Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oh, het was gruwelijk gezellig. Meneer komt zich hier even douchen en het eten opvreten dat ik gekookt en betaald heb, dan kom ik boven en zit hij mijn smsjes te lezen. Daaruit blijkt dat ik een bepaald iemand nog wel eens zie, terwijl hij me dat verbiedt, en dan is 'ie kwaad, duwt me keihard en gaat weg.
Mooiste van alles: IK heb het gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij moet van je spullen afblijven ! Hmm.. Ik hoop dat het goedkomt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, even denken:
Vanmorgen werden we om acht uur samen wakker, de nacht ervoor was ik rond half twee in slaap gevallen terwijl hij bezig was de computer te maken. Hij was pas om drie uur komen slapen. We liggen suf tegen elkaar en worden langzaam wakker. Hij staat op om nog wat werk voor te bereiden, ik lees wat. Dan gaat hij naar z'n werk en besluit ik te gaan douchen en ontbijten. Vervolgens ga ik weer verder met lezen tot hij weer thuiskomt, vroeg in de middag. Hij belt een paar vrienden op om te kijken wie hem met de computer kan helpen, eentje besluit om om vier uur langs te komen. We kijken nog even naar de computer en kruipen dan in bed, vervolgens doen we iets seksueels, maar dat mag ik niet vertellen. Om kwart voor vier staan we moeizaam - doch voldaan ![]() ![]() ![]() Vervolgens hackt de vriend onze computer buiten met zijn laptop en print iets uit, grappig ![]() ![]() ![]() Ik besluit me te gaan douchen, want nadat seksuele wat ik niet mag vertellen had ik dat nog niet gedaan. Hmm.. dan gaat Opa weer verder met de pc en ik met de laptop, daar zitten we nu. Hij op de slaapkamer, ik in de vrijwel donkere woonkamer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Klinkt trouwens niet als een gezonde relatie.. Weet je zeker, dat je hiermee door wilt gaan ? Of is het een tijdelijke boosheid ?
Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 21:23. |
![]() |
|
En ff voor de duidelijkheid mensen.. Ik zei niet dat je niets sexueels MOCHT vertellen ,.. maar dat het niet mijn hoofdvraag was. Bijvoorbaat dank.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
de laatse keer dat ik hem zag was vorige week maandag.
Nadat we een week naar vlissingen waren geweest kwamen we bij mij thuis (rotterdam). komen we erachter dat ik mn tassie met complete inhoud bij de mac in middelburg heb laten staan. ![]() Aan gekomen in ede krijgen we een saaie toespraak en heben we een kwartier tijd om afscxheid te nemen. Na stil gehuil en veel geknuffel moettie toch echt gaan.. hij stap bijna de bus in.. en ik zeg zeg: dag lieverd tot over 3 maanden! ![]() ![]() nog elf weken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() suusjuhh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar m'n seksuele bezigheden van vandaag ga ik lekker toch niet vertellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ben ook weer iets te voorbarig geweest; we hebben net anderhalf uur gebeld en hij heeft heel erg gelijk. Goed, mijn smsjes had 'ie niet mogen lezen, maar het is wel een teken dat hij zich druk maakt om me. Als het hem helemaal niks kon schelen zat het niet meer goed tussen ons! Het is eigenlijk gewoon lief. ![]() Lot: het is dus gelukkig weer opgelost ![]() |
![]() |
|
De laatste keer dat ik haar zag was eveneens de eerste keer.. en het klikte gelijk.. tenminste dat idee hebben we er nu over.. We wonen te ver weg van elkaar om elkaar vaak te zien.. Maar het is nu precies een week geleden.. (juli dus).. Ze gaat nu 2 weken op vakantie.. en daarna.. zie ik er pas weer..
