Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tissur? ![]() bah dur komt zo iemand gedver nog steeds superhyper en frolijk ik benniej te stopppuuuuuhhhh whhhhhhhhaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh well it's grease lighnting!!! |
![]() |
|
*zucht* van tevredenheid
ben echt ![]() keileuk weekend gehad hij is echt zo'n schat liefste jongen van de wereld 't was wel echt te laat ![]() naja, moet er iets voor over hebben ![]() ik ben wel gemeen... ![]() was echt niet mijn bedoeling... volgende keer meer durven, moet van mezelf gaat de goede kant op ![]() |
![]() |
|
Godsamme, waarom is mijn moeder toch altijd zo wijs?
Ik houd van um! Wil um echt niet kwijt maar ze heeft gelijk Ik moet t tegen um zeggen, maar hoe in godsnaam? Lukt nooit! Shit man Ik raak um hierom kwijt, voel t! ![]() Waarom zo'n K*Tcultuur?? verdomme ![]() Kan ff aan niks anders denken ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
* geen zin in de vakantie
* rot weekend * vriendin weer terug uit Oostenrijk * vader in een slecht humeur * wat is er gebeurd wat ik niet weet? * depressief * barbecue * lieve collega van mn moeder * oppaskindjes * in spanning over mn cijfer * ruzie met de vriendin van mn vader
|
nou...zal het eens proberen
dood zelfmoord snijden krassen anita kansloos no life moet dood mag niet leven verminkt hoofd kutziekte geen toekomst overdosis flatgebouw verminking illusie dood = goed
||
Citaat:
eten msn houden van sterk genoeg? lief zoenen armbandje lekker ![]() jee wat doen we weer lekker vaag muziek op hij heeft wel leuke humor altijd al gehad al anderhalf jaar! nu een weekje samen vet leuk!laat ik me niet afpikken door mn ma never! ik hou van um titanic-love dan maar dagboek bevalt echt goed!
|
goeie cijfers terug!! 7 voor wa2
![]() k ga over(geloof k) ![]() morgen sportdag ![]() economie nog ff leren!! ben best moe maar kan niet slapen pieker te veel k ben een kutwijf hoe lang moet dit nog zo?? ![]() WAAROM zeikt ie nou weer ![]() en doet ie zo dom!!! ![]() waarom verdraait ie alles wat k zeg???? ![]() ![]() ![]() k word echt helemaal gek!!! ![]() haat!! kuzz Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 22:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het moment:
Oneerlijk Verloederd Egoistisch uitleg: Deze hele wereld is oneerlijk verdeeld en de mensheid verloederd. Het enige wat telt is het geld verdienen en in zo veel mogelijk luxe leven. De vis sterft uit, "Like I care, Als ik m'n geld maar krijg". 2 kinderen dood 1tje een dwarslaesi (ofzo) "Gelukkig is het niemand die ik kende". Allemaal van dat soort dingen, Egoistische klotewereld, dat is waar wij in leven ![]() Amen |
![]() |
|
|