Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 19:56
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
12.00 *'s nachts dus*

Rani en RoO bekijken de Moulin Rouge.
Rani aanschouwt met betraande ogen het scherm en RoO slaat een arm om haar heen. [Tja, wat moet je nou met zo'n meid ]

02.10 *toen de film was afgelopen*

- Skips this part - {but it was nice.. }

04.15 *after*

Rani kan niet slapen, aangezien er
06.45 *wekker gaat*

Rani springt uit d'r bed, valt half over d'r mannetje en trekt met een acrobatische zwaai de stekker uit de wekker.
(ow that has a nice ring to it, doesn't it ? )
Wil RoO wakker kussen, maar .. het sgaap slaapt zo lief :Met zn rose wangetjes: dus besluit dat hij nog 5 minuutjes mag liggen.

Rani strompelt naar beneden om ontbijt te maken en valt in slaap op het bord met hagelslag.Nog met hagelslag plakkend aan haar wang schrikt ze 3 minuten later wakker van een vogel die z'n snavel niet kon houden.Na het ontbijt en 't lunchpakketje gemaakt te hebben.. Draagt ze haar lijf (dat niet erg meehelpt ) naar boven en ruimt ze de kamer op.
After all is done en alle kleertjes die nog op de grond lagen zijn opgevouwen.. Gaat ze naast RoO zitten en aait hem over z'n wang.Hij heeft inmiddels nog 20 minuten voordat hij moet werken.

07.40 *time for bed*

Na 't ventje naar z'n werk gestuurd te hebben.. draagt ze voor de laatste keer d'r logge lijfje naar boven en ploft neer op bed.
Vanaf hier zijn we alles vergeten..

- Passed Out -

16.00 *the ressurection*

As The World Turns.Eten.Computer.Bellen.
En toen zat ik op scholieren.com ..

So.. My questione :
What did U do.. The last time you saw your honey ?
[en dan bedoel ik niet : Wat op sexueel gebied ?]
Maar gewoon.. Wat hebben jullie voor leuks gedaan

And offfff we go..
Oud 15-07-2003, 20:20
Firefly182
Firefly182 is offline
we wonen hier geloof ik toch echt in Nederland maar goed, dat terzijde... De laatste keer dat ik 'm zag was vorige week woensdag en toen ging ie 's avonds weg op vakantie. We zijn wezen fietsen in Spaarnwoude op het DanceValley-terrein en toen ben ik thuis bij hem gaan janken omdat ie wegging. Tadaaaaaaa, leuk he?

Beetje een topic dat bij onzin past.
Oud 15-07-2003, 20:28
Verwijderd
Okee...

