Advertentie | |
|
![]() |
|
Praat er met haar over. Probeer er voorzichtig naar te vragen. Je kunt bv vragen stellen over dat stress probleem, je merkt dan denk ik snel genoeg of haar verhaal echt klopt of dat ze het verzint. Als je haar verhaal niet vertrouwt laat je twijfels dan ook merken. Probeer eerlijk te zijn. Maar zorg wel dat ze je echt vertrouwt, dat is heel belangrijk.
Ze zal vast niet boos op je worden, omdat je bezorgd om haar bent. Je laat juist merken dat je om haar geeft en je zorgen maakt, en de meeste mensen vinden het alleen maar fijn om te weten dat hun vrienden om hun geven. |
![]() |
|
Anorexia is een heel moeilijk onderwerp, vooral om er met diegene over te praten. Ik denk dat je haar een beter een beetje kunt observeren, dan meteen je gedachten aan haar te vertellen. De symptomen zouden anorexia kunnen betekenen, maar aan de andere kant... ik ben in een stress-situatie ook enorm afgevallen en ik liep ook altijd te zeuren over mn gewicht... Tis moeilijk, hou haar in de gaten en als je haar ermee wilt confronteren, doe t dan voorzichtig. Succes!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:21 | |
Psychologie |
anorexia nervosa profielwerkstuk esmee_. | 1 | 23-10-2016 20:19 | |
Psychologie |
Anorexia ikkuh15 | 3 | 19-10-2009 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |
anorexia iloontjuh | 23 | 12-02-2003 15:17 |