Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 11:48
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik had het laatst met een vriendin over relaties, en toen zei ze dus als je echt iets wilt moet je alles doen om dat voor elkaar te krijgen... dit is nu 3 dagen geleden ofzo, en ik denk bijna de hele dag aan die woorden... wat denken jullie ervan?
ook al is het al bijna een jaar uit met iemand, als je na een tijd ineens niets liever wilt dan hem of haar trug als je 'geliefde', alles ervoor doen of denken laat maar zitten?
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2003, 11:53
Aguy
Aguy is offline
is zeker een mooie gedachte, en je hoort en het gebeurd vrij vaak, dat als iemand ECHT, maar ook ECHT iets wil, je het dan ook krijgt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:55
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Gelul.....

Bij relaties gaat het om de wil van 2 personen en niet 1.....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:59
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 23-07-2003 @ 12:55:
Gelul.....

oh serieus? daar was ik ook al achter, maar ik bedoel dat als je denkt dat het MOGELIJK is dat het weer goed KAN komen dat je daar dan alles aan moet doen om dat te laten gebeuren of juist niet.
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 11:59
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Citaat:
Gelul.....

Ben ik het volkomen mee eens, het moet altijd van twee kanten komen anders sta je nergens.
Oud 23-07-2003, 12:04
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Het moet idd van 2 kanten komen, maar ik denk wel dat t kan als je er echt 100% voor gaat....
Oud 23-07-2003, 12:12
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
**thuggirl** schreef op 23-07-2003 @ 12:59:
oh serieus? daar was ik ook al achter, maar ik bedoel dat als je denkt dat het MOGELIJK is dat het weer goed KAN komen dat je daar dan alles aan moet doen om dat te laten gebeuren of juist niet.
Dat sanp ik.... maar als het niet van twe kanten komt kan je er wel alles aan doen, maar zal je totaal niet dichter bij je doel brengen... Eerder er vanaf....

Het verschil tussen een wanhopig verliefde en een stalker is erg klein....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:17
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 23-07-2003 @ 13:12:
Dat sanp ik.... maar als het niet van twe kanten komt kan je er wel alles aan doen, maar zal je totaal niet dichter bij je doel brengen... Eerder er vanaf....

Het verschil tussen een wanhopig verliefde en een stalker is erg klein....

hmm ligt eraan op wat voor manier je het doet denk ik... natuurlijk moet je niet als een of andere freak 100 x langs zijn huis fietsen, bellen, blabla, maarjah, dat zou ik sowieso nooit doen, want me ex woont in andere stad... maar toch, als de ander ook aan geeft van: hmm het zou weleens goed kunnen komen ja...
dan vind ik dat je zker je best mag doen om dat ook daadwerkelijk te laten gebeuren, naturlijk op een fatsoenlijke manier zonder dat je de stempel irritant ofzo krijgt, maar dat ligt dan toch puur aan jezelf!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:23
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
**thuggirl** schreef op 23-07-2003 @ 13:17:
hmm ligt eraan op wat voor manier je het doet denk ik... natuurlijk moet je niet als een of andere freak 100 x langs zijn huis fietsen, bellen, blabla, maarjah, dat zou ik sowieso nooit doen, want me ex woont in andere stad... maar toch, als de ander ook aan geeft van: hmm het zou weleens goed kunnen komen ja...
dan vind ik dat je zker je best mag doen om dat ook daadwerkelijk te laten gebeuren, naturlijk op een fatsoenlijke manier zonder dat je de stempel irritant ofzo krijgt, maar dat ligt dan toch puur aan jezelf!
ik denk dat die grens moeilijk te bepalen is......

Maar als jij je vriend terug wil, zou ik het hem vertellen.... Dat lijkt me wel een uitvoerbaar idee.....

succes...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef op 23-07-2003 @ 11:59:
Ben ik het volkomen mee eens, het moet altijd van twee kanten komen anders sta je nergens.
inderdaad
Oud 23-07-2003, 12:29
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 23-07-2003 @ 13:23:
ik denk dat die grens moeilijk te bepalen is......

Maar als jij je vriend terug wil, zou ik het hem vertellen.... Dat lijkt me wel een uitvoerbaar idee.....

succes...
Nou ik zou mijn ex best trug willen ja, maar ik heb het niet alleen over mij hoor, gewoon algemeen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:29
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
**thuggirl** schreef op 23-07-2003 @ 13:29:
Nou ik zou mijn ex best trug willen ja, maar ik heb het niet alleen over mij hoor, gewoon algemeen

ja ja
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef op 23-07-2003 @ 12:29:

Als het mogelijk is wat jij beweerd dan had ik mijn vriend al lang weer terug. maar aangezien hij niet meer van mij houdt is een relatie een beetje een slecht plan he?
Hij zal niet weer van mij gaan houden omdat ik dat graag zou willen. Zo werkt dat niet. (helaas )
Oud 23-07-2003, 12:39
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 23-07-2003 @ 13:29:
ja ja
ja dan niet he als het wel zo was zou ik het wel heel anders hebben verteld allemaal dat het duidelijk om mij ging, maar het gaat om de stelling, als je echt iets wilt dan... en hoeft trouwen niet alleen met liefde te zijn, kan met van alles, maar omdat die vriendin het zei terwijl we het over relaties hadden zeg ik het zo ( snap je het nog )
en qimm, tuurlijk werkt het zo niet, zou wel héél makkelijk zijn he, zou nog saai worden!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:43
kHebTrekInWatLekkers
Ik wil heel graag vliegen zonder vleugels ala superman......