rond 9 uur 's avonds: bel gaat, vriend staat voor de deur. Ik vraag waarom-ie niet achterom kwam; de schuurdeur zat op slot, Vandaar. Ik laat hem zien hoe hij binnen had komen via de andere schuur, waarvan de deur wel open is. We gaan in de speelkamer even tv kijken en praten, dan gaan we in de woonkamer zitten en spelen eventjes mastermind. Computer staat nog aan, en ik laad wat foto's, want hij had mijn cam nog bij zich, dus die konden niet eerder, en als de batterijen leegraken is het geheugen gewist. Een vriend van me die in Amerika zit blijkt op msn te zijn, en ik praat even met hem terwijl meneer vriend in de woonkamer zich eenzaam voelt, een film kijkt en in z'n eentje biljart tijdens de reclames. Ik meld me af op msn en hou meneer vriend gezelschap bij de film, waarbij ik zo veel mogelijk op hem lig. Na afloop van de film hebben we last van onze nekken, dus we gaan rechtop zitten en zoenen.
Ik mocht niet over sexuele dingen praten, dus hier sla ik even een stukje over.
We douchen samen even kort, ik laat hem de werking van de massagestraal van de douchekop zien.
We poetsen onze tanden, doen onze lenzen uit, drinken nog wat en ontdekken dat dat een verkeerde volgorde was want we zien niet wat we doen dus we schenken over de rand van het glas en bovendien smaakt het drinken niet echt lekker bij die tandpastasmaak. We gaan op bed liggen en praten tot ik in slaap val. Het is half één.
De volgende ochtend rond half acht word ik wakker en kijk ik even naar een lief slapend jongetje. Dan val ik weer in slaap, om om halftien weer wakker te worden en naar een lief wakker jongetje te kijken. We zoenen tot een uur of tien, dan doezelen we weer weg tot de deurbel gaat. Ik sta op en loop naar de voordeur, maar we hebben een erg ongeduldige meteropnemer die er al weer vandoor is (naar de buren).
Ik ga weer terug naar bed, we praten even en suffen, dan ga ik naar de wc, ga weer terug naar bed, sta weer op, loop even doelloos rond, ga weer terug naar bed en sta weer op. Ik kook twee eitjes, zet thee, schenk druivensap in glaasjes en smeer boterhammen, en vervoer dit alles op een dienblad naar mijn slaapkamer. Op mijn bed gezeten eten we het op.
Dan vind ik dat hij op moet staan, maar meneer vriend weigert en ik haal een plantenspuit om hem nat te spuiten. Spoedig heeft hij de plantenspuit van me overgenomen en hij achtervolgt me door het huis naar de tuin, alwaar hij extra lang doorgaat met natspuiten omdat-ie het zo leuk vindt om mij naakt, met glinsterende waterdruppeltjes op mijn huid, over het gras en grind te zien huppelen. Ik loop naar de buitendouche en zet die aan en verstop me erachter, maar het warme water kan me niet beschermen tegen het koude water, dus ik ga onder de douche staan. Hij komt bij me staan en we douchen. Na het douchen verplaatst hij zich naar de badkamer om zijn anti-acne-cremes en rollers en tonics etcetera te gebruiken, en hij stapt daar wéér onder de douche (voor de tonic), probeert de massagestraal uit, richt die eens op zijn penis, en dan mag ik weer een stukje niet vertellen.
We kleden ons aan en doen boodschappen, biomelk, nectarines, spercieboontjes, prei en biovarkenslapjes, en dan gaan we weer naar huis en plaatsen wij de zojuist gekochte artikelen in de koelkast danwel in de fruitschaal. Ik loop de tuin in, kleed me weer uit, hang de kleren aan zo'n klimrek voor planten, haal twee handdoeken, het boek waar ik aan wou beginnen, het boek waar hij in bezig is en zonnebrandcreme en ga liggen. Hij doet z'n shirt uit en smeert me in, en dan mag ik weer een stukje niet vertellen. Ik smeer hem ook in, en we liggen een tijdlang naast elkaar te lezen en te praten en te zoenen en andere dingen die ik niet mag vertellen, tot hij het te warm krijgt en naar binnen gaat om naar mij te kijken. Na verloop van tijd komt hij weer terug en gaan we in de tuin op een ander grasveld in de schaduw zitten/liggen, tot hij besluit naar huis te gaan. Het is dan vier uur. Ik kleed me aan en we halen zijn fiets uit de schuur, we zoenen, en hij fietst weg.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:28
sinsere
sinsere is offline
Ik heb hem het hele weekend gezien. Zaterdagmiddag kwam hij me ophalen en zijn we naar Den Haag gegaan. We gingen uit eten en naar de bioscoop. Was erg leuk
Daarna zijn we naar mijn huis gegaan en hebben we een strandwandeling gemaakt. Met zonsondergang, was erg romantisch. Ik heb nog een paar mooie foto's van hem geschoten. Zondag hebben we voornamelijk op bed gelegen en geknuffeld, gekletst en sex gehad. Zondagavond belde hij me nog even op om wat te kletsen en daarna gingen we allebei slapen. Dat was het weekend zo'n beetje samen
Oud 15-07-2003, 20:33
STP
STP is offline
niet

geen idee WIE überhaupt trouwens...
Oud 15-07-2003, 20:37
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 15-07-2003 @ 21:20:
we wonen hier geloof ik toch echt in Nederland maar goed, dat terzijde... De laatste keer dat ik 'm zag was vorige week woensdag en toen ging ie 's avonds weg op vakantie. We zijn wezen fietsen in Spaarnwoude op het DanceValley-terrein en toen ben ik thuis bij hem gaan janken omdat ie wegging. Tadaaaaaaa, leuk he?

