Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Beide kanten wisselen elkaar af, en heel snel... Nu voel ik me waardeloos, het komt toch niet meer goed. Maar ik maak me er niet druk, het heeft toch geen zin. Voel me dus eigenlijk niet slecht, want waarom zou ik me druk maken? Ik ben toch al verloren, dan kan ik evengoed zorgen dat ik nog wat leuks doe voor de dood. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als het me niks aangaat dan doe je maar alsof er niks staat ![]()
|
kweenie..
iemand anders? Niet echt mezelf iig I dunno. Ik heb geen spiegel nodig om te bedenken wat ik van mezelf vind. Bedoel je dat gewoon? Wat je van jezelf vind?
Laatst gewijzigd op 02-10-2003 om 22:23. |
![]() |
|
Ik zie iemand die zo veel leuker, slimmer, beter en mooier wil zijn.... Alleen hoe bereik ik dat? Ik vind mezelf niet meer lelijk, maar ook nog niet echt mooi. En zo is het ook met de rest van mijn leven denk ik op dit moment. Over het algemeen ben ik tevreden, maar ik wil toch altijd meer van mezelf kunnen verwachten. En ik zou bepaalde problemen zo graag op willen lossen....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() -Ik ben dan misschien niet de mooiste, maar dat wil ik helemaal niet zijn. -Ik ben dan niet de slimste, maar ik wil dat helemaal niet zijn, ik wil niet alles hoeven weten. -Ik ben niet de leukste, maar dat wil ik niet zijn, ik hou wel van de rust. -Ik ben niet de beste, maar het feit dat ik dat niet ben houd me gemotiveerd. Ik ben alleen, vaak opmezelf. Soms zie ik een aansteller, soms een goede vriendin.. Een luisterend oor voor wie maar wil. Een egoistische bitch die alleen aan zichzelf denkt. Ik zie het allemaal maar ik zie vooral een mens. Het gaat er denk ik niet om hoe je jezelf 1 keer ziet maar om het totaalpakket, en daar ben ik best tevreden mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
een van de weinigen op dit forum. Dat zou veel beter gezegd zijn. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij is ook niet gezegt dat je helemaal niet tevreden met jezelf KAN zijn, tuurlijk zullen best wel genoeg mensen zijn die wel tevreden zijn, maar daarbij ook weer veel mensen die het niet zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wel tevreden met mezelf. Ik ben niet compleet onaantrekkelijk, ben redelijk slim, kan normaal met mensen opschieten en goed met ze praten en bezit verder geen karaktereigenschappen waar ik écht niet mee kan leven. Natuurlijk heb ik ook wel dingen waar ik wat minder blij mee ben, zo zou ik in sommige situaties wel wat assertiever mogen zijn naar het andere geslacht en ben ik soms niet impulsief genoeg waardoor ik kansen laat liggen. Maar hell, zo ben ik nu éénmaal...je kunt jezelf niet veranderen, je kunt jezelf hooguit binnen heel beperkte grenzen bepaalde dingen aanleren, maar écht veranderen kun je je eigen karakter niet. Daarom kun je de dingen waar je wat minder blij mee bent, maar beter gewoon accepteren. Je bént zo, niks aan te doen. Dat is slimmer dan in een eeuwige depressie blijven miemelen over hoe het anders had gekund. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Het verschilt.
Er zijn momenten waarop ik best tevreden met mezelf ben, me sterk voel, en gewoon vol energie zit... En er zijn momenten waarop gewoon niets goed is, ik walg van mezelf, en gewoon ontzettend zwak ben. Durf geen nieuwe dingen aan, wil niet verder met datgene waarmee ik bezig was, ('het lukt toch niet'), enz enz. D'r zit ook wel een soort van strijd in mezelf denk ik, de ene kant wil vechten voor datgene wat ik wil bereiken, en de andere kant wil blijven waar ik nu ben, omdat het zo vertrouwd is... En omdat het simpelweg niet durft te vechten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
komt ook best overeen met moi hier. alleen leer ik nu steeds beter over gevoel praten, maar veel, of eigenlijk het meeste komt er niet uit. mijn ene kant zegt: ik ben zelfverzekerd, gelukkig en heb het naar mn zin mijn andere kant: onzeker, verlegen, en bang voor alles en iedereen. en t is heel raar, want ik kan niet bepalen welke kant sterker is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
alleen voor jongens stijve_penis | 15 | 01-12-2008 19:32 | |
Psychologie |
Wie/wat zie jij nu als je in de spiegel kijkt? Deel 1 Mariekje* | 374 | 02-09-2007 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat ik (niet,soms) wil zien RedWarrior | 1 | 16-07-2007 11:14 | |
Psychologie |
Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Anno 1986 | 207 | 31-08-2004 15:36 | |
Verhalen & Gedichten |
un verhaaltje... grazygirliej | 4 | 09-04-2004 17:37 | |
De Kantine |
Zie jij forum als een tweede kans om een imago te ontwikkelen? Frida | 15 | 25-04-2002 10:44 |