Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 20:30
Prea|K
Prea|K is offline
Heb je dat ook wel eens? Opeens staat je vader/moeder achter je terwijl je bepaalde pikante sites aan het bekijken bent, of iets van minder exteme vorm . Echt irritant!

Ik heb me ma aangeleerd om te kloppen en desnoods voor de deur te wachten maar me pa doet dat dus echt niet, nou net deed ik me voor als een meisje op MSN en hij heeft schijnbaar ff mee zitten lezen, echt KUT!

In ieder geval wie herkent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2003, 20:31
Verwijderd
Onmogelijk, ik zit met me gezicht schuin naar de deur gericht, dus kan alles uitspoken wat god verboden heeft
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 20:31
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nee, ik zie het direct wanneer er iemand binnenkomt.
Oud 07-09-2003, 20:33
Yolcu
Yolcu is offline
Ik zit op een overloop, met een rare opstelling van de pc (geen zin om uit te leggen) waardoor degene die de trap op komt het beeldscherm alleen maar van de achterkant kan zien. Erg handig
Oud 07-09-2003, 20:35
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn moeder zit bijna de hele tijd ehm op 1 a 2 meter afstand van me, dus ik ben het wel gewend

En daarbij kijk ik geen pikante sites of sites die net niet kunnen

Oja, ik hoor mn broers verder wel aan komen stampen als ze eraan komen, met hun kisten
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 20:35
Gatara
Gatara is offline
Dan zeg ik altijd: ahum, mam, ik ben mijn e-mail aan t checken.
En dan zegt zei: ooh sorry
en dan loopt ze weg.

Mijn vader gebruikt de computer nooit.
Maar goed. Het merendeel van mijn tijd ben ik toch niet bij mijn ouders, dus die situatie komt niet zo erg vaak voor.
Oud 07-09-2003, 20:46
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 07-09-2003 @ 21:31:
ik ook
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 20:47
schietgeweer
schietgeweer is offline
Hahaha, nee. Ik kijk wel uit.
Oud 07-09-2003, 20:58
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:01
Verwijderd
dr zit een slot op mn deur die vrijwel altijd dicht is

Nee dus

En anders let ik heel goed op of er neit iemand stiekem meeleest
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:01
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik hoor het altijd als iemand eraan komt, dus dan snel ff msngesprekjes minimaliseren...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:11
PV
PV is offline
Citaat:
Wes schreef op 07-09-2003 @ 21:31:
Onmogelijk, ik zit met me gezicht schuin naar de deur gericht, dus kan alles uitspoken wat god verboden heeft
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:13
Verwijderd
m'n pa woont in een ander land dus die zal daar nooit achter komen, en bovendien zou het me niet echt boeien
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:15
lucy48
lucy48 is offline
Nee, er moet eerst iemand om het bureau waar de computer opstaat heen lopen om de voorkant van het beeldscherm te kunnen zien, dus de kans is klein dat ik dat niet merk
Oud 07-09-2003, 21:17
wissie
wissie is offline
Mijn vader probeert weleens me te besluipen om te kijken wat ik aan het doen ben, maar ik hoor m altijd de trap op lopen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:21
Thomas
Thomas is offline
Wij hebben twee computers en diegen die gewoon in de huiskamer staat gebruik ik het meeste. Overigens is bij ons het gebruikelijk dat je niet bij elkaar gaat kijken wanneer iemand aan het internetten is. Ongeschreven regel van goed fatsoen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:22
Qimm
Qimm is offline
Das idd heel irritant, niet zozeer om wat ik aan het doen ben, maar er staat iemand over mijn schouder mee te kijken Das zoooo irritant!
Oud 07-09-2003, 21:23
Verwijderd
Vroeger deed mijn vader dat wel eens, om te kijken hoe dat nu ging, dat internetten. Mja, toen heb ik hem een paar dingetjes uitgelegd en nu kan hij het zelf.
Meekijken om echt te gluren ken ik eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:24
Shock
Shock is offline
Citaat:
Ik ook, maar dan maakt het me nog niet zoveel uit wat ze zien.. Zolang ze niet zenuwachtig over m'n schouder staan te hijgen vind ik alles best, k doe toch geen dingen die ze niet mogen weten ofzo
Oud 07-09-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 07-09-2003 @ 22:22:
Das idd heel irritant, niet zozeer om wat ik aan het doen ben, maar er staat iemand over mijn schouder mee te kijken Das zoooo irritant!
Ja, dat is echt vervelend... dan denk ik altijd dat er iets is ofzo wat ze willen vragen... heel rottig...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:42
Menahem
Menahem is offline
Tja, mijn moeder leest vaak mijn MSN-gesprekken mee.
Gelukkig snapt ze er geen hol van, ze weet nooit wie wat zegt

"Wat is dat voor rare zin?"
"*zucht* dat is mijn nick, mamsie lief"
"Je wat!?"

Maar laten we maar niet beginnen over broertjes
Oud 07-09-2003, 22:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 07-09-2003 @ 22:42:
Tja, mijn moeder leest vaak mijn MSN-gesprekken mee.
Gelukkig snapt ze er geen hol van, ze weet nooit wie wat zegt

"Wat is dat voor rare zin?"
"*zucht* dat is mijn nick, mamsie lief"
"Je wat!?"

