Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van em weet ik ook dat hij er altijd zal zijn voor mij als ik em nodig heb, ik bel em op en hij is er voor me. en als t zo is dan zie ik dat als vriendschap, dat het niet heeft kunnen lopen tussen ons, waar ik de reden voor was, merk je niks van in die vriendschap, het eheft ook nooit tusen ons in gestaan met ruzies ofzo, het werdt niet omhoog gehaald |
![]() |
|
Goeie vraag wel :/
Ik weet het niet goed. Ik hou wel van hem, maar ik vraag me af in hoe verre het anders is dan wat ik voor mijn 'gewone' vrienden voel. Ik ben wel lichamelijk tot hem aangetrokken. Tis gewoon een lekker ding ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg maagzuur van 'm maar toch, ik was wel 3 weken lang hoteldebotel. Dus eigenlijk heb ik een beetje gemengde gevoelens. Wat maakt het eigenlijk uit? Ik zie 'm toch nooit meer. |
![]() |
|
![]() |
Eentje vind ik nog steeds (té) lief
![]() Eentje gaat wel, geen contact meer mee. Wel een hele hoop goede herinneringen (ben 2 jaar bij hem geweest).. En de derde, tja daar heb ik eigenlijk niet zoveel gevoelens meer voor. Geen liefde, geen haat, gewoon helemaal niets.
|
de eerste 2 ga ik redelijk normaal mee om...1 daarvan is gewoon nog een hele goede vriendin van mij en die ander...tja...we haten mekaar niet maar we liggen mekaar ook niet echt meer. Die laatste was wel even anders, daar voel ik niks meer voor dan haat
![]() ![]()
|
Met 2 van mijn exen ben ik nog steeds bevriend, met 1tje in het speciaal: hij zal altijd speciaal voor mij blijven omdat ik hem als mijn eerste 'echte' vriendje beschouw.
De rest van mijn exen zie ik vrijwel nooit meer, het komt niet verder dan een vluchtig 'hoi' als we elkaar tegenkomen.
|
ik ben niet verliefd op ze, maar twee hebben wel een speciaal gevoel achtergelaten
de andere vind ik niks meer van, hij is erg veranderd en niet meer leuk en er is er nog een die ik haat. ik heb nog nooit iemand gehaat, maar hem wel. (het is eng om iemand te haten)
|
Verwijderd
|
Pure vriendschapgevoelens. Kheb nu al bijna 2 jaar een vriendin, dus een ex blijft een ex voor mij. T zou hoogstens een goede vriendin kunnen worden maar niet meer
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn ex is echt een super toffe meid en ze heeft dit topic al getekend, ik kan nog steeds goed met haar opschieten en vertrouw haar ook veel toe, ze zal altijd een warm plaatsje bij mij houden.
|
1 ex kan ik niet meer uitstaan. Alsof alle negatieve gevoelens die ik voor haar had, maar had genegeerd, nu allemaal uitvergroot worden. Best raar. Ik zie gewoon geen positieve kanten aan haar...
En de 2e ex is weer mn dinnetje (maar eigenlijk ook geen ex geweest (ssst))
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb helemaal geen gevoelens voor me ex...daar verdoe ik me tijd niet aan ik heb nu een vriend waarmee ik al 1jaar en 2 mnd een relatie mee heb en hij krijgt alles wat ik in me heb
![]() ![]() |
![]() |
|
eentje is mn beste vriend.
eentje is n vriend waar ik me onwijs aan kan irriteren en dan ook meteen weet waarom t uit is gegaan ![]() eentje zie ik alleen nog tijdens t stappen en spreek ik dan ook alleen, laten we t een goeie kennis noemen. en de laatste is n goed(e) vriend/huisgenoot/stapmaatje geworden..
||
Citaat:
Ik had voor me 1e vriendje ook wat met een gozer maar die haat ik nu tot op het bot dus die reken ik dus echt niet mee. Met me 1e echte vriend is het net een maand uit na 5 maanden maar die wil ik stiekem terug ![]() Trouwens toch wel vreemd hoe je eerst helemaal gek van iemand kan zijn en jezelf geen leven zonder die ander kan voorstellen om hem vervolgens te haten zoals je nog nooit iemand gehaat heb...
