Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 15:59
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
wat hoort er volgens jullie allemaal bij kakker zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2003, 16:02
pepijn 14
pepijn 14 is offline
wat voor stijl bedoel je: kledingstijl kakkers of kakkers die kiezen met welke kleur jaguar ze vandaag eens gaan rijden?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 16:02
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
kledingstijl
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 16:04
Titus
Titus is offline
mensen die het over 'de burgers', 'het volk' of 'de arbeiderrrrs' hebben
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 17:02
Aguy
Aguy is offline
kakkers (jaja ik ben er eentje) dragen vaak merken... zoals:
Riverwoods, burbery, lacoste, tommy, scapa, ralph lauren, gant, paul&shark.....

Zijn vaak goed verzorgd, en zien dr vaak goed evrzorgd en goed gekleed uit.

Komen heel zeker over waardoor mensen denken dat kakkers zich beter vinden dan anderen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 17:05
Avelon
Avelon is offline
ik geef het zeer weinig kans.
maar ik zie het even aan.

ik denk aan
polo's
kraagjes
pantalons
netjes

en ik denk aan roos <3
Oud 04-07-2003, 17:07
Roos
Roos is offline
Citaat:
Avelon schreef op 04-07-2003 @ 18:05:

ik denk aan
polo's
kraagjes
pantalons
netjes

en ik denk aan roos <3
Haha ik niet
Oud 04-07-2003, 17:23
Li
Li is offline
Mensen vinden je kakker als je je kleedt in de genoemde merken zoals Rl, th, lacoste, Scapa etc, als je polo's draagt, v hals (lamswollen) truien, dockers .
Verder moet je hockeyen of golfen, je hebt het goed thuis. Papa rijdt een auto van het merk volvo, saab, jaguar. Jongens hebben hockeymat, meisjes slordige staart/knot. Ze praten allemaal met een rrrr..
Zo dat was het wel zo'n beetje

Maar de echte kakkers vallen hier niet onder, dat zijn stakkers die niks voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 17:26
Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
mensen met veel poep

bij ons noeme ze da anders
Oud 04-07-2003, 17:37
rodina
rodina is offline
Ooow heerlijk een Kakkers-topic

Tis een levenstijl, niet zozeer bestaande uit; 'he ik heb een dikke porche, een zwembad, en een tennisbaan, en m'n pappie werkt bij de bank'. Maar meer dan dat, niet echt te omschrijven.

Dat is de noveaux-riches *foute spelling*, die zijn vervelend, mensen met oud geld, die 't gewent zijn, die zich er niet naar gedragen, die zijn koel, stemmen niet persé vvd, hebben niet persé een volvo en niet persé alleen maar polo in de kast.
Oud 04-07-2003, 17:41
Verwijderd
Je kan niet fakken met een echte kakker knakker. Stakker.

Kakkers sja ik weet niet ik ken er niet zoveel maar die kakachtige studenten daar kan ik altijd wel hard mee lachen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:12
Aguy
Aguy is offline
Citaat:
Li schreef op 04-07-2003 @ 18:23:
. Papa rijdt een auto van het merk volvo, saab, jaguar.
je vergeet chrysler
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:23
Daan
Daan is offline
Citaat:
Aguy schreef op 04-07-2003 @ 18:02:
kakkers (jaja ik ben er eentje) dragen vaak merken... zoals:
Riverwoods, burbery, lacoste, tommy, scapa, ralph lauren, gant, paul&shark.....

Zijn vaak goed verzorgd, en zien dr vaak goed evrzorgd en goed gekleed uit.

Komen heel zeker over waardoor mensen denken dat kakkers zich beter vinden dan anderen.
mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:26
Aguy
Aguy is offline
Citaat:
kakker4life schreef op 04-07-2003 @ 19:23:
mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:37
Verwijderd
NEE, ze zijn niet goed gekleed, wel netjes, maar dat is niet per definitie goed, ik vind het namelijk hele foute kleding. En wat mij het meest irriteert aan kakkers is, zoals de kakker zelf al zij, ze zo arrogant overkomen. Kijk mij, met mijn geweldige, dure kleding..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:39
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rodina schreef op 04-07-2003 @ 18:37:
... stemmen niet persé vvd, hebben niet persé een volvo en niet persé alleen maar polo in de kast.
Per se....

