Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kijk eens rond in een leegstaande fabriek, altijd leuk.. bijvoorbeeld de 'radiumfoam' fabriek in maastricht (werden ooit Vredestein banden en andere rubberproducten geproduceerd), paar dagen geleden nog voor het donker een kijkje genomen, al lopend door enorme bedrijfshallen met gesloopte ruiten en omlaaghangende tl buizen voel je je behoorlijk van de wereld (en dat zonder enige geestverruimende middelen).
I just love it, de meeste mensen verklaren me voor gek maar de meest vervallen en enge panden zijn het meest sfeervol. Sowieso gaat er altijd wel een flinke adrenaline rush door je hoofd als je via smalle trappetjes en doorgangen je weg vind in zo'n pand. |
![]() |
|
Och, ik heb het zoveel. Ik heb een eigen wereld in mijn hoofd.
Een wereld van niet bestaande kleuren, onvoorstelbare liquiditeit van de normaalste dingen,... prachtig gewoon. De vergelijking van de feloranje zon die opkomt in een druiperige roze wolkenmassa komt dicht in de buurt, maar nog niet dichtbij. Of de door zonsondergang vuurrode wolken die bedreigend boven je hangen. zucht ![]() Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 21:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja mn eindexamen latijn en grieks vorig jaar, respectievelijk in mijn eentje en met zn tweeen in de gymzaal onder begeleiding van 2 docenten tussen allemaal lege tafeltjes...spooky
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Psychologie |
De betekenis van dromen en jouw mening lennuzz | 56 | 13-02-2007 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
FINALE: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 24 | 04-01-2007 12:59 | |