Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik woon thuis bij mam die weet het maar doet het zelf niet ik mag het niet binnen, maar toch ook weer wel af en toe, als de raam maar open staat de consequneties zijn dat mijn vloeitjes en tips steeds minder worden en de asbak vol raakt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik woon nog thuis.
Ik heb wietplanten bij me pa thuis staan en me ma zet me vaak genoeg af bij de coffeshop, dus ik denk dat ze wel een donkerbruin vermoeden hebben Deden vroeger wel eens, LANG LAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG geleden Mijn keuze Niks van mijn ouders ofzo
|
ik woon niet meer thuis.
ze weten al 4 jaar dat ik een drugsprobleem heb. ze hebben zelf nog nooit drugs genomen. ze hopen dat mijn kleine broers en zusje ook niet aan de drugs gaan want met mij hebben ze al miserie genoeg gehad. het gevolg is dat mijn ouders mij niet meer vertrouwen, dat ik een hele tijd thuis niet meer binnenmocht en dat ik veel in instellingen gezeten heb.
|
ik woon bij m'n vader, maar hij is er bijna nooit. hij weet het gewoon en verbiedt het niet, zo lang hij er maar niet te veel last van heeft want hij vindt het stinken.
m'n moeder weet het ook, die verbiedt het ook niet, de enige reden dat ik daar niet in de huiskamer mag blowen is omdat haar vriend ziek wordt van de lucht. m'n moeder en ik hebben wel eens samen geblowd omdat ze het ook wel eens wilde proberen, maar ze vond t niet zo boeiend ![]() en consequenties... geen dus ![]()
||
Citaat:
ja woon thuis, ze weten het , maar ik denk niet hoe vaak zelf hebben ze het volgens mij nooit gedaan, zeggen ze maar mijn vader had het een keer geprobeerd maar vond het niet interessant ofzo ehm ze vinden het niet leuk ofzo, maar ze vinden het wel best ![]() consequenties zijn dat ik niet in de huiskamer mag blowen maar op mijn kamer of op de badkamer wel, mits ik het raam open zet smoken in bad ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
blowen & ouders ]{ing | 33 | 02-02-2003 20:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |