Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik stem overigens VVD, ook op meneer H. Kamp. Deze stem handhaaf ik overigens nog steeds.
||
![]() |
Citaat:
Wat vind je zo goed aan SP? Dat is toch alleen maar shit?! Altijd zeuren over privacy. Van mij mag de politie echt alles weten. Als je je er druk om maakt dat privacygegevens beschermd moeten blijven, heb je volgens mij iets te verbergen. En die ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zie deze link maar ff hoe het nu is: TARIEVEN INKOMSTENBELASTING En als het aan SP ligt, worden die belastingen alleen maar hoger. Als argument hebben ze dan dat rijken best wat meer kunnen betalen. Maar de meeste mensen hebben niet in de gaten dat het dan dubbel zo snel gaat. Ook al zou het belastingspercentage voor iedereen gelijk zijn, dan betalen mensen die meer verdienen meer. Stel dat de belasting voor iedereen 40% is. Iemand die € 30.000 per jaar verdiendt, betaaldt dan dus € 12.000 aan belasting. Iemand die € 70.000 per jaar verdiendt, betaaldt € 28.000 aan belasting. Dat is 2,3 keer zo veel. Maar wat nu het geval is, is dat er ook nog verschillen bestaan tussen die percentages, zoals je kunt zien bij die link die ik gegeven heb. Het bedrag wat iemand aan belasting betaald kan dus erg verschillen. Dit vind ik gewoon a-sociaal. Dit noem ik gewoon stelen. Mensen die wat meer verdienen werken er hard voor. Iedereen die ik ken, die wat meer verdiend, werkt heel wat uurtjes per week en heeft veel stress. Waarom zou je zulke mensen dan ook niet een hoger inkomen gunnen? Waarom moeten juist mensen die in dit land wat doen, zo veel belasting betalen? Val me maar aan! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het gaat hier om een principekwestie! Het gaat meer om het doen, dan om het praten! En daar ligt het nog wel eens aan bij jullie Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 18:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Landelijk CDA
Provinciaal VVD Maar eigenlijk heb ik 'mijn partij' nog niet gevonden... Pvda te regelachtig (er zijn al regels genoeg) VVD te rechts (wat meer 'sociale' invloed zou gewenst zijn) CDA te conservatief en christelijk (vernieuwing is ook nodig) SP en GRL te links (dat gaat ons veel te veel geld kosten) D66 te 'stads' (ik heb altijd het idee dat ze al het mogelijke proberen te doen om boeren te verdrijven (vooral Brinkhorst in eerdere jaren) Nou ja, volgend voorjaar pas weer verkiezingen (Europees Parlement) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom moet iemand die meer geld verdiend daar meer voor betalen? Je krijgt dezelfde diensten geleverd! Dat is dus gewoon een vorm van discriminatie! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Solidair is het in ieder geval niet om geld te stelen van mensen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
en zo is het al in nederland. De linkse partijen geloven alleen maar in het goede van de mens, maar dat is helaas niet de realiteit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
gldokkum.... in 'nieuw optimisme' van Jan Marijnissen legt hij uit dat hij alleen een belasttingtarief van 72% wilvoor mensen met een inkomen van boven de € 225.000.
In Nederlandse guldens is dat dus ongeveer een half miljoen. En dan alleen voor het bedrag dat ze dus bovenop die 225.000 verdienen. Ik ken geen mensen die zoveel verdienen. En de mensen die het verdienen, zoals de top van het bedrijfsleven, eigent zich crimineel hoge lonen toe. Ik denk dat het daarom goed is om zo die hoge lonen wat af te schriikken. De graai-mentaliteit van topbestuurders, dat is asociaal. En die moet gestopt worden. Verder stem ik dus op de SP omdat ze: - de monarchie af willen schaffen - staatsbedrijven liever niet geprivatiseerd hadden (terugpakken). Een goed idee, door het monopolie van KPN en de NS heeft de consument uiteindelijk hoge kosten. - Uit de NAVO. De NAVO is een koude oorlog overblijfsel en is nu overbodig, we hebben de VN. GL en D66 liggen me ook wel, maar hun programmapunten heb ik nog niet uitvoerig bestudeerd. Informeer jezelf voortaan wat beter, gldokkum.
|
![]() |
Nog een standpunt:
Alle uitkeringen, behalve de bijstand, afschaffen. Iedereen moet zich particulier verzekeren. Op die manier nemen de uitgaven van de overheid met € 40 miljard af. Verzekeringsbedrijven zullen ook meer controleren op fraude dan de overheid. En wie een uitkering ontvangt, heeft er recht op, want is dan verzekerd. En wie niet verzekerd is, had dat maar moeten doen. Dan komen ze terecht in de bijstand. Ze kunnen dan nog rondkomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus ja, wat dat betreft zijn ze toch echt sociaal bezig, hoor.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is pas a-sociaal om die mensen zo veel geld af te pakken waar ze zó hard voor werken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politieke partij voor Jongeren Annefleur28 | 37 | 03-12-2011 08:44 | |
Jouw politieke partij WärteR | 153 | 21-11-2006 18:07 | |
De ideale politieke partij ijscoman | 18 | 05-11-2006 12:27 | |
Lid politieke partij Barry K | 159 | 23-02-2006 21:14 | |
Wat zijn de plannen van politieke partijen als het gaat om studeren? DaaF | 5 | 21-10-2002 11:18 | |
Wat is het nut van een politieke partij? Yvet | 11 | 11-05-2002 13:16 |