Beetje een topic dat bij onzin past.
En toch kan je het verstaan ! Wauw.. Jij knap persoon jij.
Oud 15-07-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 21:28:
*verhaal*
hihi.. krijg meteen smile op mn gezicht als ik dit lees vooral hoe dat gezegd wordt: en dan mag ik weer een stukje niet vertellen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:39
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 21:28:
Verhaal.
Meid! Dan lijkt het toch alsof je het eventjes weer beleefd he .. En hoe lang hebben jullie nu al ?
Oud 15-07-2003, 20:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oh, het was gruwelijk gezellig. Meneer komt zich hier even douchen en het eten opvreten dat ik gekookt en betaald heb, dan kom ik boven en zit hij mijn smsjes te lezen. Daaruit blijkt dat ik een bepaald iemand nog wel eens zie, terwijl hij me dat verbiedt, en dan is 'ie kwaad, duwt me keihard en gaat weg.
Mooiste van alles: IK heb het gedaan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:53
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 15-07-2003 @ 21:51:
Oh, het was gruwelijk gezellig. Meneer komt zich hier even douchen en het eten opvreten dat ik gekookt en betaald heb, dan kom ik boven en zit hij mijn smsjes te lezen. Dan blijkt dat ik een bepaald iemand nog wel eens zie, terwijl hij me dat verbiedt, en dan is 'ie kwaad, duwt me keihard en gaat weg. Ja, een heerlijke avond.
Jemig.. Wat vervelend voor je,zeg.
Hij moet van je spullen afblijven !
Hmm.. Ik hoop dat het goedkomt.
Oud 15-07-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 15-07-2003 @ 21:39:
Meid! Dan lijkt het toch alsof je het eventjes weer beleefd he .. En hoe lang hebben jullie nu al ?
7 maanden en *telt* 15 dagen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 15-07-2003 @ 21:53:
Jemig.. Wat vervelend voor je,zeg.
Hij moet van je spullen afblijven !
Hmm.. Ik hoop dat het goedkomt.
Hij moet idd van mijn spullen afblijven, maar ik zijn wereld mag alleen HIJ beloftes verbreken en privacy schenden, het enige wat ik mag is luisteren naar hem en contacten met iedereen verbreken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:03
FaZ
FaZ is offline
Hmmz, we hebben een film gekeken
Oud 15-07-2003, 21:03
Verwijderd
Mja, even denken:

Vanmorgen werden we om acht uur samen wakker, de nacht ervoor was ik rond half twee in slaap gevallen terwijl hij bezig was de computer te maken. Hij was pas om drie uur komen slapen.
We liggen suf tegen elkaar en worden langzaam wakker. Hij staat op om nog wat werk voor te bereiden, ik lees wat.
Dan gaat hij naar z'n werk en besluit ik te gaan douchen en ontbijten. Vervolgens ga ik weer verder met lezen tot hij weer thuiskomt, vroeg in de middag. Hij belt een paar vrienden op om te kijken wie hem met de computer kan helpen, eentje besluit om om vier uur langs te komen. We kijken nog even naar de computer en kruipen dan in bed, vervolgens doen we iets seksueels, maar dat mag ik niet vertellen. Om kwart voor vier staan we moeizaam - doch voldaan - weer op en kleden ons vlugtig aan. We worden allebei gek van de hitte, maar blijven beleefd Om iets over vier komt de vriend en hij maakt samen met Opa de computer. Je moet even weten dat Opa mijn vriend is
Vervolgens hackt de vriend onze computer buiten met zijn laptop en print iets uit, grappig Dus hebben we meteen het netwerk beveiligd De vriend gaat weer naar zijn hoog zwangere vrouw en Opa en ik gaan de Simpsons kijken (die had ik op video ).
Ik besluit me te gaan douchen, want nadat seksuele wat ik niet mag vertellen had ik dat nog niet gedaan. Hmm.. dan gaat Opa weer verder met de pc en ik met de laptop, daar zitten we nu. Hij op de slaapkamer, ik in de vrijwel donkere woonkamer
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:08
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 21:55:
7 maanden en *telt* 15 dagen
Oewh.. Khoop dat ik het ook zo lang volhou *hoopt*
Oud 15-07-2003, 21:09
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 15-07-2003 @ 21:57:
Hij moet idd van mijn spullen afblijven, maar ik zijn wereld mag alleen HIJ beloftes verbreken en privacy schenden, het enige wat ik mag is luisteren naar hem en contacten met iedereen verbreken.
Wa 'n bitch.
Klinkt trouwens niet als een gezonde relatie..
Weet je zeker, dat je hiermee door wilt gaan ?
Of is het een tijdelijke boosheid ?

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:10
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
En ff voor de duidelijkheid mensen.. Ik zei niet dat je niets sexueels MOCHT vertellen ,.. maar dat het niet mijn hoofdvraag was. Bijvoorbaat dank.
Oud 15-07-2003, 21:11
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 15-07-2003 @ 21:51:
Oh, het was gruwelijk gezellig. Meneer komt zich hier even douchen en het eten opvreten dat ik gekookt en betaald heb, dan kom ik boven en zit hij mijn smsjes te lezen. Daaruit blijkt dat ik een bepaald iemand nog wel eens zie, terwijl hij me dat verbiedt, en dan is 'ie kwaad, duwt me keihard en gaat weg.
Mooiste van alles: IK heb het gedaan.
Oei Deen
Oud 15-07-2003, 21:22
Verwijderd
de laatse keer dat ik hem zag was vorige week maandag.
Nadat we een week naar vlissingen waren geweest kwamen we bij mij thuis (rotterdam). komen we erachter dat ik mn tassie met complete inhoud bij de mac in middelburg heb laten staan. Wij weer terug naar middelburg, tassie halen en weer naar rotterdam, maar vriendje's huis. Wij lekker op de bank gezeten en enigzins iets sexueels gedaan. Daarna naar boven. *stuk oversla* Wij na iets wat niet genoemnd mag worden weer uit bed.. drinken en weer terug naar bed om te slapen. Zondag;Ik word met een enigzins bedrukt gevoel wakker. Vriendmens ligt nog te slapen (*schattig*). Zonde om em wakker te maken, hij slaapt zo lief. Suusje aangekleed en ik ga opweg naar het bejaardentehuis aan d eoverkant om sigaretten te halen. Ik kom terug ligt vriendmens nog steeds te slapen. Dus ik maak em wakker.. wij lekker geluierd e later ff naar de peppelweg om boodschapjes te doen. rond 1600 uur waren we terug. Tjah nu moesten we toch echt de auto in.
Aan gekomen in ede krijgen we een saaie toespraak en heben we een kwartier tijd om afscxheid te nemen. Na stil gehuil en veel geknuffel moettie toch echt gaan.. hij stap bijna de bus in.. en ik zeg zeg: dag lieverd tot over 3 maanden! De bus reed weg en dat was tevens de laatste keer dat ik em zag..

nog elf weken

suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 15-07-2003 @ 22:27:
Hallo, is er iets mis met jullie ogen ofzo.. *enigzins geirriteerd.* Ik heb nooit gezegd dat jullie sexuele activiteiten 'niet mogen noemen.' Maar dat het niet ALLEEN daarom ging.*zucht* kippig ofzo ?
Nee, we plagen alleen maar

Maar m'n seksuele bezigheden van vandaag ga ik lekker toch niet vertellen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:31
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-07-2003 @ 22:30:
Nee, we plagen alleen maar

Maar m'n seksuele bezigheden van vandaag ga ik lekker toch niet vertellen
Argh.. vervelende mensen..
Oud 15-07-2003, 22:05
tush
tush is offline
9 maart, vier uur 's morgens, luchthaven Zaventem

toen vertrok hij voor vijf maanden naar Ecuador

nog 30 dagen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:29
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
tush schreef op 15-07-2003 @ 23:05:
9 maart, vier uur 's morgens, luchthaven Zaventem

toen vertrok hij voor vijf maanden naar Ecuador

nog 30 dagen
Omg, wat een hel.
Oud 15-07-2003, 23:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 15-07-2003 @ 22:09:
Wa 'n bitch.
Klinkt trouwens niet als een gezonde relatie..
Weet je zeker, dat je hiermee door wilt gaan ?
Of is het een tijdelijke boosheid ?
Nou, hij is eigenlijk ook mijn ex, maar we zien elkaar weer eens per week en doen alle dingen die we vroeger ook deden, op de ruzies na (normaal gesproken dan..).
Ik ben ook weer iets te voorbarig geweest; we hebben net anderhalf uur gebeld en hij heeft heel erg gelijk. Goed, mijn smsjes had 'ie niet mogen lezen, maar het is wel een teken dat hij zich druk maakt om me. Als het hem helemaal niks kon schelen zat het niet meer goed tussen ons!
Het is eigenlijk gewoon lief.