|
Tja, net 3 dagen uit met de jongen waarmee ik 13 maanden ben samen geweest. Kheb het uitgemaakt, voel me natuurlijk wel kut. Je gooit een heleboel weg. Maar ik wil vrienden blijven. Hij ook. Hoop dat dat gaat lukken. Hij was trouwens ook me 1e vriend. En voordat we verk. kregen waren we ook beste vrienden. We kennen elkaar door en door...
Maar... ik vraag me af tot in hoeverre je eigenlijk bevriend kan zijn met een ex van je. Ik bedoel... is dat niet raar? Kan je dan nog wel leuke dingen met elkaar doen enz?
|
met mijn ex is het nu ongeveer anderhalve maand uit en ik mis hem nog steeds gigantisch. we hadden een relatie waar je u tegen kunt zeggen (ruim anderhalf jaar) en ik houd nog steeds van hem. hij wilt vrienden blijven maar ik weet gewoon zeker dat als we het nog een keer proberen dat het dan veel beter zal gaan omdat ik veranderd ben (in positieve zin natuurlijk). het probleem is; ik heb hem via smsjes en mail laten weten dat ik nog steeds van hem houd enzo. hij is hier echter niet echt blij mee aangezien hij 'voorlopig vrienden wilt blijven'.
na mn ex ben ik een hele lieve jongen tegen gekomen waar ik wel verliefd op ben geworden alleen na een paar dagen kwam ik er dus achter dat ik eerlijk tegen die jongen moest zijn. ik heb die jongen dus verteld dat ik nog steeds veel voor mn ex voel en dat ik bij hem wil zijn. het gekke is dat die jongen het begreep en dat hij het zag aankomen (ja het is echt een lieverd). ik vraag iedereen hier nu ff om advies. moet ik mn ex nog een keer vertellen wat ik voor hem voel maar nu dan recht in zn gezicht (wat die jongen dus ook voorstelde)? het risico is nu echter dat als ik dat doe dat hij dan zeer waarschijnlijk helemaal niks meer met me te maken wil hebben (onze band is nu vriendschap). dan heb ik dus niks meer en dat wil ik natuurlijk ook niet. en als ik dat risico neem; hoe zeg ik het dan nu? ik zei altijd in die smsjes: ja ik houd nog van en ik weet zeker dat het nu anders zal zijn. ik denk dat als ik het zelfde in zn gezicht zeg dat ik hem dan dus kwijt ben en dat ik dan helemaal geen kans meer zal maken. 4 the record ; niet zeggen; ja hij is je ex -> vergeet hem dus. ik heb dat al geprobeerd en het nadeel daarvan is dat als ik dan even niet aan hem denk me nog kutter ga voelen dan voorheen. ik wil hem dus terug. |
![]() |
|
![]() |
mijn 2elaatste ex
Wij: sexuele gevoelens Wij: kussen en knuffelen doen we ook nog vaak Ik (zij minder): genegenheid ex hebk al 15 dagen niet meer gezien,zij wou dit zo nadat het uit was is er wel nog wat gebeurt dezelfde dag. voel er niet direct iets voor (kmoe haar eerst weerzien over paar dagen). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Houden van je Ex, en nu?????? Arthur@95 | 20 | 25-02-2014 11:34 | |
Liefde & Relatie |
zeggen of niet? misch | 26 | 04-01-2007 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma stout! | 4 | 25-01-2005 14:35 | |
Liefde & Relatie |
vriend-ex?? weegschaaltjuh | 10 | 11-10-2004 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Voel me te dom bij haar gp51 | 25 | 27-03-2004 11:50 | |
Liefde & Relatie |
Help! Ik hou na 5 maanden nog steeds van mijn ex... LittleProblem | 8 | 17-10-2002 20:02 |