Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 20:08
D@mien
D@mien is offline
Ik heb hier al es eerder een topic over geopend, maar toen was ik nog niet helemaal zeker van de oorzaak, en nu wel. (en dat topic is al een paar maanden oud)

Ik heb gister realOne player Basic op mn computer gezet, en prompt doet de autostart van mn CD/DVD speler het neit meer goed...
Als ik er een DVD ofsow indoe dan krijg ik een menu wat XP met die CD/DVD moet doen...als ik braaf het hokje aanvink dat ie mijn keuze moet onthouden dan doet ie wat ik em zeg, maar als ik die CD/DVD er uithaal en opnieuw er in doe, dan gaat XP weer zeuren wat ie er mee moet.....voordat ik RealOne player er op had staan herrinnerde ie mijn keuze, en liep alles prima...als ik realone player uninstall, dan werkt ie weer prima...
Kan iemand mij vertellen hoe ik realone player zo kan instellen dat ie mn autostart neit meer beinvloed?(als dat al kan....iig hoe dit op te lossen is)
Oud 18-07-2003, 22:04
D@mien
D@mien is offline
Ik zie ook bij "mapopties -> bestandstypen" dat realplayer dingen heeft toegevoegd zoals: "Cd playback" en "DVD playback"...dit zal denk ik zorgen voor de nodige probleempjes....aangezien dit dubbelop is....maar ik kan ze niet verwijderen...iemand een idee hoe ik moet verwijderen?
Oud 18-07-2003, 22:07
-niels-
-niels- is offline
in je playcenter (of hoe dat icoontje in je taakbalk dan ook heet) kan je via rechtermuisknop de opties veranderen, ergens staat ook automatisch opstarten (en ook iets over de bestanden) dan gaat ie wrs heel moeilijk lopen piepen of je 't wel zeker weet dat je 't weg wil... laat 't maar zielig doen en knal 't genadeloos uit...
Oud 18-07-2003, 22:18
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
-niels- schreef op 18-07-2003 @ 23:07:
in je playcenter (of hoe dat icoontje in je taakbalk dan ook heet) kan je via rechtermuisknop de opties veranderen, ergens staat ook automatisch opstarten (en ook iets over de bestanden) dan gaat ie wrs heel moeilijk lopen piepen of je 't wel zeker weet dat je 't weg wil... laat 't maar zielig doen en knal 't genadeloos uit...
Ik kan dat hele 'playcenter' oid niet vinden op me taakbalk...daar staat nix van de realone player...
Oud 18-07-2003, 22:19
dafelix
dafelix is offline
bij mij werkt die functie nooit dat hij het moet onthouden, ik heb het daarom maar opgegeven (bug?!)
Oud 18-07-2003, 22:20
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
dafelix schreef op 18-07-2003 @ 23:19:
bij mij werkt die functie nooit dat hij het moet onthouden, ik heb het daarom maar opgegeven (bug?!)
Werkt et ook niet als je realplayer uninstalled?
Oud 18-07-2003, 22:22
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
D@mien schreef op 18-07-2003 @ 23:20:
Werkt et ook niet als je realplayer uninstalled?
nope, werkt zelfs niet op een kale WinXP, of het licht aan mij, of het is echt een bug
Oud 18-07-2003, 22:26
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
dafelix schreef op 18-07-2003 @ 23:22:
nope, werkt zelfs niet op een kale WinXP, of het licht aan mij, of het is echt een bug
Instabiel is et iig..
Oud 19-07-2003, 04:11
JJzD
JJzD is offline
ik kan even niet meer precies terugvinden waar oprecies maar er zit ergens een optie om bestandstypes te asocieren met bestanden.
daar kan je volgens mij ook met je audio cd spelen
Oud 19-07-2003, 11:23
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
JJzD schreef op 19-07-2003 @ 05:11:
ik kan even niet meer precies terugvinden waar oprecies maar er zit ergens een optie om bestandstypes te asocieren met bestanden.
daar kan je volgens mij ook met je audio cd spelen
Dat is bij 'Extra' -> 'mapopties' -> 'bestandtypen'....en daar staan 3 links naar een audio CD..
Oud 20-07-2003, 07:21
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
D@mien schreef op 19-07-2003 @ 12:23:
Dat is bij 'Extra' -> 'mapopties' -> 'bestandtypen'....en daar staan 3 links naar een audio CD..
die teruglinken aan je windows cd speler
Oud 20-07-2003, 18:01
3rd Rock
3rd Rock is offline
zinloze toevoeging: realONEplayer is zowiezo kut.

zinvolle toevoeging: is het geen oplossing omdat kutprog alleen maar te installen als je het perse nodig hebt en daarna er meteen weer af te flikkeren?
Reageren

Regels voor berichten