Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het verschil tussen een wanhopig verliefde en een stalker is erg klein.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmm ligt eraan op wat voor manier je het doet denk ik... natuurlijk moet je niet als een of andere freak 100 x langs zijn huis fietsen, bellen, blabla, maarjah, dat zou ik sowieso nooit doen, want me ex woont in andere stad... maar toch, als de ander ook aan geeft van: hmm het zou weleens goed kunnen komen ja... dan vind ik dat je zker je best mag doen om dat ook daadwerkelijk te laten gebeuren, naturlijk op een fatsoenlijke manier zonder dat je de stempel irritant ofzo krijgt, maar dat ligt dan toch puur aan jezelf!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als jij je vriend terug wil, zou ik het hem vertellen.... Dat lijkt me wel een uitvoerbaar idee..... succes... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
Citaat:
Als het mogelijk is wat jij beweerd dan had ik mijn vriend al lang weer terug. maar aangezien hij niet meer van mij houdt is een relatie een beetje een slecht plan he? Hij zal niet weer van mij gaan houden omdat ik dat graag zou willen. Zo werkt dat niet. (helaas ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en qimm, tuurlijk werkt het zo niet, zou wel héél makkelijk zijn he, zou nog saai worden!
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap jou niet.... je zet een stelling neer (die eigenlijk persoonlijk bedoeld is ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben t wel n beetje met die vriendin eens. als je echt gek bent op iemand moet je er ook voor gaan.. (niet al te ver gaan dan, maar gewoon tot net-niet-irritante-grens).
misschien maakt t voor die ander niks uit en blijft hij/zij niks voor je voelen, maar je kan dan iig zeggen dat je het hebt geprobeerd. en niet over 5 jaar terugkijken en denken: had ik maar wat beter mijn best gedaan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En van een beetje vriendelijker reageren ga je niet dood hoor. |
![]() |
|
![]() |
Ja, als je iets echt wilt, en de ander natuurlijk ook, gaat het lukken.
De -extreem hechte- relatie tussen mij en mijn vriend is in maart na 19 maanden verbroken vanwege de vele ruzies. Momenteel zijn we keihard ons best aan het doen om het weer te laten slagen, en dat is ook aan het lukken. We hebben het weer heel goed en knus samen, en hebben zelfs plannen voor een baby. We willen elkaar absoluut niet kwijt, en daarom gaat het nu ook weer goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |