Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk bij kakkers aan blousjes, polo'tjes en nette broeken die tot hun enkels komen en dan van die instappers eronder.. Maar of dat echt een redelijke omschrijving ![]()
|
Gadverdamme..ik heb op een vreselijke kakkerschool gezeten (in Laren NH..the place 2 be als 't om kakkers gaat
![]() De meeste zijn écht arrogant....ze kijken neer op "normale" mensen en vooral die meisjes zijn erg. Sommige hebben een setje kleren bijvoorbeeld maar 1 of 2 x aan....uiteraard van een duur merk...Tommy Hilfiger...Ralph Lauren..G-sus..weet ik veel hoe dat allemaal heet. Ze wonen bijna allemaal in een enorm huis...uiteraard met 3 dikke BMW's en een binnen en buiten zwembad. Grappig met ouderavonden ![]() Die kakkers praten allemaal super overdreven met een RRRRRR.....90% zit op hockey... En dan gaan die meisjes in hun DKNY hockey broek naar school ![]() **Braaaak** Ik weet niet waar ik een ergere hekel aan heb....aan kakkers of aan bReEzAHsLetTah |
![]() |
||
Citaat:
In Laren heeft lang niet iedereen een groot huis, 3 bmw noem maar op. Ja idd rond het Laar&Berg/ de rand van de hei, inderdaad, maar het merendeel heeft vrijnormale huizen. Kakker zijn heeft niet zoveel te maken met het al dan niet hockey'en en dergelijken.
||
Citaat:
![]() Daar wonen wel véél van Laar en Berg. Bedoel ook niet te zeggen dat mensen die hockeyen kakkers zijn maar tis vaak wel het type wat hockeyt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ook. En mijn klas bestond voornamelijk uit mensen uit Hilversum, en het is waar dat zijn minder 'erge kakkers' dan die uit Laren noem maar op.
|
Verwijderd
|
Kakker zijn houdt globaal niet veel meer in dan hackeyen, op hackeyfeesten jezelf totaal klemzuipen en vervolgens met vijf verschillende jongens enorm belabberd zoenen, in de lokale hackeykroeg elke vrijdagmiddag met vier roze kraagjes over elkaar jezelf volgieten met bier wat je eigenlijk niet op waarde weet te schatten, Marlboro Light roken, overal op neerkijken en in het algemeen totaal clueless zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huh? Ik heb nooit geweten dat kakkers zichzelf klemzuipen
![]() ![]() Maar goed, de kakkers, ja ook een kakkertent in ons dorp, vinden het maar schraal als je je lam zuipt. De jongens willen het nog wel eens doen, maar voor een meisje is dat bij hun echt not done. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat dit een redelijk nutteloos topic is, want iedereen weet wel wat kakkers zijn of niet zijn.
|
Verwijderd
|
ja, maar tis wel lachen om er over te discussiëren...
Ennuh nare man, toen ik 14 was, was ik bepaald geen kakker, maar breezers drinken was wel iets wat regelmatig voorkwam tijdens de tussenuren op school...volgens mij heb elke 14-jarige zo zun periode, of ie nou kakker is of niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En o ja: walgelijke muzieksmaak. |
![]() |
|
![]() |
Oh jeej,
Ik hockey, Mijn vader heeft een volvo, Ik woon in een groot wit huis, Ik heb het goed thuis, Er zijn plannen voor een zwembad, Maar; Ik heb geen ralph blousjes, of hilfiger of wat dan ook, maar meer kleren van andere merken... Tbegint er verdacht veel op te lijken...maar praat niet met RRRRRRRRRR en spreek ook niet van "burgers'' ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ken zo'n gozer die twee jaar geleden is begonnen met hockeyen omdat hij het een kaksport vind. Altijd lache, hij kan er ook niks van "Aaah, die kankerrrrrrrrrscheids moet een fahkking strrrafcornerrrrrrrrrrrr geven!" Ik heb niks tegen mensen met een bovenmodaal inkomen zolang ze maar niet arrogant gaan doen.
Oh ja, kakkers hebben opvallend vaak Sparco's onder hun pantalons en een perfect gemodeleerd nonchalant kapsel. Een contradictie niet waar?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- kraagjes - ribbroeken - bootschoenen, vrouwen: lakschoenen - volvoos e.d merken - 1 van deze sporten: hockey, golf of polo - halflang haar met matje, bij vrouwen haar in vage knotjes - sterk ruikende parfums bij de vrouwen, denk aan vanille of honing achtige luchtjes - arrogante houding ten op zichte van allen zich anders gedragende mensen en helemaal tegen wannabe-kakkers (kakkers zonder rijke ouders) dat is het wel zo ongeveer |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer ben je een kakker en wanneer niet? mathew anderson | 20 | 09-11-2020 21:13 | |
Algemene schoolzaken |
Kakkers? annieke | 6 | 04-10-2011 15:15 | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kakkers. Rdieroos | 4 | 26-08-2009 15:53 | |
Lifestyle |
Kakkers hier kijken Silver_Rose | 29 | 10-12-2005 15:39 | |
Psychologie |
goth's/alternatievelingen <--> kakkers Ciskaatje | 73 | 11-09-2002 12:25 |