Advertentie | |
|
![]() |
|
srry maar ik moest erg lachen om deze topic
zelfs mijn oma weet waar een " internet stekker" in moet. Maar goed je kan alleen USB gebruiken als je modem daar ook voor gemaakt is je hebt dus een ethernet modem (komt binnen op je ethernet kaart) en een USB modem komt dus binnen op je USB poort maar als je dus nergens een poort ziet voor je utp kabel dan ben ik bang dan je een netwerk kaart moet gaan kopen
||
Citaat:
||
Citaat:
@ ^Rambo^: Coole oma als ze dat weet... mijn oma moet helemaal niks van pc's weten.. Kan zijn dat je een inbelverbinding hebt, dat is helemaal niet zo gek hoor.. Dan moet je telefoonstekkertje in dit gaatje: ![]() Zo dus. Hopelijk begrijp je het, aan de acherkant van je pc zit 'n dergelijke aansluiting. |
![]() |
||
Citaat:
![]() RTL8139C, prima kaartjes.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nou ik krijg niet het idee dat die een hoax is ofzo.
En ik zou graag vernemen of ze nu haar probleem heeft kunnen oplossen. Hier is, in tegenstelling op b.v. GoT, ook ruimte voor mensen met minder kennis over computers. Wel verwacht ik dat iemand zelf ook moeite doet, duidelijk is en reageert in zijn/haar eigen topic.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Crowdfunding #1824 Miss.Jazz. | 500 | 09-10-2015 23:57 | |
Liefde & Relatie |
Wat wil ie nou? oOAnGeLOo | 19 | 24-11-2004 16:47 | |
ARTistiek |
* * * [Contest - zomer 2004] * * * LaMazulu | 260 | 06-09-2004 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war* Mindfields | 47 | 22-02-2004 13:47 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Algemene schoolzaken |
Frank sanders MusicalAkademie.....................WIE? HelpMePlease | 22 | 23-09-2002 16:03 |