Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat dacht je van:
Pink Floyd - The Wall en natuurlijk The Who - Tommy ... (die zou je als eerste moeten noemen, shame on you!) en edit: Groeten uit Maaiveld (A&dM) heeft een aantal nummer die met elkaar te maken hebben maar om het nu een conceptalbum te noemen.... weet niet... Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 18:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*leeg hoofd* verdorie... ik ken niet eens meer de latijnse standaard naamvallen... ARGH! *denkt* album - albi - albo - album - albo alb... Oké... alba zou het dan worden. Vakantie is funest voor school. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry maar dat valt wel mee. dat van losse zinnetjes in hoed gegooid heeft ie wel gezegd, en zal ook wel waar zijn soms (everything en idioteque enzo), maar echt niet alleen maar. maar in ieder geval, twee jaar geleden ofzo toen radiohead forums (greenplastic.com) volop in kid a hype waren las ik wel een paar (of eentje die echt goed was) theoriën, over een persoon die geboren wordt, leeft, dood gaat enzo. en dat dat ook wel in amnesiac te vinden valt. thom yorke ontkende het, maar ja. ik zei toch "misschien".
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sanitarium (Welcome Home) zou dan gaan over het feit dat vele soldaten gestoord/getraumatiseerd zijn door de oorlog. Disposable Heroes over de soldaten die dan even "helden" zijn, maar als de oorlog voorbij is, denkt niemand meer aan ze. De rest is niet zo duidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
DreamTheater - Scenes from a memory is een concept album. 6 degrees of inner turbulence ook wel.... vooral cd 2 dan. Opeth - Still Life. (als die nog niet genoemt is) En heel veel oude albums van Genesis ook. ![]() Queen had ook een concept album... alleen weet ik niet zo gauw welke. Miracle misschien?
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 01:11. |
![]() |
||
Citaat:
CHimaira?!!! Een concept album? Merauder?! wat de fuck?
||
![]() |
Citaat:
Lekker Puh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, volgens de dudes zelf, is het een cd die je in een andere wereld brengt, bladiebla, er zit wel zo'n soort opbouw in, plus dat het heel positief en soort van "sprookjesachtig" (naja andere wereldachtig) is ofzo. Tja dat vind ik wel een soort conceptiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alle nummers die op de CD staan hebben wel op de 1 of andere manier wat te maken met de CDcover dacht ik.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zal eens kijken of ik dat stuk nog kan vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het is mooi saai! #555 Neko* | 500 | 21-03-2009 22:43 | |
Muziek |
Demons & Wizards - Touched by the Crimson King [NIEUW ALBUM] Verwijderd | 14 | 12-05-2005 15:56 | |
ARTistiek |
[3d concept] auto nps | 16 | 22-01-2005 23:29 | |
Muziek |
Nirvana Verwijderd | 32 | 30-07-2004 17:58 | |
Muziek |
Concept albums mcsun | 27 | 10-02-2003 08:49 |