Advertentie | |
|
![]() |
|
nee ik weet het niet, soms zegt hij wel van die dingen die ik zei toen ik erachter kwam dat ik bi ben m hints te geven aan mijn vriendenzoals dat hetje leuk lijkt om bi te zijn. uiteindelijk heb ik het gewoon maar aan een paar verteld, maar ik weet dus niet hoe het met hem zit ik heb met hem en gesprek erover gehad en hij zei dta hij nit zeke wist of hij bi was
|
![]() |
|
je weet ook nooit zeker of je bi bent of niet. De meeste mensen hebben het wel een beetje in hun aard om ook 'contact' te zoeken met mensen van hetzelfde geslagd. Of ze hebben er bijvoorbeeld een keer over gefantaseerd, of een keer heel goed over nagedacht en toen vonden ze het niet vreemd dat een ander wel bi is.
Maar ik denk dat je er vanuit mag gaan dat hij geen gevoelens voor jou heeft in dezelfde zin als jij ze voor hem hebt. Het is heel erg vervelend, want jij voelt meer voor hem, maar dat kan je niet terug krijgen. Helaas zal je hier mee moeten leren leven. Veel succes
|
![]() |
Tijdje geleden stond ik in jou schoenen!
Maar het is alweer uit tussen hem & haar ![]() Het gaat vanzelf weer uit met dat meisje en dan heb je weer alle kans ![]() Trouwens, als hij met een meisje heeft, zal ie dan wel op jou vallen...? ![]()
|
Oh oh dat is idd een moeilijke...
Ik heb dit zelf nooit zo meegemaakt, ik weet dan ook niet precies wat je moet doen. Ik denk dat ik het hem niet zou vertellen. Stel: hij is wel bi, dan zou ik er in ieder geval even mee wachten tot het uit is met de vriendin die hij nu heeft. Maar het is inderdaad wel moeilijk, als je echt zo verliefd bent. Hoe moeilijk het ook is, ik zou eerst nog even afwachten hoe het met die vriendin loopt, en pas daarna zeggen hoe jij je voelt. In ieder geval: zorg dat je er niet aan 'ten onder' gaat, hou je haaks!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verkering? Verwijderd | 44 | 04-02-2008 15:22 | |
Liefde & Relatie |
verkering hoe?? bdx | 3 | 08-04-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie ook verkering van iemand van het net?? kingetje | 34 | 25-05-2002 22:35 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang hebben jullie al verkering i love jeffrey | 95 | 22-02-2002 19:19 | |
Liefde & Relatie |
hoe kregen jullie verkering ,,,,, werd er verkering gevraagd en hoe???? X_Saskia_X | 24 | 24-01-2002 20:02 |