Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hm... Ja, emoties die plotseling naar boven komen, er hoeft niet eens echt een trigger te zijn... Ik heb het ook weleens gehad, alleen dan niet in de klas maar meestal als ik alleen was... Ik weet niet waar het door komt, misschien door opgekropte emoties die zich op een moment dat je er niet alert op bent naar buiten willen vechten...
|
Heb heel vaak huilbuien gehad (meestal icm heel paniekerig gevoel, hyperventilatie, overgeven ed),
oa doordat ik ontzettend in de knoop zat met mezelf, en doordat ik gewoon over de grens was met het opkroppen van allerlei gevoelens. Maar goed, dat waren hele heftige buien, heb ik nu veel minder (vrijwel geen) last van. Heb nog buien dat ik onwijs zit te janken, maar dan wordt er wel iets voor gedaan zeg maar. (confrontatie met moeilijke dingen, herinneringen ophalen, moeilijke gesprekken etc etc) Nu heb ik het niet meer dat het gewoon boven komt, gelukkig.
|
Ik herken t wel...Nergens aan denken eigenlijk en dan ineens zoveel tranen...Heb t een keer in de klas gehad...Het begon met kleine tranen die niemand doorhad (de lerares ook niet dus vertelde verder) en later werd t heel erg, maar ik liep pas weg toen iedereen mn huilen zag en een meisje me mee nam naar buiten de klas...Toen heb ik direct een maat.werkster gebeld want zo kon t niet langer!
Wat kruimel al zei; waarschijnlijk krop je veel emoties op?Woede, verdriet noem t maar op...En dat moet er op een gegeven moment er wel een keer uit....
|
Heel veel mensen hebben dat denk ik.. En als je naar de reacties kijkt zal 't ook wel zo zijn. Met mij inclusief. Ik heb behoorlijk wat meegemaakt en krop alles ALTIJD op.. Simpelweg omdat ik niet KAN praten. Heel lastig overigens. Maar ok.. Misschien is het ook wel de puberteit. Zou kunnen. Of als je zegt dat je je nergens druk om maakte misschien toch onbewust.. Naja, 't is iig normaal..
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja hoor dat ken ik wel
meestal is het OF als ik goed met iemand zit te praten, OF als ik alleen op mn kamer zit ofzo ik heb altijd het idee dat ik al het verdriet op spaar tot ik alleen ben en dan probeer alles eruit te janken (wat niet altijd lukt maar met behulp van muziek ofzo gaat het beter). zo heb ik er overdag niet al te vaak last van behalve als je heel confronterend bent zoals met een goed gesprek. Het is lastig ja, als je op school of werk opeens zo'n aanval hebt. ik zou het wel accepteren als ik jou was. Er is niets ergs aan verder. Ikzelf schaam me ook als andere mensen me zien huilen dus ik hoop altijd dat niemand het ziet ofzo. Maar je hoeft echt niet ergens aan te denken om opeens een huilbui te hebben. Gewoon dingen die je al langer dwars zitten en je nog moet verwerken, daar komt het door. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je bent iig niet de enige kijk maarhier
|
![]() |
||
Citaat:
ik ken het... ik heb het vorige week nog gehad... het is misschien iets anders... maar ik werk als kassamiep ( ![]() als je zo erg zit met wat er in het verleden is gebeurd, moet je iemand in vertrouwen nemen en erover praten. Dit kan helpen met het verwerken ervan. dikke zoen! wendy
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
nachtmerries en huilbuien yayminay | 13 | 19-11-2009 07:59 | |
Liefde & Relatie |
Huilbuien? luchtballon | 22 | 04-03-2007 18:34 | |
Psychologie |