Lot: het is dus gelukkig weer opgelost
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:18
skatefamke
skatefamke is offline
dat was afgelopen maandag. we hebben gezwommen bij een meertje.
Oud 15-07-2003, 23:25
Verwijderd
Dit topic = slotjewaardig (taalgebruik)
Maar ja
De laatste keer dat ik haar zag (van m'n ex uitgaand)
Is een half jaar terug.
Toen hebben we samen in bed gelegen en geknuffeld
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:41
wilco984
wilco984 is offline
De laatste keer dat ik haar zag was eveneens de eerste keer.. en het klikte gelijk.. tenminste dat idee hebben we er nu over.. We wonen te ver weg van elkaar om elkaar vaak te zien.. Maar het is nu precies een week geleden.. (juli dus).. Ze gaat nu 2 weken op vakantie.. en daarna.. zie ik er pas weer..
Oud 16-07-2003, 04:08
Verwijderd
gebarbeknoeid, hij kwam om een uur of 7 opdagen komt mijn appartement binnen gesjouwt terwijl ik net zit te relaxen omdat ik pas om half 7 thuis ben van werk. Afijn, met de ouders beneden op het dek gebarbeknoeid, vrienden opgehaald (van de family) en strawberry daiquiries gemaakt, zeer jummy. VRienden terug gebracht en gaan lopen op de boardwalk, in een nieuw speeltoestel nog ff gezeten, bloemetje voor mij geplukt. En jah op de terugweg naar huis gereden, afscheidskusje, hij weg in zn rooie auto. ik naar boven en huilend in slaap gevallen... *zucht* ja vraag niet waarom. Afijn, en dat was gisteravond.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:56
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Zaterdag 28 juni 1 uur smiddag's....
Ik ging op vakantie voor 1 week, en hij voor 3 weken...
Nog 6 dagen en dan zie ik hem weer
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:06
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 15-07-2003 @ 22:22Aan gekomen in ede krijgen we een saaie toespraak en heben we een kwartier tijd om afscxheid te nemen. Na stil gehuil en veel geknuffel moettie toch echt gaan.. hij stap bijna de bus in.. en ik zeg zeg: dag lieverd tot over 3 maanden! De bus reed weg en dat was tevens de laatste keer dat ik em zag..

nog elf weken

[/B]
Shit zeg, nog 11 weken. Waar is hij heen? Tis echt heel erg kut voor je, volhouden he!!! Je kan het echt wel. Het begin is heel erg moeilijk(al heb je er nu niet veel aan, i know) maar na een week of 2 dan zal het wat beter gaan. Veel succes, ik leef echt met je mee(is bijna op de helft, nog 8 dagen), weet hoe het is(in kleinere mate).
Oud 16-07-2003, 17:40
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uh dat was vanmorgen om 8uur toen ik ons nest uit moest om met die schoonmamma naar t ziekenhuis te gaan..
nu ist ie werken en heeft zometeen curus en is dus pas rond n uurtjes of 11 of 12 vanavond trug
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:55
Verwijderd
Pff...om tien voor half 7 ging de wekker. We zijn samen op gestaan en hebben ontbeten en de katten eten gegeven. Daarna allebei nog even gecomputerd. En samen geknuffeld. Rond kwart over 7 is hij naar z'n werk gegaan. Ik heb een was in de wasmachine gegooid en ben een beetje gaan computeren/werken/lezen. Rond half 11 heb ik de was opgehangen en heb ik er een nieuwe ingegooit. Rond 12 uur ben ik naar het winkelcentrum gegaan. Toen belde m'n vriend. Ik vertelde dat ik geen leuke en goedzittende bikini kon vinden en vroeg welk anti-muggending ik zou kopen. Tegen tweeën (toen was ik bij de bieb) belde hij weer, dat hij naar huis mocht ivm warmte/geen werk. Hij zou nog even langs gaan bij z'n moeder. Ik stelde voor dat hij naar huis kwam en we nog even naar het buitenzwembad zouden gaan. Dat deed hij dus. (Ik was eerder thuis, toen de katten nog even eten en vers, koud water gegeven.) Tegen kwart over drie lagen we in het buitenbad (ik tegen zijn goddelijke lijf ), daarna in de zon, daarna weer in het bad en daarna weer in de zon. Naast ons lagen vier jongens, dat was wel lachwekkend, ze probeerden meisjes te versieren met 'wil je mijn rug insmeren' en nog heel veel meer...echt komisch om te horen (ook de gesprekken met elkaar, 'het was toch een goeie om te vragen of ze m'n rug in wilde smeren' ed). Om half 5 zaten we weer in de auto, terug naar huis. Weer thuis zijn we tv gaan kijken. En om kwart voor zes hebben we samen gekookt en daarna gegeten. Daarna hebben we nog even samen tv gekeken. Nu zit hij tv te kijken en ik te computeren.

