Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
meestal zijn het dan nog aftershaves die overdreven musk-sexy willen ruiken, zodat het op den duur té pissig ruikt. En àls het eens een goed geurtje is, dan moet meteen de helft van die fles eraan en wordt er veel teveel opgespoten. Ik ruik eigenlijk liever echte lichamen (zonder oud zweet liefst ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jullie willen niet weten hoe gruwelijk de cosmetica en schoonmaakmiddelen dierproeven zijn. Is het genoeg als ik zeg dat ik geen commerciele luchtjes meer wens te gebruiken?
Het predikaat niet op dieren getest mag gevoerd worden voor alle produkten die vijf jaar geleden voor het laatst getest zijn. In de VS is het gebruikelijk om ieder half jaar alle tests nomaals uit te voeren, dit in verband met de strenge aansprakelijkheidswetgeving. Bedrijven die naar de VS willen exporteren, zullen dus ook ieder half jaar opnieuw moeten testen. Het is maar even dat he het weet. Proefkoneen heeft een lijstje van merken die echt nooit getest zijn. Weleda is er een van. En Van de Vergulde Hand. En ook de BodyShop test uit principe niet. Dus ruik lekker, maar bewust.
|
Lancome - Miracle HOMME [woot]
vin uhm self egt heerlijk...ben tenslotte degene die er mee rond moet lopen...me vriendin vind uhm ook heerlijk... JPGaultier is oowk wel lekker, mja, niet egt mijn stijl... Het is idd duidelijk dat chemische proeven op dieren slecht is, hoeveel baat mensen er ook bij hebben... Maar mensen hebben tegenwoordig betere manieren, maar dese sijn op het moment nog te duur... oowk kan bij het maken van een geurtje precies geanalyseerd worden wat mensen ervan voelen, dit is in sommige gevallen niet te analyseren bij dierenproeven Moet wel bekenen dat ik daar niet op gelet heb bij het kopen van me geurtje
|
![]() |
Mijn lekkerste luchtje is zonder twijfel Miracle van Lancôme, die kan ik iedreen aanraden!
Gister op het vliegveld heb ik Crave van Calvin Klein even geprobeerd, deze vond ik ook erg lekker ruiken maar volgens mij ruik je daar na een half uurtje niks meer van. Heeft iemand deze toevallig en klopt het wat ik denk? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
'Dons' haartjes Cootje | 12 | 03-10-2004 19:26 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes nou het mooiste aan een jongen? Griller | 127 | 14-12-2002 17:13 | |
Lifestyle |
aftershave smiley_me | 24 | 09-07-2002 17:51 | |
De Kantine |
Dingen om zeker niet-te-vergeten om mee te nemen.... Optima | 38 | 23-06-2002 16:56 | |
Seksualiteit |
schaamhaar bijhouden bij jongens red_hot_chilli_pieper | 58 | 19-02-2002 08:14 |