Mijn moeder zit soms op 2 meter afstand en soms gaat ze achter me staan, maar meestal klik ik dan alles weg...(bureaublad weergeven) Ik vind het behoorlijk irritant als ze iets mee wil lezen ofzo, als ik in gesprek ben met mijn vriend ofzo...
Oud 07-09-2003, 22:15
Verwijderd
dat kan niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 22:39
Verwijderd
"N00dles zegt: k brb ff ftp openen....Ik snap er niets van...Wie is N00dles? Oh, ben jij dat? Je nick...name...? Sja, ón-be-grij-pe-lijk."

...aldus m'n moeder.

En nu kijkt ze nooit meer mee over mn schouder, ze volgt die gesprekken toch helemaal niet . Bovendien zie ik haar altijd binnen komen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 23:13
Verwijderd
Nee, ik zit op mijn kamer en mijn deur zit vrijwel altijd dicht/ op slot. Ook/ juist als ik een tijdschrift aan het lezen ben... anders komt iedereen hier maar binnenlopen met de meest onzinnige mededelingen/vragen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2003, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 08-09-2003 @ 00:13:
Nee, ik zit op mijn kamer en mijn deur zit vrijwel altijd dicht/ op slot. Ook/ juist als ik een tijdschrift aan het lezen ben... anders komt iedereen hier maar binnenlopen met de meest onzinnige mededelingen/vragen..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 23:29
Shock
Shock is offline
Citaat:
Alex schreef op 08-09-2003 @ 00:13:
Zoiets heeft ook wel wat ja... Normaal word ik hier ook om de haverklap voor praktisch niks weggeroepen/onderbroken zonder dat ze doorhebben dat ze wel eens irritant bezig kunnen zijn
Oud 08-09-2003, 01:38
rockyj
rockyj is offline
Computer staat in de huiskamer, iedereen kan meekijken met wat ik doe. Zelfs de overburen en mensen die toevallig langslopen.

Wie weet wat voor sites ik anders had bezocht
Oud 08-09-2003, 06:40
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
rockyj schreef op 08-09-2003 @ 02:38:
Computer staat in de huiskamer, iedereen kan meekijken met wat ik doe. Zelfs de overburen en mensen die toevallig langslopen.

Wie weet wat voor sites ik anders had bezocht
Ik heb het gezien, viespeuk!
Oud 08-09-2003, 07:42
Ketjing
Ketjing is offline
soms komen ze wel ff achter me staan, meestal als ze iets vragen en dan druk ik altijd maar op het Kazaa-scherm, kunnen ze me msn en mail niet lezen
Oud 08-09-2003, 11:26
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
op msn enso kan me ma ut tog niet lezen zonder der leesbril dusse..... heb er geen last van
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 12:58
Roos
Roos is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 07-09-2003 @ 21:30:
Heb je dat ook wel eens? Opeens staat je vader/moeder achter je terwijl je bepaalde pikante sites aan het bekijken bent, of iets van minder exteme vorm . Echt irritant!

Ik heb me ma aangeleerd om te kloppen en desnoods voor de deur te wachten maar me pa doet dat dus echt niet, nou net deed ik me voor als een meisje op MSN en hij heeft schijnbaar ff mee zitten lezen, echt KUT!

Dat hoor je toch wel?

Nou ja ik vind 't wel irritant als iemand meeleest, maar gelukkig doet niemand dat hier
Oud 08-09-2003, 13:28
the tourist
the tourist is offline
Onze computer staat ergens tussen de keuken en huiskamer in. Maar er woont hier maar 1 ander mens, dus veel mensen lopen er niet langs. En ik zit ook nooit op picante sites
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 13:28
Miracle
Miracle is offline
Pc staan in de woonkamer dus ze kunnen altijd ff een blik op m'n scherm werpen als ze langskomen. Maar meestal blijven ze niet staan of gaan achter me zitten ofzo.

Ennuh, ik wat ze niet mogen weten klik ik gewoon naar beneden/weg
Oud 08-09-2003, 13:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 08-09-2003 @ 14:28:
picante sites
Is dat met een C??
Oud 08-09-2003, 14:50
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-09-2003 @ 13:58:
Dat hoor je toch wel?

Nou ja ik vind 't wel irritant als iemand meeleest, maar gelukkig doet niemand dat hier
Ik heb meestal me koptelefoon op en achter mijn rug zit de deur, dus ik zie ze niet en ik hoor ze niet!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 14:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik niet, ik zie ze altijd binnenkomen of de trap naar de zolder opkomen, in die tijd kan ik alles wegklikken (als ik tenminste geheimen heb voor ze en 99 van de 100 gevallen is dat niet zo
Oud 08-09-2003, 14:56
Verwijderd
Ik heb ouders die achter mij gaan staan en zeggen 'ik lees niet mee hoor!' en dan over mijn schouder uit het raam gaan kijken ofzo, maar als ik dan net op sexualiteit uitgebreid aan het posten ben vind ik dat toch erg irritant. Ze lezen wel echt niet mee denk ik, want ze weten niet eens dat het gele schermpje het forum is en het witte schermpje msn; ze weten wel dat het forum bestaat en wat een internetforum is, en ze weten wat msn is, maar toch loopt mijn vader wel eens foto's van me te maken en dan zegt hij 'Sarah, doe dat gele schermpje er eens op, dat is wel leuk als achtergrond, dat witte schermpje staat zo kaal'.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:03
Demiurge
Demiurge is offline
Ja vreselijk erg, ben je lekker aan het chatten blijkt er iemand achter je te staan....