Ik ben niet goed in dingen spannend ed te vertellen...je zult het hier dus mee moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat was gisteren. Dat was bij het strand. We hadden weleens gezoent enzo, maar ECHT verkering hadden we niet. Totdat opeens telkens een paar jongens riepen hoe het mijn vriendje ging. Dat was dus hij. Ik had echt zoiets van; yeah, en jullie weten meer dan mij . En toen voelde hij zich depri en heeft hij mij verkering gevraagd, lief he? en sindsdien is het OFFICIEEL aan. haha
Oud 16-07-2003, 23:02
Verwijderd
Dat was maandag avond. We zouden die middag gaan zwemmen in een natuurwater hier in de buurt, maar ik ging nog even met mijn moeder naar de stad...
''s avonds afgesproken. Hij kwam hier om half 8, we waren toen net klaar met eten. Bel ging, en de hond krijgt dan zo ongeveer als eerste aandacht van hem. Zij vindt hem echt zo lief..
We zouden dus nu gaan zwemmen, het was nog lekker warm. Maar ja eerst nog even zijn vakantiefoto's kijken op de bank. Daarna ging ik nog even mijn bikini aandoen, en hij zijn zwembroek. Dus we gingen naar boven toen. Eerst even op mijn bed ploffen, zoenen, even liggen. Vooral niet seksen, want anders is het te koud om te gaan zwemmen. Eindelijk bikini aan, volgens mijn moeder die toevallig ook op zolder is ben ik hem heel erg aan het uitdagen door met mijn bikini over de zolder te huppelen. Hij heeft uiteindelijk ook zijn zwembroek aan. Dan moet ik nog even mijn lenzen uitdoen en mijn bril zoeken; eindelijk zijn we klaar om te vertrekken.
We fietsen een stukje, het is nog heel erg lekker weer!
Brr het water is koud... even wennen (hij helpt me wel daarmee ). Dan gaan we een stukje zwemmen, beetje aan elkaar hangen, beetje zwemmen... uiteindelijk koelt het toch wel af en besluiten we weer naar huis te gaan. Lekker mijn broek aan over mijn natte bikinibroekje...
Thuis aangekomen is het een uurtje of half 10, we gaan douchen, hier. Eerst naar boven, wat spullen pakken... uitkleden, en dan tsjaa... guess what...
Daarna lekker samen douchen, even haar wassen. Daarna weer aankleden, ik doe alvast mijn pyjama aan want moet toch zo gaan slapen.
We gaan nog wat drinken benenden en wat tv kijken. Het is ongeveer half 12 als hij naar huis gaat, ik moet vroeg slapen want moest die dag daarna werken, daarom sliep hij ook niet hier .
Ik ga naar boven naar bed. Hij is zijn zonnebril en zijn horloge vergeten... daarna nog een lief smsje, daarna slapen, alleen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 23:36
Verwijderd
*vindt leuk topic*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 23:54
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
