Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, ik heb al de hele dag het idee dat ik de Eiffeltoren zou willen zien. Niet omdat ik het een mooi ding vind (want dat vind ik het dus niet) of omdat ik verslingerd ben aan Parijs..maar omdat het me geweldig grappig lijkt als dat ding inene in onze binnentuin staat
![]() En wat een rel wordt dat weer ghehehe...Europe divided Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 21:18. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een hele sexy jongeman in spijkerbroek (alleen een spijkerbroek) die op het raam klopt en gebaren maakt naar mijn slaapkamer
![]() Maar ookal zou hij er staan - het gordijn is dicht dus ik zou hem niet zien ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en nee ik heb geen zin om die reclame van die telefoon naar boven te halen) |
![]() |
|
hoge bergen. Of zo'n duister landschap met kale vlakte op de voorgrond, dan een bos en dan een paar vulkanen erachter. Oh! En zo'n roodachtige lucht! *droomt weg*
||
Citaat:
![]() Doe mijn maar een mooi bos ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 |