![]() |
|
![]() |
Je hoeft alleen maar te bellen voor een kuur. Of desnoods met een beetje ochtendurine in een schoon jampotje naar de assistente, die stopt er een teststripje en en klaar. Als je vertelt wat er aan de hand is kun je dezelfde dag nog een kuur halen biuj de apotheek. Ik zou niet eens op vakantie gaan met een blaasontsteking.! Maar goed, het gaat bij mij niet over, ik word heel erg ziek. Hoge koorts, veel pijn in mijn nieren, bloed plassen.
|
Verwijderd
|
Echt niet mee door blijven lopen, dat gaat PIJN doen
![]() Ik heb gelukkig nog nooit bloed geplast, maar ik heb er wel een keer gigantisch veel pijn van gehad. Dat was de eerste keer dat ik het had, toen wist ik nog niet hoe het voelde enzo. Later was ik er steeds heel snel bij zodat het niet meer zo'n pijn deed. |
![]() |
|
ik ben ook zo'n blaasprobleemtypje......
![]() Ik heb nu ook last van een dikke blaasontsteking, sinds maandag denk ik. Morgen even de dokter bellen en hopen dat het dan snel over is. ps.. heb ook al cranberriesap gedronken en sinasappelsap en veel water enzo. Maar het lijkt bij mij niet echt te helpen.
|
ik zou als ik jou was naar de dokter bellen, om antibiotica vragen en die gewoon meenemen op vakantie. als het dan echt te erg wordt zeg maar, dan zou ik het gewoon nemen. dan is het namelijk in een paar dagen weg. maar als het minder wordt, hoef je het niet te slikken. lekker makkelijk.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had ff een vraagje..Ik denkdat ik blaasontsteking heb, maar weet het niet zeker..Ik heb namelijk al een paar dagen een enorm zeurende buikpijn, en het plassen gaat gepaard met een enorm pijnlijke steek bij de laatste druppeltjes, om het zo maar ff te zeggen. Soms zit er ook een heeeel piepklein beetje bloed bij. Ik moet nu ook meer plassen als normaal (2x per dag, nu iets van 8 ofzo). Is dit blaasontsteking of niet?
En ja, ik ga er sowieso mee naar de dokter, maar wil graag weten wat het is, want ik ga zaterdag op vakantie! |
![]() |
||
Citaat:
sterkte!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nouja, tot die tijd maar ff heel veel water drinken (denk aan 2,5 liter ofzo, anders 2 als je het niet redt, maar probeer gewoon veel te drinken voor jouw doen). en als je je plasje vergeet, kan je dat vast ook wel ff bij de dokter regelen (is meestal wel zo).
||
Citaat:
||
Citaat:
kan trouwens ook best door omstandigheden zijn gekomen, ik vertrouw er op zich wel op dat de bacteriën dood waren, maar je weerstand wordt er zo enorm laag door.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, donderdag ik beter als helemaal niet, en ziek op vakantie gaan... Drinken durf ik niet, want plassen doet zo'n pijn! Ik moet ook ongesteld worden, dus ik slik wel ibuprofen, en dat helpt ook tegen de pijn in mn blaas... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijken wat de dokter zegt.. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |