Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom 'prachtig', wat doet het met je, waar doet het je aan denken, wat spreekt je er van aan, wat vind je niet perfect, waar denk je dat het over gaat? Als je de tweedefase hebt gedaan of ermee bezig bent, moet je je natuurlijk even over deze vragen heenzetten, maar je zult me moeten nageven dat het lang niet zo erg is als een vragenlijst van bijvoorbeeld een Duits boekverslag
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() De tweede fase ga ik volgend jaar pas doen bdw ![]() Ik vind de zinsopbouw ge-wel-dig! De woorden die geen echte zin vormen en waar Jou gedachten dus zelf een weg mogen gaan zoeken.. Je gaat verder met je boek lezen.. maar je gedachten zijn bij haar gebleven. Er staat dus niets meer in je boek.. en je droomt weg.. <En dat nog wel aan het strandd ![]() en haar handen, zacht misschien ONAANGERAAKT..! En jij dacht eraan haar buikt te strelen.. Toen hoorde ik een krekel tsjirpen, of moet dat een cicade zijn? Niet veel mensen die het verschil tussen een tor, een kever en een wants kennen hier. Ik dacht aan haar, om over mezelf maar te zwijgen... Dit vind ik iets minder.. maark heb er ook geen beeld van nu.. ksnap het (nog) niet.. moet ik nog even over na gaan denken.. Majah kvind het echt heeel mooi! Waar wel heel moeilijk uit te leggen 'waarom'... Ik heb het voor je geprobeerd! |
![]() |
|
|