![]()
|
Verwijderd
|
gebarbeknoeid, hij kwam om een uur of 7 opdagen komt mijn appartement binnen gesjouwt terwijl ik net zit te relaxen omdat ik pas om half 7 thuis ben van werk. Afijn, met de ouders beneden op het dek gebarbeknoeid, vrienden opgehaald (van de family) en strawberry daiquiries gemaakt, zeer jummy. VRienden terug gebracht en gaan lopen op de boardwalk, in een nieuw speeltoestel nog ff gezeten, bloemetje voor mij geplukt. En jah op de terugweg naar huis gereden, afscheidskusje, hij weg in zn rooie auto. ik naar boven en huilend in slaap gevallen... *zucht* ja vraag niet waarom. Afijn, en dat was gisteravond.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Pff...om tien voor half 7 ging de wekker. We zijn samen op gestaan en hebben ontbeten en de katten eten gegeven. Daarna allebei nog even gecomputerd. En samen geknuffeld. Rond kwart over 7 is hij naar z'n werk gegaan. Ik heb een was in de wasmachine gegooid en ben een beetje gaan computeren/werken/lezen. Rond half 11 heb ik de was opgehangen en heb ik er een nieuwe ingegooit. Rond 12 uur ben ik naar het winkelcentrum gegaan. Toen belde m'n vriend. Ik vertelde dat ik geen leuke en goedzittende bikini kon vinden en vroeg welk anti-muggending ik zou kopen. Tegen tweeën (toen was ik bij de bieb) belde hij weer, dat hij naar huis mocht ivm warmte/geen werk. Hij zou nog even langs gaan bij z'n moeder. Ik stelde voor dat hij naar huis kwam en we nog even naar het buitenzwembad zouden gaan. Dat deed hij dus. (Ik was eerder thuis, toen de katten nog even eten en vers, koud water gegeven.) Tegen kwart over drie lagen we in het buitenbad (ik tegen zijn goddelijke lijf
![]() Ik ben niet goed in dingen spannend ed te vertellen...je zult het hier dus mee moeten doen. |
![]() |
|
dat was gisteren. Dat was bij het strand. We hadden weleens gezoent enzo, maar ECHT verkering hadden we niet. Totdat opeens telkens een paar jongens riepen hoe het mijn vriendje ging. Dat was dus hij. Ik had echt zoiets van; yeah, en jullie weten meer dan mij
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat was maandag avond. We zouden die middag gaan zwemmen in een natuurwater hier in de buurt, maar ik ging nog even met mijn moeder naar de stad...
''s avonds afgesproken. Hij kwam hier om half 8, we waren toen net klaar met eten. Bel ging, en de hond krijgt dan zo ongeveer als eerste aandacht van hem. Zij vindt hem echt zo lief.. We zouden dus nu gaan zwemmen, het was nog lekker warm. Maar ja eerst nog even zijn vakantiefoto's kijken op de bank. Daarna ging ik nog even mijn bikini aandoen, en hij zijn zwembroek. Dus we gingen naar boven toen. Eerst even op mijn bed ploffen, zoenen, even liggen. Vooral niet seksen, want anders is het te koud om te gaan zwemmen. Eindelijk bikini aan, volgens mijn moeder die toevallig ook op zolder is ben ik hem heel erg aan het uitdagen door met mijn bikini over de zolder te huppelen. Hij heeft uiteindelijk ook zijn zwembroek aan. Dan moet ik nog even mijn lenzen uitdoen en mijn bril zoeken; eindelijk zijn we klaar om te vertrekken. We fietsen een stukje, het is nog heel erg lekker weer! Brr het water is koud... even wennen (hij helpt me wel daarmee ![]() Thuis aangekomen is het een uurtje of half 10, we gaan douchen, hier. Eerst naar boven, wat spullen pakken... uitkleden, en dan tsjaa... guess what... Daarna lekker samen douchen, even haar wassen. Daarna weer aankleden, ik doe alvast mijn pyjama aan want moet toch zo gaan slapen. We gaan nog wat drinken benenden en wat tv kijken. Het is ongeveer half 12 als hij naar huis gaat, ik moet vroeg slapen want moest die dag daarna werken, daarom sliep hij ook niet hier ![]() Ik ga naar boven naar bed. Hij is zijn zonnebril en zijn horloge vergeten... daarna nog een lief smsje, daarna slapen, alleen ![]() |
![]() |
|
hij zou die avond terugkomen van vakantie en ik zat thuis braafjes op hem te wachten, maar toen hij sms'te dat hij later zou komen bedacht ik dat misschien ook iets nuttigs kon gaan doen. dus ik belde een vriendin en ging naar een feest (openluchtconcert geregeld door het dorp waar ik woon) waar zij en haar vriend ook waren. wij een beetje dansen en ik ondertussen mijn vriendje sms'en om te vragen hoe laat hij nou eigenlijk komt. tegen 12 uur is hij thuis en beslist hij dat hij me echt nog wel even wil zien (de schat
![]() de dag erna komt hij om een uur of 7 's avonds langs en neemt hij me mee om kebab te gaan halen (echt lekker op z'n tijd) wat we opeten in het park. daarna wederkeren we naar mijn huis en liggen we liefjes naakt naast elkaar in bed, te zoenen en te knuffelen en nog een hele hoop. de dag daarna zegt hij dat hij een paar films wilt huren en vraagt hij me welke, ik ga naar zijn huis en we kijken 1 film op z'n kamer (terwijl we ons tegelijkertijd bezighouden met een hoop andere dingen) en 1 in de woonkamer met zijn broertje en zijn moeder erbij. extreem gezellig... nu heb ik hem even weer niet gezien, we moeten allebei ook nog wel gescheiden levens leiden ![]() sorry dat ik al deze dagen beschrijf maar ik kon het niet laten ![]()
|
Verwijderd
|
De laatste keer dat ik mijn schatje heb gezien was gisteren laat op de middag. Hij kwam "toevallig" boodschappen doen toen ik bijna afgewerkt was. Hij heeft even op me gewacht, toen hebben we de boodschappen samen gedaan en daarna zijn we naar zijn huis gelopen. Ik heb zijn (verbrande) schouders ingesmeerd met aftersun, en we hebben nog wat liggen vozen op de bank met op de achtergrond "ons" liedje. Ik had alleen niet zoveel tijd, omdat ik weg moest
![]() |
![]() |
|
afgelopen maandag, zijn kamer in Arnhem.
samen op een 1persoonsmatrasje zweterig wakker worden, nog 5 minuutjes blijven liggen. Hij moet eten, werkkleren aantrekken en dan om 10 voor 8 de deur uit, huilen ![]()
|
![]() |
Vandaag afscheid genomen voor 4 dagen, net voordat hij weer moest werken. Zijn ouders hebben een strandhuisje tegen de duinen aan waar we de afgelopen dagen met de hitte hebben doorgebracht. Was allemaal heel romantisch.
De laatste avond op een vlak stukje halverwege een duin waar niemand ons kon zien gezeten/gelegen met een fles wijn, uitkijkend over de zee, de sterren, knipperende lichtjes van de boeien en de laatste oranje banen in de donkere hemel van de zon. pratend over hoe we waren toen we klein waren en over hoe blij we wel niet zijn met onze relatie en dat we samen 100 willen worden en kinderen willen. Een vallende ster gezien, wens gedaan. veel geknuffeld en ik heb hem beloofd niet meer zo gek te doen (ik had de dag daarvoor weer een huilbui/paniekaanval en hij vond me met een aardappelmesje en was nogal geschrokken ![]() Allemaal erg cliché maar toch erg speciaal.
||
Citaat:
En daar ben je blij om ?? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
vanmiddag, hij belde me om een uur of half 3 en vroeg wat ik ging doen. Ik vertelde dat ik naar de bieb ging, hij zei dat hij wel mee wilde. ( dat is erg apart, volgens mij is hij nog nooit naar de bieb geweest ofzo, wel lief
![]() ![]() *jezes over slechts een uurtje of 3, zown lang verhaaltje...* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar oke.. Ik doe net zo flauw terug.Da's niet de bedoeling ![]() Wat fijn dat hij snel terugkomt ! Kunnen jullie eindelijk gaan schaatsen ? ![]() -Zie topic, wat te doen met je date. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Diary of a Deadman Man of Chrome | 8 | 25-01-2006 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[SciFi Verhaal] The Wall proycon | 7 | 27-12-2005 21:12 | |
Muziek |
Art Brut in Rotown en Paradiso Joostje | 26 | 11-10-2005 15:10 | |
Games |
Metal Gear Solid 3 "Snake Eater" -> enkele details SS2Gohan | 15 | 13-05-2005 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jack and the End of the World SounD | 3 | 28-02-2003 15:58 |