Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 11:44
oef
oef is offline
heey allemaal ,,

het klinkt misschien raar of misschien ook weer niet ik weet het niet maarja, als ik het koud heb dan is je ballenzak meestal gekrompen he... das heel normaal maar bij kan me rechter bal kan ik gewoon me lies in duwen en ik weet niet tot hoever!!!wil ik ook niet weten ..... eigenlijk welhet kan ook gewoon uitzichzelf naar boven gaan maar ik wil weten of er kans is dat ie in me maag terecht kan komen ofzoo...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:47
Verwijderd
Hij kan niet in je maag komen hoor Daar hoef je absoluut niet bang voor te zijn dus. Ze kruipen alleen wat naar binnen omdat het te koud is, binnen is het lekker warm.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:47
WB_Oud
WB_Oud is offline
Nee joh, ben jij gek. Er is niets mis met je naar mijn weten (vader is uroloog). Ik zal het vanavond nog even navragen maar ga er maar van uit dat het niets is om je zorgen over te maken, volgens mij is dat gewoon normaal! Maak je alsjeblieft geen zorgen, vanavond/ morgen heb je zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:48
oef
oef is offline
eehm maar hij zit dan wel echt eehm hoe kan ik het uitleggen waar me schaamhaar zit...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:48
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 12:47:
Hij kan niet in je maag komen hoor Daar hoef je absoluut niet bang voor te zijn dus. Ze kruipen alleen wat naar binnen omdat het te koud is, binnen is het lekker warm.
Klopt ja. Maar ik zal het voor de zekerheid nog even navragen.

Wat ik me wel afvraag, hoe kan jij het nu koud hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:49
oef
oef is offline
ok thnx.. aardige mensen hier trouwens
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:49
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
oef schreef op 06-08-2003 @ 12:48:
eehm maar hij zit dan wel echt eehm hoe kan ik het uitleggen waar me schaamhaar zit...
Zoals ik al zei, vanavond of morgen heb je zekerheid. Alleen 99,99% kans dat er niets aan de hand is. Wacht maar af.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:50
oef
oef is offline
op vakantie in zee bevorbeeld
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:48
deesmees
deesmees is offline
is wel warm ja om het nu koud te hebben
Maar geloof je wel als je in onzekerheid zit,maar er is vast niks met je aan de hand
Maar wat heeft de zee ermee te maken???
de kou vant water of wat?
Oud 06-08-2003, 13:57
Verwijderd
Das volkomen normaal
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
deesmees schreef op 06-08-2003 @ 14:48:
is wel warm ja om het nu koud te hebben
Maar geloof je wel als je in onzekerheid zit,maar er is vast niks met je aan de hand
Maar wat heeft de zee ermee te maken???
de kou vant water of wat?
Hij antwoord op de vraag waarom hij het nu koud zou kunnen hebben, zou in zee bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:36
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
dat je kloten onder je huid kruipen, mag eigenlijk niet meer kunnen. Mijn linker bal heeft/had ook soms spontaan actie om onder de huid te komen, en das slecht. Zorg er in ieder geval voor dat ze gewoon in je zak blijven. En dan je scrotum krimt, das niet erg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 06-08-2003 @ 16:36:
dat je kloten onder je huid kruipen, mag eigenlijk niet meer kunnen. Mijn linker bal heeft/had ook soms spontaan actie om onder de huid te komen, en das slecht. Zorg er in ieder geval voor dat ze gewoon in je zak blijven. En dan je scrotum krimt, das niet erg ofzo.
Ze horen juist wel nog naar binnen te kunnen kruipen, zo beschermen ze de zaadcellen tegen kou, als ze dat niet zouden doen zouden zaadcellen dus kunnen sterven wanneer het iets te koud is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:57
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Jullie praten langs elkaar heen, je moet wel een ''krimpzak'' kunnen krijgen maar je ballen moeten niet verder richting je buik naar binnen kunnen..teminste niet meer voglens mij
Oud 06-08-2003, 19:10
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 06-08-2003 @ 18:57:
Jullie praten langs elkaar heen, je moet wel een ''krimpzak'' kunnen krijgen maar je ballen moeten niet verder richting je buik naar binnen kunnen..teminste niet meer voglens mij
Citaat:
Ding ding, we have winner!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 09:56
oef
oef is offline
is de uitslag al binnen van de uroloog?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:06
Space aap
Space aap is offline
Als het goed is is het in je zak een aantal graden koeler, das beter voor de zaadproductie, aangezien het in je lies te warm is.

Je kan ze er wel induwen, maar dan rollen ze er na verloop van tijd gewoon weer uit.

Mijn advies: laadt ze lekker hangen
Oud 07-08-2003, 10:10
oef
oef is offline
dus geen kans dat ie in me buik terechtkomt want ik ken een jongen namelijk en die heeft maar 1 bal (ongeluk) heeft en ik wil niet zoals hem eindigen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
oef schreef op 07-08-2003 @ 11:10:
dus geen kans dat ie in me buik terechtkomt want ik ken een jongen namelijk en die heeft maar 1 bal (ongeluk) heeft en ik wil niet zoals hem eindigen
ten eerste heb je er geen last van als je 1 bal hebt (afgezien van een gebrek aan zelfvertrouwen, vaak) en ten tweede kun je 'm echt niet kwijt raken in je buik. Als je in de baarmoeder zit dan zitten je ballen nog in je lies, daar komen ze pas kort voor je geboorte uit, en dan zit dat holletje er nog, en dat groeit natuurlijk mee (vaak groeit het dicht, trouwens, maar het is niet erg als dat niet gebeurt). Daarom kunnen ze erin. Maar als ze er zo makkelijk in kunnen, kunnen ze er natuurlijk ook gemakkelijk uit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:17
oef
oef is offline
ok dus ik kan nu gewoon in het water springen zonder te hoeven nadenken dat dat ding in me maag schiet JIPPIE
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:27
oef
oef is offline
ik ga nu ff zwemmen ben terug max 6 uur dan wil ik wel graag dat antwoord van de prof
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:02
WB_Oud
WB_Oud is offline
Uitslag: no problemo. Niets aan de hand, geen zorgen, plons maar lekker. Je ballen zitten vast en kunnen dus ook niet zomaar "verdwijnen".

Trouwens, een bal verliezen gebeurt ook niet zomaar. Moet een erg ongeluk zijn geweest of prostaatkanker. Het pijnlijkste wat je kan hebben is dat je ballen gedraaid zijn, naar mijn weten één van de pijnlijkste dingen die een man kan meemaken. Krijg je meteen een spoedoperatie. Maar mocht dat ooit eens gebeuren, heb je het vanzelf door
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten