![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() kweenie wat jij de hele dag doet, jezus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat het voor jullie 'nudisten' de normaalste zaak van de wereld is het continu over geslachtsorganen te hebben in de huiselijke sfeer, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben overigens geen nudist en praat niet continu over geslachtsorganen in de huiselijke sfeer. Ik verwacht ook niet dat iemand anders dat continu doet, maar 't is een kleine moeite te accepteren dat alle vrouwen een vagina hebben... Dus ook je moeder, tante en oma. Wanneer jij die gedachte onsmakelijk vindt, moet mij dat dan weerhouden van het feit je erop te wijzen? Kut is dan wel een synoniem, maar in gevoelswaarde wijkt dat voor veel vrouwen af van vagina. Kut heeft zo'n scheldwoordachtige klank. Net zoals je geen 'nigger' zegt, maar neger... 't Betekent hetzelfde, maar de gevoelswaarde is heel anders... Kleine moeite om zoiets te waarderen, toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder ben je me iets te serieus, doe je in het echt ook zo? als we ooit irl zouden praten, zou ik je aangapen en daarna waarsch. uitlachen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm ik heb t ook jaren met condoom gedaan en ben nu 2 maanden aan de pil.
Me vriend en ik hebben het nu een paar keer zonder condoom gedaan, maar ik vind met ook fijner, omdat ik zelf ook last heb van het branden en het geeft zo'n rotzooi ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
CDrom brander fout bij branden (onderbrekingen eerste track) Hakuna | 1 | 06-04-2010 17:31 | |
Software & Hardware |
[CD] .iso branden duivelaartje | 3 | 25-06-2006 20:30 | |
Software & Hardware |
DVD branden, goeie programma's? TranceGirl | 8 | 02-07-2004 18:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jullie mening over het branden van cd's thunic | 66 | 10-11-2003 19:08 | |
Software & Hardware |
[Nero] Ik kan geen MP3+cue combinaties branden Verwijderd | 5 | 06-07-2003 17:41 |