Ik denk bij kakkers aan blousjes, polo'tjes en nette broeken die tot hun enkels komen en dan van die instappers eronder.. Maar of dat echt een redelijke omschrijving
Oud 04-07-2003, 20:12
MUTS123
MUTS123 is offline
Gadverdamme..ik heb op een vreselijke kakkerschool gezeten (in Laren NH..the place 2 be als 't om kakkers gaat )
De meeste zijn écht arrogant....ze kijken neer op "normale" mensen en vooral die meisjes zijn erg. Sommige hebben een setje kleren bijvoorbeeld maar 1 of 2 x aan....uiteraard van een duur merk...Tommy Hilfiger...Ralph Lauren..G-sus..weet ik veel hoe dat allemaal heet.
Ze wonen bijna allemaal in een enorm huis...uiteraard met 3 dikke BMW's en een binnen en buiten zwembad.
Grappig met ouderavonden van die jonge moeders met zonnebank bruine eikenhouten koppen met allemaal dikke juwelen om hun nek en naaldhakjes aan aan het handje van zo'n dikke, pafferige ouwe vent in een driedelig pak.
Die kakkers praten allemaal super overdreven met een RRRRRR.....90% zit op hockey...
En dan gaan die meisjes in hun DKNY hockey broek naar school
**Braaaak**
Ik weet niet waar ik een ergere hekel aan heb....aan kakkers of aan bReEzAHsLetTah
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:17
rodina
rodina is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-07-2003 @ 21:12:
Gadverdamme..ik heb op een vreselijke kakkerschool gezeten (in Laren NH..the place 2 be als 't om kakkers gaat )
De meeste zijn écht arrogant....ze kijken neer op "normale" mensen en vooral die meisjes zijn erg. Sommige hebben een setje kleren bijvoorbeeld maar 1 of 2 x aan....uiteraard van een duur merk...Tommy Hilfiger...Ralph Lauren..G-sus..weet ik veel hoe dat allemaal heet.
Ze wonen bijna allemaal in een enorm huis...uiteraard met 3 dikke BMW's en een binnen en buiten zwembad.
Grappig met ouderavonden van die jonge moeders met zonnebank bruine eikenhouten koppen met allemaal dikke juwelen om hun nek en naaldhakjes aan aan het handje van zo'n dikke, pafferige ouwe vent in een driedelig pak.
Die kakkers praten allemaal super overdreven met een RRRRRR.....90% zit op hockey...
**Braaaak**
Ik weet niet waar ik een ergere hekel aan heb....aan kakkers of aan bReEzAHsLetTah

In Laren heeft lang niet iedereen een groot huis, 3 bmw noem maar op. Ja idd rond het Laar&Berg/ de rand van de hei, inderdaad, maar het merendeel heeft vrijnormale huizen.

Kakker zijn heeft niet zoveel te maken met het al dan niet hockey'en en dergelijken.
Oud 04-07-2003, 20:20
MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
rodina schreef op 04-07-2003 @ 21:17:
In Laren heeft lang niet iedereen een groot huis, 3 bmw noem maar op. Ja idd rond het Laar&Berg/ de rand van de hei, inderdaad, maar het merendeel heeft vrijnormale huizen.

Kakker zijn heeft niet zoveel te maken met het al dan niet hockey'en en dergelijken.
Ik zat op Laar en Berg maar kijk eens naar de Torenlaan en de Blaricummer Tollaan o.i.d.
Daar wonen wel véél van Laar en Berg.
Bedoel ook niet te zeggen dat mensen die hockeyen kakkers zijn maar tis vaak wel het type wat hockeyt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:22
rodina
rodina is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-07-2003 @ 21:20:
Ik zat op Laar en Berg maar kijk eens naar de Torenlaan en de Blaricummer Tollaan o.i.d.
Daar wonen wel véél van Laar en Berg.
Bedoel ook niet te zeggen dat mensen die hockeyen kakkers zijn maar tis vaak wel het type wat hockeyt.

Ik ook.

En mijn klas bestond voornamelijk uit mensen uit Hilversum, en het is waar dat zijn minder 'erge kakkers' dan die uit Laren noem maar op.
Oud 04-07-2003, 20:33
Verwijderd
semi-nonchalant , wel grappig altijd
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 20:34
MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
rodina schreef op 04-07-2003 @ 21:22:
Ik ook.

