Advertentie | |
|
![]() |
|
Qua innerlijk: hmmmm vrij rustig, beetje té goedaardig (laat snel over me heen lopen), kan wel onnodig donker en pessimistisch denken, maar over het algemeen ben ik een optimist. Ben wel tevreden over m'n innerlijk
![]() uiterlijk: Tja niet echt een uitschieter ![]() ![]() |
![]() |
|
uiterlijk; alles kan wel beter, maarjah ik ben nou eenmaal zo, dus take it or leave it...
Ik vind eigenlijk alleen me ogen en voeten mooi ![]() innerlijk; soms heel koppig en m'n zin door willen drijven enzo...Kan moeilijk een nee accepteren als ik graag iets wil (uitgaan bijvoorbeeld). Verder wel goed denk ik... Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen wat anderen van mij vinden, als ik maar gelukkig ben en dat ben ik dus ![]()
|
![]() |
Innerlijk: Soms kan ik veel te arrogant overkomen, terwijl ik het vaak helemaal niet zo bedoel. Veel mensen denken ook dat ik een ijskoud bitchie ben, terwijl ik eigenlijk tegen mensen die ik echt lief vindt, onwijs aardig kan doen.
![]() Uiterlijk: Ik doe 'r alles aan, nouja alles, het is niet zo dat ik al geplamuurd de deur uitga hoor, maar ik probeer er wel zo mooi mogelijk uit te zien. Ik volg de mode ook. Maar probeer dat wel te combineren met dingen van mezelf. Ik zal bijvoorbeeld nooit een heel wijde skatebroek aan doen, ookal is het nog zo hip. ![]()
|
Uiterlijk: Niet lelijk, niet echt knap. Een klein storend beginnend buikje, wat ik er snel af moet fietsen. Voor de rest vrij onopvallend, maar daar heb ik vrede mee
![]() Innerlijk: behoorlijk teruggetrokken, eigenwijs, traag van begrip, ongeduldig en onverschillig
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eig wil ik t helemaal niet maar ben best bang dat ik niet aan andermans verwachtingen voldoe en dat ik ze teleurstel dus laat ik mn slechte kanten eig nooit echt zien (goh dit lijkt wel psyg) |
![]() |
|
Uiterlijk: mjah... als mensen zeggen dat ik knap ben, heb ik moeite ze te geloven, laat ik het zo zeggen. Vind mezelf ook weer niet extreem lelijk ofzo.
Innerlijk: iemand bij wie je altijd terecht kan, maar zelf behoorlijk gesloten is. Spontaan, zorgzaam, koppig, eigenwijs en lief ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik bij hem mezelf niet ben, in tegendeel zelfs, mja...Tis echt helemaal nix zonder hem! |
![]() |
|
Uiterlijk: soms goed, soms minder. Over het algemeen vind ik mezelf wel gaan.
Innerlijk: een meiske dat teveel nadenkt en piekert, gevoelig en "anders dan anderen" (ook al merk ik steeds vaker dat dat best we meevalt). Verder zie ik mezelf als iemand die graag ongelukkig is en tegelijkertijd perfectionistisch is. Ach, eigenlijk vind ik mezelf wel oké.
|
- Uiterlijk: niet superknap, niet superlelijk, zie er jonger uit dan ik ben, ben laatste tijd nogal afgevallen...
- Innerlijk: rustig... veeeeel te rustig... mag wel wat losser zijn, ben heel aardig, verstandig, maar ook heel onzeker...
|
![]() |
Uiterlijk: Soms ben ik blij met mezelf, soms iets minder, maar over mezelf ben ik wel tevreden met mijn uiterlijk. Anderen zijn meestal vrij positief over mijn uiterlijk, dat geeft ook zelfvertrouwen
![]() Innerlijk: zelfbewust, sarcastisch, eigenwijs, serieus, spontaan, optimistisch, zorgzaam, ietswat vreemd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
innerlijk:wel tevreden mee, meestal wel ruimdenkend, kan wel goed luisteren, wel een iets te grooteergeveol en daaruit volgen vaak wraakneigingen als ik gekwetst ben, dat is denk ik wel mjin grootste -punt.
uiterlijk:hoor wel vaak dat ik mooi ben, ben vrij tevreden met mezlef, wel wat lang 1.83, zou iets kleiner willen zijn, maar ach, ik ben wel tevreden met mijn uiterlijk. |
![]() |
||
Citaat:
waar heb je dat vandaan? ![]() ontopic: innerlijk: ben ik wel tevreden over... uiterlijk: kan erger....maar niet echt happy mee |
![]() |
|
uiterlijk: behalve m'n gewicht, litteken en tanden ist wel ok , soms, soms is het ook echt TE erg
![]() innerlijk: ruwe bolster met een blanke pit ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Kabouter | 110 | 18-05-2017 15:47 | |
De Kantine |
Floep floep wappperklap: Jij 5 jaar geleden. Mc Kauw | 31 | 24-03-2011 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe zie jij jezelf als schrijver? Zut Alors! | 37 | 30-03-2005 13:46 | |
Liefde & Relatie |
Vergelijk jij je vaak met anderen? ShiningStar | 38 | 16-07-2004 20:01 | |
Psychologie |
Wat zie jij.. Verwijderd | 36 | 03-10-2003 20:55 | |
De Kantine |
Hoe zie jij jezelf over 5 jaar ??? Frida | 45 | 30-04-2002 19:11 |