Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
gaaf trouwens die van jack van gelder
![]() een mooi moment van sport afgelopen jaar NAC-AZ ik zit op vak g met een aantal vrienden net voor het einde van de eerste helft de bal springt op door een kopbal van shenning net iets over de helft schreuder neemt hem ineens vanaf dikke 40 meter ongeloofelijk ik zat precies aan de goede kant het leek of de bal over ging met daalde precies goed toen hij er net in zit heel t stadion een seconde stil dat was zo mooi niemand wist wat er eigenlijk gebeurdt was ![]()
|
Ik vond AC Milan - Ajax in Wenen in '95 een fantastische wedstrijd. Bloedstollend, met als hoogtepunt het doelpunt (toch wel met veel geluk
![]() Ook vond ik van Bergkamp tijdens WK '98 tegen Argentinië fantastisch. EK '88 was ik een maand ofzo, dus dat kon ik niet volgen. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat denk je, zou ie m 'Feyenoords' aannamen of toch gewoon feilloos... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Feyenoords aannemen, tja... ook ik snap deze uitspraak niet?
||
Citaat:
Whahahahahahahahahhahaahaa, knul!! Hilarisch mannetje ben jij!! ![]() Ohja, typfoutje moet kunnen, of niet knul?
|
![]() |
mooiste van een nederlander: de acties van marco van basten. de weergaloze omhaal, de onmogelijke volley. zijn afscheid was ook erg ontroerend daarom.
mooiste van een buitenlander: goran ivanisevic die wimbledon wint. wat een verrassing en ik gunde het hem zo van harte. heb veel respect voor die speler en ik hoopte, maar het kon gewoon bijna niet dat hij zou winnen. was een schitterende overwinning (alhowel dis volgens mij al 2001, maar ok ![]() ergste vond ik nog altijd de uitschakeling van het nederlands elftal tegen brazilie, omdat we gewoon qua spel verdienden dat toernooi te winnen en dan lullig op penalties verliezen en dan komt het nog harder aan dat brazilie de finale zo laat liggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() AZ had vorig jaar geloof ik een abbonement op mooie tegengoals... Die omhaal van kuyt was ook niet verkeerd. Of de goal van Litmanen thuis... ![]()
|
Het "Mirakel van Utrecht" van een aantal jaren geleden.
PSV was al bijna zeker uitgeschakeld voor CL-voetbal na een slecht seizoen. Roda moest verliezen van RKC, Vitesse verliezen van Feyenoord en PSV winnen van Utrecht. De hele tijd zag het er naar uit dat PSV het niet ging redden...een man minder, een achterstand. Het werd gelijk en in de blessuretijd:"Van Nistelrooy, 31 goals dit seizoen en de 32e kon wel eens miljoenen waard zijn........Bruggink...hij SCOORT...Bruggink scoort, zoals hij dat dit seizoen al zo vaak deed als invaller" PSV toch nog CL, wat een mislukt seizoen nog een beetje goed maakte ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 16:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
die was ook Schitterend...vooral toen Pierre in de 93e minuut gelijkmaakte ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 500 | 09-01-2008 19:28 | |
Muziek |
IDM&ELECTRO THREAD #> Hi, I'm Nora | 500 | 21-02-2006 23:09 | |
Software & Hardware |
[HD] Geen detectie? Mara | 14 | 17-08-2005 21:58 | |
Algemene schoolzaken |
‘Het vmbo is een zinkend schip’ Gatara | 18 | 16-02-2004 10:40 | |
Seksualiteit |
het grote sex foto topic very drunk driver | 498 | 21-04-2003 19:08 |