![]() |
|
Wie van jullie kent nog die geniale, eigenzinnige band Ultraspank, die 2 cd's op het publiek losliet 'Ultraspank' in 1998 en 'Progress' in 2000. Een band die volstrekt geniale nu-metal maakte. met een zanger die operalessen volgde en een van de beste stemmen heeft die ik tot dusver heb mogen horen.
Hoe ongelooflijk goed was die band, en dan nu, met leden van die band (o.a. de zanger) zijn ze nieuwe band begonnen: lo-pro. Lange tijd is het geheim geblven, niets lekte uit, maar nu is er dan een site en een sound/videoclip te downen. Dit wordt het album van het jaar? http://www.lo-promusic.com/downloads/
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik vandaag klaar ben met werken ga ik me daar registreren (schijnt nodig te zijn) en de video downloaden. Zijn er nog ergens anders mp3tjes...?
|
sinds wanneer zijn beide bands numetal? deftones is geen numetal, machine head ook niet. swtf?
al die stomme genres ook. narrowminded ppl suck. nu-metal, new metal, spookycore, crossover, whatever... de muziek spreekt, niet het naampje ervan. Ik kan niet zeggen dat ik elke muzieksoort leuk vind, maar in veel genres kan ik toch wel wat vinden. En mocht ik in een bepaalde stroming nog nix leuks gevonden hebben dan komt dat in de toekomst misschien nog wel. Muziek uitsluiten omdat ut niet in je straatje past is dikke onzin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is natuurlijk wel een extreem voorbeeld. Maar dat maakt het niet minder waar. Het ligt er volgens mij vooral ook aan dat de meeste mensen denken dat nu-metal alleen maar Korn en Linkin Park is (om maar effe te generaliseren), en een heel genre daarop veroordelen...terwijl er zoveel betere nu-metal-bands zijn. (Korn vind ik overigens nog wel aardig goed, Linkin Park vind ik daarentegen gelijk aan een totaal en compleet gebrek aan muzikale creativiteit, zo erg dat ik me eraan kapot erger als ik het luister) Maarja. Blablabla. Bottom-line; er is zoveel beters dan dat. En; nu-metal is natuurlijk ook niet true. (cliché uitspraak/cliché gedoe, maar het is nou eenmaal wel zo....het schijnt nou eenmaal not done te zijn)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je gekocht op muziekgebied? telluriet | 500 | 28-06-2004 22:48 | |
Muziek |
jaarlijsten 2003 Master of Puppets | 81 | 26-12-2003 14:33 | |
Muziek |
Nieuwste Aankopen Sonic | 252 | 17-11-2003 19:38 | |
Muziek |