Advertentie | |
|
![]() |
|
Het origineel, vroeger was het wel leuk ja. Heb het zelfs zonder cheats uitgespeeld toen ik een paar jaar geleden 3 jaar bij opa en oma zat met slechts een 486 met Prince of Persia.
Prince of Persia 2 had ik daarvoor een keer cheatvrij uitgespeeld. En uiteindelijk heb ik (vlak na het uitspelen van PoP 1 volgens mij) Prince of Persia 3D gekocht en ik vind persoonlijk dat de rest (relatief gezien uiteraard) niet kon tippen aan PoP3D. De zwaardvechtcombat is zo 'lekker' en ik denk ook goed uitgebouwd, de gevechten zijn echt leuk en waren uitdagend. - Nu kan ik ze allemaal met gemak aan (Multiplayer optie... dat was zo goed geweest). Ook waren er in PoP3D wat storende bugs, vijanden die bezig zijn met animaties waardoor je zo 3-4 free attacks hebt. Gedeeltes van levels die niet (goed) laden. Onzichtbare muren waar die niet zouden moeten zijn... En op een gegeven moment verlies je je zwaard ook, ik ben naar beneden gegaan en heb gezocht, ben verder gegaan... nooit meer zwaard gehad. Want na 3 levels was er zo'n level met heel veel bewegende blokken en telkens laadden ze weer verkeerd (ze bewogen zegmaar van hoogte 3 - 7 ipv 5 - 9). Als Sand of Time bugfree is en MP heeft wordt het beslist KickAss
||
Citaat:
Slechts een 486 met Prince of Persia.. Voel je je wel helemaal lekker, da's een spel uit het XT tijdperk ![]()
||
Citaat:
Jaja, vroeger he.. ![]()
|
Verwijderd
|
Moderne remakes van klassiekers zijn
![]() Larry hebben ze ook ooit zó 'gemoderniseerd' dat je er niets meer voor hoefde te doen. Nu ben ik daar bij PoP niet bang voor, maar voor de meesten zullen de goede herinneringen aan het oude spel het nieuwe spel in het niet doen vallen, omdat het behalve wat nostalgie niets toevoegt. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Prince of Persia: Warrior Within ... graphic bug? Verwijderd | 6 | 20-06-2005 22:42 | |
Games |
prins of persia thinky | 19 | 16-05-2005 20:01 | |
Software & Hardware |
[Alg] eXeem: volgende stap in P2P? apekop123 | 8 | 30-01-2005 22:11 | |
Muziek |
luister en hoor Haligh | 500 | 05-01-2005 16:08 | |
Games |
Prince of Persia - Sands of Time... HELP! nescio | 3 | 12-02-2004 14:39 | |
Games |
[ps2] princess of persia FaceTheTruth | 23 | 03-12-2003 09:37 |