Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tja, mijn moeder leest vaak mijn MSN-gesprekken mee.
Gelukkig snapt ze er geen hol van, ze weet nooit wie wat zegt ![]() "Wat is dat voor rare zin?" "*zucht* dat is mijn nick, mamsie lief" "Je wat!?" Maar laten we maar niet beginnen over broertjes ![]()
||
Citaat:
![]() Mijn moeder zit soms op 2 meter afstand en soms gaat ze achter me staan, maar meestal klik ik dan alles weg...(bureaublad weergeven) Ik vind het behoorlijk irritant als ze iets mee wil lezen ofzo, als ik in gesprek ben met mijn vriend ofzo...
|
Verwijderd
|
"N00dles zegt: k brb ff ftp openen....Ik snap er niets van...Wie is N00dles? Oh, ben jij dat? Je nick...name...? Sja, ón-be-grij-pe-lijk."
...aldus m'n moeder. En nu kijkt ze nooit meer mee over mn schouder, ze volgt die gesprekken toch helemaal niet . Bovendien zie ik haar altijd binnen komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
soms komen ze wel ff achter me staan, meestal als ze iets vragen en dan druk ik altijd maar op het Kazaa-scherm, kunnen ze me msn en mail niet lezen
||
Citaat:
Nou ja ik vind 't wel irritant als iemand meeleest, maar gelukkig doet niemand dat hier ![]()
|
Ik niet, ik zie ze altijd binnenkomen of de trap naar de zolder opkomen, in die tijd kan ik alles wegklikken
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ouders die achter mij gaan staan en zeggen 'ik lees niet mee hoor!' en dan over mijn schouder uit het raam gaan kijken ofzo, maar als ik dan net op sexualiteit uitgebreid aan het posten ben vind ik dat toch erg irritant. Ze lezen wel echt niet mee denk ik, want ze weten niet eens dat het gele schermpje het forum is en het witte schermpje msn; ze weten wel dat het forum bestaat en wat een internetforum is, en ze weten wat msn is, maar toch loopt mijn vader wel eens foto's van me te maken en dan zegt hij 'Sarah, doe dat gele schermpje er eens op, dat is wel leuk als achtergrond, dat witte schermpje staat zo kaal'.
|
![]() |
|
Ja vreselijk erg, ben je lekker aan het chatten blijkt er iemand achter je te staan....
Niet dat ze het lezen, dat boeit me weinig maar dat ze ff zonder te melden achter je staan mee te lezen ![]() Heb wel is gehad dat ik een fototopic aan het doorkijken was me vader achter me stond, uit reflex klikte ik het weg... "van wie zijn die foto's? laat is zien" Samen met me paps hele fototopic door moeten nemen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou ik zit met mijn gezicht richting deur dus ik zie het altijd wel
![]() maar midden in een gesprek doe ik dan altijd 6 en als ze weg zijn 66 ![]() maar voor de rest baal ik wel als ze zien dat er in de topic titel iets staat van zelfmoord,depressie,aanranding, en seksueel getinte dingen.. dan voel ik me toch wel rood worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vooral irritant als ik net aan het posten ben op het forum,
en er wordt gevraagd wat dat is. (en ik dus iets vaags mompel over een forum ed, waar ik nog nóóit ben geweest. ![]() Of als ik m'n LJ update (of lees), en blijkt dat m'n stiefzusje uiterst geïnteresseerd naast me staat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
me moeder is zo erg daarin dat wil je niet weten, *kijkt nu achterom of ze der niet weer is*
bah die weet dat ik met me vriendje chat heel vaak en dan gaat ze zo kijken wat ik zeg, en vraagt ze altijd zo irritant "miste je vriendje je nog niet?" dan blijft ze altijd staan maar ga ik eff op de startpagina dat spelletje doen pingpong.... dan loopt ze weg..... me broertje die kijkt ook helemaal mee altijd als ie nix te doen heeft blijft ie gewoon eeuwen staan.......... alsi k dat bij hem doe stopt ie snel klikt ie alles weg en vraagt ie meteen was is er? kun je het zien? ![]() weet je wat pas irritant is als 2 pc's in dezelfde kamer staan zoals hier... me pa heeft dolby 5.1 op ze pc en zit altijd keihard van die rotte midi geluidjes te luisteren...... of als ik eff muziek luister moet het meteen weer af ![]()
|
Ja, dat heb ik ook wel eens en ik vind het heel irritant. Als ik er dan wat van zeg bijvoorbeeld dat ze niet mee moeten lezen dan worden ze boos
![]()
|
hier staat de computer in de huiskamer, en 1 meter links van me staat de bank, iedereen (meestal mn vader) die daar op zit (of ligt) kan dus zien wat ik aan het doen ben, best irritant, maar het is net ver genoeg zodat niet alles leesbaar is.
En mn ouders lopen ook vaak langs naar de keuken, maar ze blijven meestal niet stilstaan om te kijken wat ik aan het doen ben.
|
Verwijderd
|
mja.. ik zit precies met mijn rug naar het trapgat (computer staat op zolder), maar ik kan meestal wel de voetstappen horen
![]() ![]() ![]() Als mijn broer achter de computer zit zeg ik altijd dat ik achter de computer wil en loop dan de trap pas op.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek Reynaert | 9 | 04-01-2006 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 |