Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben zelf ook naar de huisarts geweest toen en die heeft me meteen doorverwezen
|
ik herken veel dingen, vooral je gevoelens.
degene die op mn werk personeelszaken regelt had een vermoeden dat het niet goed gaat... en nu moet ik zo met haar praten... ik zal je laten weten of zoiets bevalt ![]() liefs, wen
|
![]() |
Een psycholoog heeft mij niet geholpen, maar het is vrijwel je enige optie als je er niet over kan/wil praten met vrienden. Misschien helpt het, misschien niet. Zo niet, dan kan je misschien beter gaan nadenken over pilletjes. Maar daar heb ik verder geen ervaring mee.
Ik herken het gevoel van nergens lol in hebben, daar zit ik zelf ook vaak mee. Misschien is verandering wel wat je nodig hebt. En dan bedoel ik niet een vakantie ofzo, dat is slechts een middel om je doel te bereiken. Doel = namelijk; nieuwe gezichten in je leven, nieuwe mensen leren kennen. Als je maar genoeg van iemand anders houdt, wil je zelf ook blijven leven. Wat mij trouwens ook door het leven sleept is muziek. Muziek, muziek, muziek. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi Tom,
het kan erg opluchten om je verhaal met iemand te delen. Je kunt proberen of je iemand uit je omgeving vertrouwt. Maar je hebt kans dat die persoon niet weet wat ie ermee aanmoet. Met een professioneel iemand praten kan ook helpen. Ik vind het zelf wel belangrijk dat je iemand zoekt die je echt ligt, en een werkwijze heeft die je prettig vindt. Ik herken jouw gevoelens heel erg en ben ook naar een psychologe gegaan. Mijn psychologe doet alles mbv onderwerpjes. In het begin was dit erg prettig want we konden alles apart behandelen. Nu heb ik het gevoel dat er meer is. Die onderwerpjes zijn opgelost maar mn gevoel is nog steeds klote. Dus we gaan nu samen iets anders bedenken. Je moet het zelf willen, je verhaal willen doen. Er zelf achter staan. Tot zover over hulp zoeken. Je bent zeker niet de enige met dit soort gevoelens/problemen. Soms komt dat gevoel vanzelf maar meestal zijn er ook wel oorzaken aan te wijzen. Dat je je moeder verloren bent en vaak ruzie hebt met je vader, daar word je niet vrolijk van...dat je je dus rot voelt is heel logisch. En dat mag ook. Je hoeft je echt niet altijd groot te houden. Veel sterkte ermee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
wedstrijdje: om ter meeste problemen Fainne | 22 | 26-01-2005 21:39 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Psychologie |
Is hulp nou echt nodig voor psychische problemen? Anne | 9 | 26-05-2002 17:33 |