Aloa Mensen,
Ik heb dus gebeld, het tel gesprek ging als volgt.
Ik kreeg die pa...herhaalde mijn naam nog een keer, en kreeg haar na 20 sec wachten onder het genoegen van een soort microsoft-wacht-toontje.
(Het gereformeerde meisje van de gelijknamige topic)
Hallo met Adriënne
Hallo met Jeremy, ik spreek met de directrice ( na de microsoft toon)...toen deed ze een directrice na en dat klonk heel stom( zozo ff frustraties uiten

)
We praatten wat waarom ze niet kon werken etc..
Ze legde allles uit en ik zei...er IS misschien een optie..maar dan moet ik even kijken * druk op de muisklikkend voor z.g. agenda programma * ...
Ik zei Tja, tja....kijk..er ís natuurlijk een optie...ALS we een keer een stukkie gaan wandelen in Willemstad ( vestingstadje hier in de buurt )
Ze zei...daar ben ik niet zo voor...
Ik zei: Mmm...ik bedoel het gewoon voor de lol en bedoel er verder niets mee...etc..etc..
Zij: Ja, maar ik houd werk en prive gescheiden etc etc..
Ik: Ja maar omdat we toen een beetje vervelende dingen hadden t.o.v. van elkaar dit en dat en zus en zo...dat we elkaar weer recht in de ogen aan kunnen kijken en dat we wat vriendschappelijker kunnen zijn.
*Ze probeerde op allerlei manieren andere compromissen te maken..maar tevergeefs

hehe*
Nou enfin ze was "er dus geen voorstander van " ..
Nog zo hopende dat ze maar NIET dacht dat ik gelijk bovenop haar zou springen, maar dat zal wel..
Bedankt voor de tips,
ondanks dat ze niet mochten helpen,
Jer

P.S. Ik ga dus lekker NIET werken