En mijn klas bestond voornamelijk uit mensen uit Hilversum, en het is waar dat zijn minder 'erge kakkers' dan die uit Laren noem maar op.
Zit nu in Hilversum ja...dás zo'n verschil!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 21:35
Verwijderd
Kakker zijn houdt globaal niet veel meer in dan hackeyen, op hackeyfeesten jezelf totaal klemzuipen en vervolgens met vijf verschillende jongens enorm belabberd zoenen, in de lokale hackeykroeg elke vrijdagmiddag met vier roze kraagjes over elkaar jezelf volgieten met bier wat je eigenlijk niet op waarde weet te schatten, Marlboro Light roken, overal op neerkijken en in het algemeen totaal clueless zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:08
Verwijderd
Huh? Ik heb nooit geweten dat kakkers zichzelf klemzuipen Ik ga uit in een alternatieve tent en daar zuipen ze zich helemaal klem, ik uiteraard ook hehe
Maar goed, de kakkers, ja ook een kakkertent in ons dorp, vinden het maar schraal als je je lam zuipt. De jongens willen het nog wel eens doen, maar voor een meisje is dat bij hun echt not done.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:19
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Aguy schreef op 04-07-2003 @ 19:12:
je vergeet chrysler
Oud 05-07-2003, 11:36
drama
drama is offline
seksistisch leuteren over het vrouwelijk geslacht
Oud 05-07-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 05-07-2003 @ 12:08:
Huh? Ik heb nooit geweten dat kakkers zichzelf klemzuipen Ik ga uit in een alternatieve tent en daar zuipen ze zich helemaal klem, ik uiteraard ook hehe
Maar goed, de kakkers, ja ook een kakkertent in ons dorp, vinden het maar schraal als je je lam zuipt. De jongens willen het nog wel eens doen, maar voor een meisje is dat bij hun echt not done.
Mwah, over het algemeen is alcohol een onmisbaar onderdeel om je als 14-jarige polodragende doos wat zekerder te voelen wanneer je op jongenjacht gaat. Dus dat wordt dan ook veelvuldig gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 12:05
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2003 @ 12:38:
Mwah, over het algemeen is alcohol een onmisbaar onderdeel om je als 14-jarige polodragende doos wat zekerder te voelen wanneer je op jongenjacht gaat. Dus dat wordt dan ook veelvuldig gedaan.
Och... die goeie ouwe tijd

Ik denk dat dit een redelijk nutteloos topic is, want iedereen weet wel wat kakkers zijn of niet zijn.
Oud 05-07-2003, 13:54
Verwijderd
ja, maar tis wel lachen om er over te discussiëren...
Ennuh nare man, toen ik 14 was, was ik bepaald geen kakker, maar breezers drinken was wel iets wat regelmatig voorkwam tijdens de tussenuren op school...volgens mij heb elke 14-jarige zo zun periode, of ie nou kakker is of niet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:55
Verwijderd
Tuurlijk. Drank roept op je 14e.

En als je student bent nog veel harder.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Esmée schreef op 05-07-2003 @ 13:05:
Ik denk dat dit een redelijk nutteloos topic is, want iedereen weet wel wat kakkers zijn of niet zijn.
Ik denk eerder dat zoiets tóch niet echt definieerbaar is en als de vraag "wanneer ben je alto/goth?"..
Oud 05-07-2003, 15:07
italianboy
italianboy is offline
een echte kakker zit van binnen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 15:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
omajunk schreef op 05-07-2003 @ 12:08:
hier zijn de kakkers 15-jarige bijna-alcoholisten met een vocabulaire dat niet verder reikt dan: champagne, ralph, "j'ai un nouveau G" en dat zal het dan wel zijn.
En o ja: walgelijke muzieksmaak.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 15:42
neeltje
neeltje is offline
Oh jeej,

Ik hockey,
Mijn vader heeft een volvo,
Ik woon in een groot wit huis,
Ik heb het goed thuis,
Er zijn plannen voor een zwembad,

Maar;

Ik heb geen ralph blousjes,
of hilfiger of wat dan ook,
maar meer kleren van andere merken...

Tbegint er verdacht veel op te lijken...maar praat niet met RRRRRRRRRR en spreek ook niet van "burgers''
Oud 05-07-2003, 15:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
Li schreef op 04-07-2003 @ 18:23:
Mensen vinden je kakker als je je kleedt in de genoemde merken zoals Rl, th, lacoste, Scapa etc, als je polo's draagt, v hals (lamswollen) truien, dockers .
Verder moet je hockeyen of golfen, je hebt het goed thuis. Papa rijdt een auto van het merk volvo, saab, jaguar. Jongens hebben hockeymat, meisjes slordige staart/knot. Ze praten allemaal met een rrrr..
Zo dat was het wel zo'n beetje