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 12:48
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
**thuggirl** schreef op 23-07-2003 @ 13:39:
ja dan niet he als het wel zo was zou ik het wel heel anders hebben verteld allemaal dat het duidelijk om mij ging, maar het gaat om de stelling, als je echt iets wilt dan... en hoeft trouwen niet alleen met liefde te zijn, kan met van alles, maar omdat die vriendin het zei terwijl we het over relaties hadden zeg ik het zo ( snap je het nog )
en qimm, tuurlijk werkt het zo niet, zou wel héél makkelijk zijn he, zou nog saai worden!

Ik snap jou niet.... je zet een stelling neer (die eigenlijk persoonlijk bedoeld is ) en nu zeg je dat die stelling nergens op slaat...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 13:09
annabegins
annabegins is offline
ik ben t wel n beetje met die vriendin eens. als je echt gek bent op iemand moet je er ook voor gaan.. (niet al te ver gaan dan, maar gewoon tot net-niet-irritante-grens).
misschien maakt t voor die ander niks uit en blijft hij/zij niks voor je voelen, maar je kan dan iig zeggen dat je het hebt geprobeerd. en niet over 5 jaar terugkijken en denken: had ik maar wat beter mijn best gedaan...
Oud 23-07-2003, 14:57
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Meestal doe je er dan onbewust alles voor, anders wil je het niet ECHT, ja toch ?
Oud 23-07-2003, 15:52
illogical
illogical is offline
Citaat:
Gelul.....

Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 23-07-2003 @ 12:53:
is zeker een mooie gedachte, en je hoort en het gebeurd vrij vaak, dat als iemand ECHT, maar ook ECHT iets wil, je het dan ook krijgt.
Was het maar waar... ik heb gewild en gewild, maar ik heb hem nooit gekregen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 19:15
the_conquer
the_conquer is offline
Als je iets doet, doe het dan met 100 %

Dat geld hier ook weer.
Oud 23-07-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Meeste zijn het toch niet niet je eens. Ik trouwens ook niet. Na een jaar moet je niet meer achter je ex aanzitten. Waarschijnlijk is hij allang over haar heen en krijgt ze een stalker reputatie.

En van een beetje vriendelijker reageren ga je niet dood hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 13:53
Rioto
was dat maar zo makkelijk ik ben helemaal geen held in zulke dingen

was is gek op een meid 3 jaar lang en ik heb nooit mn bek opengedaan en nu zit ik daar niet meer op school en ik heb achteraf best spijt ervan
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:28
heropsychodream
heropsychodream is offline
Citaat:
Gelul.....

+1
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 00:51
AtHell
AtHell is offline
Als je écht wil.. heb je een obsessie .

Maar he, noem het liefde dat klinkt beter.
Oud 25-07-2003, 09:04
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
whehehehhe!! isz seker gelul!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, als je iets echt wilt, en de ander natuurlijk ook, gaat het lukken.
De -extreem hechte- relatie tussen mij en mijn vriend is in maart na 19 maanden verbroken vanwege de vele ruzies.
Momenteel zijn we keihard ons best aan het doen om het weer te laten slagen, en dat is ook aan het lukken. We hebben het weer heel goed en knus samen, en hebben zelfs plannen voor een baby. We willen elkaar absoluut niet kwijt, en daarom gaat het nu ook weer goed.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:24
Zero Squall
Zero Squall is offline
Onzin. Bijvoorbeeld als ik een kluis van een bank wil leegroven dan lukt me dan waarschijnlijk toch niet ook al is de wil nog zo groot.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:23
Aguy
Aguy is offline
als jijd ie kluis wil leegroven, wil je dus heel veel geld..als jij ECHTECHETECHT zoveel geld wilt, dan krijg je dat uiteindelijk op een andere manier, moet je wel hard werken,maar dan lukt t je wel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:27
Verwijderd
Onzin natuurlijk. Sommige dingen zijn onmogelijk, hoe graag je ze ook wilt. Natuurlijk kun je ontzettend je best doen om iemand verliefd op je te laten worden of je leuk te laten vinden, maar als die persoon niets wil kun je dat niet afdwingen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:21
Aguy
Aguy is offline
geluk kun je afdwingen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:32
yliek
yliek is offline
waar een wil is is een weg..of niet?
Oud 25-07-2003, 20:18
Verwijderd
Ik vind het ook onzin
Als diegene uiteindelijk toch toestemt dan zal het waarschijnlijk zijn om van jouw gezeur af te zijn en zal diegene er niet 100% achter staan.

Ze moeten je graag willen en anders kunnen ze oprotten.

Right?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten