Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb hier een tijd geleden een heel verhaal zitten typen over de opleiding enz. enz. maar volgens mij niemand die het leest dus dat ga ik niet weer doen..
maarja, ik studeer het in nijmegen maar je kan het ook in a'dam en aan de uni van twente studeren (twente = toegepaste communicatie) a'dam heeft slecht aangeschreven gestaan maar zijn over hun ergste punt heen alleen willen ze niet echt van het slechte imago afkomen, maar voor zover ik weet is het allemaal al een stuk verbeterd |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Enschede komt / kwam als beste uit de tests... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Student (Communicatiewetenschappen) in Nijmegen gezocht! Savenna | 1 | 03-04-2011 09:13 | |
Studeren |
Onderzoek Communicatiewetenschappen UGent + maak kans op cinematickets rvhauteg | 0 | 04-07-2010 20:01 | |
Studeren |
Onderzoek Communicatiewetenschappen UGent + maak kans op cinematickets rvhauteg | 0 | 04-07-2010 20:00 | |
Studeren |
Help! Snel hulp gevraagd communicatiewetenschap/bedrijfscommunicatie scholierstudies | 2 | 05-09-2009 11:58 | |
Studeren |
Communicatiewetenschappen, Bedrijfscommunicatie of toch beter Bedrijfswetenschappen? Passionfruit | 20 | 06-10-2007 18:58 | |
Algemene schoolzaken |
Communicatiewetenschappen aan de UVA GUESS what?! | 4 | 08-07-2002 16:38 |