Niet dat ze het lezen, dat boeit me weinig maar dat ze ff zonder te melden achter je staan mee te lezen

Heb wel is gehad dat ik een fototopic aan het doorkijken was me vader achter me stond, uit reflex klikte ik het weg...
"van wie zijn die foto's? laat is zien"
Samen met me paps hele fototopic door moeten nemen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:05
Verwijderd
nou ik zit met mijn gezicht richting deur dus ik zie het altijd wel
maar midden in een gesprek doe ik dan altijd 6 en als ze weg zijn 66
maar voor de rest baal ik wel als ze zien dat er in de topic titel iets staat van zelfmoord,depressie,aanranding, en seksueel getinte dingen.. dan voel ik me toch wel rood worden
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:30
Signy
Signy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-09-2003 @ 15:56:
Ik heb ouders die achter mij gaan staan en zeggen 'ik lees niet mee hoor!' en dan over mijn schouder uit het raam gaan kijken ofzo
Ken t. is eigenlijk best wel irritant
Oud 08-09-2003, 16:31
Quiana
Quiana is offline
Vooral irritant als ik net aan het posten ben op het forum,
en er wordt gevraagd wat dat is. (en ik dus iets vaags
mompel over een forum ed, waar ik nog nóóit ben geweest. )

Of als ik m'n LJ update (of lees), en blijkt dat m'n stiefzusje
uiterst geïnteresseerd naast me staat.
Oud 08-09-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 07-09-2003 @ 21:30:

haha , op pikante sites ga ik al niet , en met serieus praten wacht ik pas tot iederen in de zetel zit , zodat ze niet kunen meelezen (pc staat in woonkmaer)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:43
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
me moeder is zo erg daarin dat wil je niet weten, *kijkt nu achterom of ze der niet weer is*
bah die weet dat ik met me vriendje chat heel vaak en dan gaat ze zo kijken wat ik zeg, en vraagt ze altijd zo irritant "miste je vriendje je nog niet?"
dan blijft ze altijd staan maar ga ik eff op de startpagina dat spelletje doen pingpong.... dan loopt ze weg.....

me broertje die kijkt ook helemaal mee altijd als ie nix te doen heeft blijft ie gewoon eeuwen staan.......... alsi k dat bij hem doe stopt ie snel klikt ie alles weg en vraagt ie meteen was is er? kun je het zien?

ieuwwwwwwww

weet je wat pas irritant is als 2 pc's in dezelfde kamer staan zoals hier... me pa heeft dolby 5.1 op ze pc en zit altijd keihard van die rotte midi geluidjes te luisteren...... of als ik eff muziek luister moet het meteen weer af
Oud 08-09-2003, 19:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat heb ik ook wel eens en ik vind het heel irritant. Als ik er dan wat van zeg bijvoorbeeld dat ze niet mee moeten lezen dan worden ze boos
Oud 08-09-2003, 19:40
Breg
Breg is offline
hier staat de computer in de huiskamer, en 1 meter links van me staat de bank, iedereen (meestal mn vader) die daar op zit (of ligt) kan dus zien wat ik aan het doen ben, best irritant, maar het is net ver genoeg zodat niet alles leesbaar is.

En mn ouders lopen ook vaak langs naar de keuken, maar ze blijven meestal niet stilstaan om te kijken wat ik aan het doen ben.
Oud 08-09-2003, 19:42
Verwijderd
Deze pc staat op zolder, dus ik hoor altijd wel mensen aankomen. Als ik aan het chatten ben dan doe ik de vensters naar beneden omdat het niemand wat aangaat wat ik bespreek, net als mijn e-mail.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:49
Verwijderd
mja.. ik zit precies met mijn rug naar het trapgat (computer staat op zolder), maar ik kan meestal wel de voetstappen horen en soms komt me moeder als ze de was doet wel eens achter me staan.. dan gaan alle vensters naar beneden incl de balk en gaat er een spelletje aan.. 'tis zooo moeilijk' vooral met msn en email heb ik dat maar ook wel met t forum.. omdat ik niet vind dat zij ongevraagd iets over mij te weten komen.. (ja.. soms is het net effe te onvriendelijk tegenover de ouders of gewoonweg beschamend)

Als mijn broer achter de computer zit zeg ik altijd dat ik achter de computer wil en loop dan de trap pas op.. bij mijn moeder ga ik er gewoon bij zitten.. zij doet toch niks wat echt persoonlijk is.. en mijn vader zit nooit achter de computer..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 20:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb een slot op m'n deur
Reageren

Regels voor berichten