hij zou die avond terugkomen van vakantie en ik zat thuis braafjes op hem te wachten, maar toen hij sms'te dat hij later zou komen bedacht ik dat misschien ook iets nuttigs kon gaan doen. dus ik belde een vriendin en ging naar een feest (openluchtconcert geregeld door het dorp waar ik woon) waar zij en haar vriend ook waren. wij een beetje dansen en ik ondertussen mijn vriendje sms'en om te vragen hoe laat hij nou eigenlijk komt. tegen 12 uur is hij thuis en beslist hij dat hij me echt nog wel even wil zien (de schat ) we spreken een plaats af en hij komt nog even mee naar het feest. ik zie hem in de verte aan komen lopen en ik merk dat ik na 7 maanden nog steeds sprongetjes in m'n buik heb iedere keer als ik hem zie. ik ren voor de grap op hem af en hij rent (extreem schattig) ook op mij af. we huppelen uiterst blij samen terug naar mijn vriendin en haar vriendje en gaan samen staan shaken. het is allemaal wel heel erg gezellig en leuk maar ik wil toch nog even met hem rustig en alleen zijn en knuffelen ofzo, dus ik vraag hem of we even kunnen gaan wandelen, naar het park ofzo. we gaan op een bankje zitten in de speeltuin en praten en zoenen en knuffelen en eten snoepjes (ik heb een eeuwige voorraad aan snoepjes bij me, ik weet ook niet hoe ik het doe) en hij aait over me gezicht en verteld me dat hij van me houdt en dat hij me gemist heeft. we knuffelen en zoenen verder en ik voel me meer verliefd dan ooit. dan gaan we weer terug naar het feest en dansen verder. daarna gaan we terug naar mijn huis en drinken we nog even wat voordat hij weer naar huis gaat.
de dag erna komt hij om een uur of 7 's avonds langs en neemt hij me mee om kebab te gaan halen (echt lekker op z'n tijd) wat we opeten in het park. daarna wederkeren we naar mijn huis en liggen we liefjes naakt naast elkaar in bed, te zoenen en te knuffelen en nog een hele hoop.
de dag daarna zegt hij dat hij een paar films wilt huren en vraagt hij me welke, ik ga naar zijn huis en we kijken 1 film op z'n kamer (terwijl we ons tegelijkertijd bezighouden met een hoop andere dingen) en 1 in de woonkamer met zijn broertje en zijn moeder erbij. extreem gezellig...
nu heb ik hem even weer niet gezien, we moeten allebei ook nog wel gescheiden levens leiden maar morgen gaan we samen winkelen (we willen elkaars advies) en daarna gaan we mc'en en naar de film.
sorry dat ik al deze dagen beschrijf maar ik kon het niet laten
Oud 17-07-2003, 08:59
Verwijderd
De laatste keer dat ik mijn schatje heb gezien was gisteren laat op de middag. Hij kwam "toevallig" boodschappen doen toen ik bijna afgewerkt was. Hij heeft even op me gewacht, toen hebben we de boodschappen samen gedaan en daarna zijn we naar zijn huis gelopen. Ik heb zijn (verbrande) schouders ingesmeerd met aftersun, en we hebben nog wat liggen vozen op de bank met op de achtergrond "ons" liedje. Ik had alleen niet zoveel tijd, omdat ik weg moest
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:06
Hukkie
Hukkie is offline
afgelopen maandag, zijn kamer in Arnhem.
samen op een 1persoonsmatrasje zweterig wakker worden, nog 5 minuutjes blijven liggen.
Hij moet eten, werkkleren aantrekken en dan om 10 voor 8 de deur uit, huilen (ja erg, maar het was het sfeertje)
Oud 17-07-2003, 16:17
Tommy Knoxville
Tommy Knoxville is offline
op schiphol een beetje rondgelopen terwijl we aan het wachten waren voor haar vlucht terug naar engeland..