Maar de echte kakkers vallen hier niet onder, dat zijn stakkers die niks voorstellen.
Haha, Lianne, zo zie je er zelf anders ook uit
Oud 05-07-2003, 16:22
REIE
REIE is offline
Ik ken zo'n gozer die twee jaar geleden is begonnen met hockeyen omdat hij het een kaksport vind. Altijd lache, hij kan er ook niks van "Aaah, die kankerrrrrrrrrscheids moet een fahkking strrrafcornerrrrrrrrrrrr geven!" Ik heb niks tegen mensen met een bovenmodaal inkomen zolang ze maar niet arrogant gaan doen.
Oh ja, kakkers hebben opvallend vaak Sparco's onder hun pantalons en een perfect gemodeleerd nonchalant kapsel. Een contradictie niet waar?
Oud 05-07-2003, 16:32
Ciao Che
Ciao Che is offline
En ze spreken elkaar vaak bij de achternaam aan.
Oud 05-07-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ciao Che schreef op 05-07-2003 @ 17:32:
En ze spreken elkaar vaak bij de achternaam aan.
Nou...dat is niet echt een kenmerk van kakkers als zodanig. Ze doen dat meer omdat ze op studenten willen lijken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 16:45
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2003 @ 17:35:
Nou...dat is niet echt een kenmerk van kakkers als zodanig. Ze doen dat meer omdat ze op studenten willen lijken.
corpsstudenten ja.
Oud 05-07-2003, 17:45
Li
Li is offline
Citaat:
Roos schreef op 05-07-2003 @ 16:48:
Haha, Lianne, zo zie je er zelf anders ook uit
Daarom zei ik ook aan het begin: Mensen vinden
Maar dat ik nou echt een kakker ben? neuh, klinkt ook zo slecht
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 17:50
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2003 @ 22:35:
overal op neerkijken en in het algemeen totaal clueless zijn.
Hoewel daar opzich weer niets mis mee is, ik ben geregeld totaal clueless, narcistisch, en kijk overal op neer met een te hoog promilage en ik moet zeggen ik geniet er met volle teugen van.
Oud 05-07-2003, 17:53
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-07-2003 @ 21:12:
**Braaaak**
niks tegen Laren he
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Avelon schreef op 04-07-2003 @ 18:05:

ik denk aan
polo's
kraagjes
pantalons
netjes

en ik denk aan roos <3
Roos is geen gewone kakker hoor Ze is een hip kak-sletje....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:22
Verwijderd
de echte kakkers die neerkijken op de 'burgers' etc. zouden met hun gezicht in hun eigen kots moeten worden geduwd en daarna worden gedwongen om in de spiegel te kijken.

sorry hoor, maar ik vind kakkers echt heel erg vervelend
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:33
Pan Am
Pan Am is offline
Ik vind kak-jongens stiekem toch wel heel geil.... Met zo'n geile corporale mat in hun nek....oooeeeh. En als ze blond zijn en blauwe ogen hebben...dan kun je me helemaal opvegen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:10
Hanky_Panky
Hanky_Panky is offline
Citaat:
sorry hoor, maar ik vind kakkers echt heel erg vervelend [/B]
klaarblijkelijk
Oud 05-07-2003, 19:27
Maddan
Maddan is offline
kakkers zijn de bom!

nou ja.. eigenlijk zijn ze vooral de bom om uit te lachen enzo.. ze praten zo leuk en ze gedragen zich zo humorvol

en dat hebben ze niet eens door
Oud 05-07-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ciao Che schreef op 05-07-2003 @ 17:45:
corpsstudenten ja.
Stiekem wil elke student dat zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:35
Verwijderd
Wat hoort bij het kakker zijn:

een wc
een boekje (krant mag ook)
wc papier
kak

Deze entry is wel het meest lame van allemaal volgens mij
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 04-07-2003 @ 16:59:
wat hoort er volgens jullie allemaal bij kakker zijn?
onmisbaar voor het kakker zijn:

- kraagjes
- ribbroeken
- bootschoenen, vrouwen: lakschoenen
- volvoos e.d merken
- 1 van deze sporten: hockey, golf of polo
- halflang haar met matje, bij vrouwen haar in vage knotjes
- sterk ruikende parfums bij de vrouwen, denk aan vanille of honing achtige luchtjes
- arrogante houding ten op zichte van allen zich anders gedragende mensen en helemaal tegen wannabe-kakkers (kakkers zonder rijke ouders)

dat is het wel zo ongeveer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten