aan de andere kant.
Een vrije relatie zit daar gewoon tussenin. Je hebt gewoon een vriend/vriendin, maar als jij een andere leuke persoon ziet zou je vriend/vriendin het niet erg vinden als je daar wat mee doet.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor een afstand kan het idd een oplossing zijn, maar ga er dan niet te veel waarde aanhechten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In een vrije relatie ben je verliefd op elkaar of hou je zelfs van elkaar, en heb je sex met elkaar, maar mag je ook nog dingen doen met anderen. Dit kan zijn dat je een minnaar of minnaares hebt, maar het kan ook zijn dat je gewoon ocassionaly met anderen mag zoenen maar niet meer. Mijn zus en haar ex-vriend waren verliefd op elkaar, maar ze zagen elkaar maar 1 of 2 keer per maand door de afstand, dus mochten ze van elkaar als ze uitgingen met anderen zoenen, zo lang ze niet meerdere keren met dezelfde zoenden. Dat is ook een vrije relatie. Zoals poesiefox al zei: een vrije relatie is een gewone relatie, maar zonder de eis van monogamie. Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 18:39. |
![]() |
|
tja.. vrije relatie... als je beide niet jaloers bent, zieik niet in waarom je monogamie van je partner zou moeten eisen, maar als mijn vrien(in) er bezwaar tegen zou hebben, zou ik voor hem/haar monogaam zijn, als ik echt van die persoon hou..
oftewel, ik heb er geen probleem mee, zolang beide het goedkeuren...
|
![]() |
had k... of heb k... geen idee... ik weet alleen dat ik veel meer voor m voel dan hij voor mij, wat hij voelt voor me is een heel close vriendschap en hij voelt zich wel aangetrokken tot me.. dat voelen we telkens als we mekaar zien maar...
ik ben van hem gaan houden... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een vrije relatie. Zoenen met anderen mag zowieso altijd, neuken met een andere in principe ook, als de ander maar wel in de buurt is. Alhoewel het neuken met anderen bij ons allebei nog niet is voorgekomen. Ik heb zelf alleen last van jaloezie als zij de slet uithangt en ik niet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel mensen denken dat je alleen van iemand kan houden als je jaloers en bezitterig bent. Dat dat het bewijs is van hun liefde. Jammer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
n relatie op seksueel gebied of een 'vrije' relatie zijn voor mij twee dingen die niet kunnen... als je houdt van iemand mag je de ander wat vrijheid laten, moet eigenlijk, vrijheid betekent dat je hem of haar niet voortdurend volgt in wat hij doet, maar ik zou het niet willen hebben dat mn vriend uitgaat en 'onschuldig' kust met n meisje...
||
Citaat:
Maar ik keur het ook niet af als mensen ervoor kiezen om echt op regelmatige basis te kussen/seks te hebben met anderen dan hun partner...Zolang ze allebei weten waar ze aantoe zijn, is het geen bedriegen. Moeten zij weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|