nog maar twee kleine weekjes, en dan mag ik daar weer naartoe
Oud 17-07-2003, 16:57
Magdalena
Magdalena is offline
Vandaag afscheid genomen voor 4 dagen, net voordat hij weer moest werken. Zijn ouders hebben een strandhuisje tegen de duinen aan waar we de afgelopen dagen met de hitte hebben doorgebracht. Was allemaal heel romantisch.
De laatste avond op een vlak stukje halverwege een duin waar niemand ons kon zien gezeten/gelegen met een fles wijn, uitkijkend over de zee, de sterren, knipperende lichtjes van de boeien en de laatste oranje banen in de donkere hemel van de zon. pratend over hoe we waren toen we klein waren en over hoe blij we wel niet zijn met onze relatie en dat we samen 100 willen worden en kinderen willen. Een vallende ster gezien, wens gedaan. veel geknuffeld en ik heb hem beloofd niet meer zo gek te doen (ik had de dag daarvoor weer een huilbui/paniekaanval en hij vond me met een aardappelmesje en was nogal geschrokken ) en heb hem laten weten hoe goed hij wel niet voor me zorgt (hij heeft het idee dat hij juist te weinig voor me zorgt en dat hij me moet beschermen maar dat dat allemaal niet lukt).

Allemaal erg cliché maar toch erg speciaal.
Oud 17-07-2003, 19:51
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 16-07-2003 @ 22:38:
dat was gisteren. Dat was bij het strand. We hadden weleens gezoent enzo, maar ECHT verkering hadden we niet. Totdat opeens telkens een paar jongens riepen hoe het mijn vriendje ging. Dat was dus hij. Ik had echt zoiets van; yeah, en jullie weten meer dan mij . En toen voelde hij zich depri en heeft hij mij verkering gevraagd, lief he? en sindsdien is het OFFICIEEL aan. haha
Hij heeft je verkering gevraagd omdattie zich depri voelde ??
En daar ben je blij om ??
Oud 17-07-2003, 19:52
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-07-2003 @ 00:36:
*vindt leuk topic*
Dankjewel ! Da vink lief, zeker omdat dingeZ zei dat hij slotjewaardig was.. *steek in hart.. aouch*
Oud 17-07-2003, 19:54
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Emin schreef op 17-07-2003 @ 00:54:
sorry dat ik al deze dagen beschrijf maar ik kon het niet laten
You're dearly appreciated for that
Oud 17-07-2003, 20:12
Anijs
Anijs is offline
Gisterenavond.. nacht.. samen naar de kermis..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:15
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
vanmiddag, hij belde me om een uur of half 3 en vroeg wat ik ging doen. Ik vertelde dat ik naar de bieb ging, hij zei dat hij wel mee wilde. ( dat is erg apart, volgens mij is hij nog nooit naar de bieb geweest ofzo, wel lief ) Thuis even mijn boeken gehaald, terug gehaald en ons richting 'Romans' voortgebracht. Ik zocht 'giph', 'ik omhels je met 1000 armen' en 'het feest der liefde' uit. We zochten nog naar wat anders konden het niet vinden. Hij sloeg armpjes om me heen terwijl we aan het boeken kijken waren en zoende af en toe heel lief in de nek. We begave ons richting de 'occulte hoek'. En we zochten boeken over onze sterrenbeelden. We gingen samen op de grond zitten de boekjes lezen. Er kwamen grappige dingen uit die wel klopten. Ik had even zin om het hele boek uit te lezen en hij had het wel weer gezien, hij ging even buiten roken en ik ging achter een tafel zitten. Hij kwam terug en las tog nog even mee, terwijl ik heel asociaal met mijn benen over hem heen lag. Toen die boeken terug gezet. Nog even terug naar de romans, en 'de ontdekking van de hemel' genomen. Hij vertelde dat ie een groot deel daarvan had gelezen, ik geloofde het niet zo maar hij kon wel vertellen waar het over ging dus tog. Hij is tog wat lezender dan ik dacht. Toen gingen we nog beetje boekje over Bali halen. Toen naar boven naar de kinderafdeling. HIj ging ergens in een hoekje op een stoel zitten wat lezen en ik sprong overal heen, zoekend naar een leuk boek. Ik had er een gevonden en was wel klaar. Ik ging op hem zitten op de stoel en zoende hem een beetje. Hij fluisterde lachend 'nou joh, er zijn allemaal kleine kindertjes bij!'. Ik lachde en zoende hem expres toen er een sgattig klein kindje verbaasd langs liep (pervers hoor..). Toen besloten we kalar te zijn en even de boeken te huren. Ik stempelde wat flappers af en stopte ze in de tas. Mijn fiets was buiten omgevallen, hij pakte hem voor me op en we gingen weg. Hij droeg de zware boekentas en we waren na 5 minuutjes thuis. We gingen samen nog even thuis op de bank zitten tv kijken en wat drinken. Toen kwam rond 6 uur mijn zus thuis en we moesten weg. Buiten gaf ik hem een kus en hij reed weg op zijn fietsje, ik ging bij zuster achterop de fiets richting mijn vader.

*jezes over slechts een uurtje of 3, zown lang verhaaltje...*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
net naja, vannacht
van 18:00 tot 23:00 en het was leuk en ik ga op vakantie, en ik ga hem missen damnit
maar hij is lief...en we gingen zoenen in een parkje en het was leuk

oh god, ik ben verliefd, hoe debielig...
Oud 18-07-2003, 12:43
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Tourniquet- schreef op 18-07-2003 @ 00:15:
blablabla 'het feest der liefde' blablabla
'We moeten gaan, ik heb de plee stuk gemaakt"

Grandioos
Oud 18-07-2003, 21:58
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Tourniquet- schreef op 18-07-2003 @ 00:15:
*verhaal*
WAUW ! Dat vind ik nog eens lief.. Dat zie je niet vaak.. Geliefden in de bieb *wil het uitproberen*
Oud 19-07-2003, 11:31
Firefly182
Firefly182 is offline
nog 4 dagen en ik heb ook wat te vertellen! De 24e is ie terug!!!!!! Ik kan niet wachten tot het zover is!!!
Oud 19-07-2003, 18:05
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 19-07-2003 @ 12:31:
nog 4 dagen en ik heb ook wat te vertellen! De 24e is ie terug!!!!!! Ik kan niet wachten tot het zover is!!!
Het was toch een beetje een topic dat bij onzin paste.. ?
Maar oke.. Ik doe net zo flauw terug.Da's niet de bedoeling
Wat fijn dat hij snel terugkomt !
Kunnen jullie eindelijk gaan schaatsen ? *grijns*

-Zie topic, wat te doen met je date.-
Reageren

Regels voor berichten