Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 10:43
just.a.girl
just.a.girl is offline
heej,
ik wil graag m'n heupen en bovenbenen wat minder ik jog regelmatig maar dat helpt niet zoveel,iemand oefeningen waardoor heupomvang en bovenbenen minder worden?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:17
Verwijderd
Fietsen, lopen... eh...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:29
20marianne12
20marianne12 is offline
Volgens mij kan je aan stevige benen en huipen niet zoveel doen, dat is volgens mij gewoon je bouw. En van teveel sporten krijg je misschien juist dikkere boven benen omdat je dan meer spieren krijgt...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:34
Kat
Kat is offline
ligt er een beetje aan wat je 'minder' wil. aan je kuiten kan je sowieso heel moeilijk afvallen, omdat die voornamelijk uit spieren bestaan. en bij de rest, je kan vet verbranden door veel te sporten, zoals joggen, maar als je geen vet hebt krijg je daar alleen maar meer spieren van, en word het dus dikker.
Oud 17-04-2002, 22:21
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
springtouwen (huh?)

doen modellen altijd
Oud 17-04-2002, 23:55
Vespasienne
Vespasienne is offline
zwemmen, roeien
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:26
mausi
mausi is offline
Ik heb ook een hekel aan m'n heupen en bovenbenen. Nou zit er ook teveel vet aan, maar die botten zijn bij mij ook gewoon breed. Zwemmen is inderdaad erg goed en verder gewoon veel bewegen en gezond eten (cliche he?!)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:27
snoopy
snoopy is offline
steps!
Oud 18-04-2002, 15:27
nouk16
nouk16 is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
. En van teveel sporten krijg je misschien juist dikkere boven benen omdat je dan meer spieren krijgt... [/B]

Dit is absoluut waar. Maar dan vaak alleen bij fietsen . Je verliest wel vet maar daar komt spiermassa voor in de plaats, waar je dus dikkere bovenbenen, maar wel gespierde van krijgt.

Kan het weten aangezien ik al een aantal jaar aan wielrennen doe en ik daarvan dikkere bovenbenen heb gekregen, maar wel gelukkig gespierde.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:28
Verwijderd
maak je geen zorgen over je bovenbenen en heupen. ik zat pas hier ergens op 'n forum te kijke..wat jongens nou liever hadden, een meiske die beetje gezet is, brede heupen enzo, of zo een dun meiske,

en de meesten wilden toch een meiske met vrouwelijke vormen, en ik moet zelf toegeven, dat vind ik ook mooier....

(al haat ik het zelf ook wel eens een beetje hoor.)

wat je er tegen kan doen weet ik niet, beetje paardrijde, flink in dat zadel zitten, hardlopen, zwemmen..kweenie
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:42
LeeJ-D
LeeJ-D is offline
touwtje springen...helpt dat?....k heb er nog eentje liggen dus als het helpt kanik gelijk beginne
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:58
Verwijderd
Kontspieren doen, door op handen en knieën op de grond te gaan zitten en dan telkens 1 been naar boven trekken, de lucht in, dat een tijdje vasthouden en vervolgens het andere been. Je krijgt dan een wat strakkere kont en zo slinken je heupen iets. Maar je moet weten dat heupen vooral uit bot met een laagje vel bestaan, d'r zit nooit zoveel vet op. Bovenbenen kan je wel wat aan doen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:46
Verwijderd
Idd, ik ken mensen met volkomen geen vet op hun bovenbenen, maar die bovenbenen zijn even dik als die van mij. En toch zijn die van hen mooier, want ondanks de omvang is het wel allemaal mooi strak...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:46
Hop Marianneke
Hop Marianneke is offline
de oplossing en tis eigenlijk best nog plezierig ook:

inline-skaten !!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
nouk16 schreef op 18-04-2002 @ 16:27:
Dit is absoluut waar. Maar dan vaak alleen bij fietsen.
't is bij zwemmen ook het geval, of iig, ik heb altijd enorm veel gezwommen en ik heb hele stevige benen ('t zal ook wel aan m'n bouw liggen, maar ook aan 't zwemmen).
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-08-2003 @ 20:46:
Idd, ik ken mensen met volkomen geen vet op hun bovenbenen, maar die bovenbenen zijn even dik als die van mij. En toch zijn die van hen mooier, want ondanks de omvang is het wel allemaal mooi strak...
Voor strakke benen moet je gaan zwemmen of intensief fietsen, worden ze wat.. mja... harder...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 03-08-2003 @ 21:58:
Voor strakke benen moet je gaan zwemmen of intensief fietsen, worden ze wat.. mja... harder...
Ik ben weer eigenwijs of 'raar' waarschijnlijk...maar dat heeft bij mij allebei nog nooit geholpen... Maar misschien dat het bij anderen wel helpt, proberen kan natuurlijk nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 03-08-2003 @ 22:07:
Ik ben weer eigenwijs of 'raar' waarschijnlijk...maar dat heeft bij mij allebei nog nooit geholpen... Maar misschien dat het bij anderen wel helpt, proberen kan natuurlijk nooit kwaad.
Mja, van fietsen zijn mijn bovenbenen (en kuiten ook) flink harder geworden... staan zeg maar op spanning, zoals body builders dat zullen noemen... 't Is voor geen meter slanker geworden, maar wel harder.

(Niet eigenwijs of raar hoor )
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:27
freakje
freakje is offline
Fietsen helpt echt!

Sinds ik in de sportschool minstens 40min. fiets (minstens 3x per week) zijn mijn benen veel gespierder en dus slanker geworden!
Dat hoorde ik daarstraks nog toen een meisje van mijn school me kwam vragen of ik afgevallen was, want mijn benen waren heel mooi geworden!

Was ik effe blij

Regels voor berichten