Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 15:01
bosei
bosei is offline
Wat mij op viel aan de thread "heb je een van de volgende dingen wel een geprobeerd?" is dat speeltjes niet erg in trek lijken te zijn. Ik vraag me nu af hoe dat komt.
Hebben jullie ze gewoon niet omdat je ze niet durft te kopen of je ze niet wilt kopen? Heb je ze wel maar durf je ze niet te gebruiken?
Ik bedoel dan niet alleen dildo's of vibo's maar ook genots balletjes, anaalballetjes, klemmetjes handboeien en verzin maar door.
Kortom vertel al je evaringen met speeltjes en waarom je ze wel of niet hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:02
Qimm
Qimm is offline
Ik wil nog wel es handboeien aanschaffen. Das wel leuk (alleen kun je niemand vastketenen aan mijn bed )
Verder, mja... niet's zo'n behoefte aan denk ik...
Oud 29-07-2003, 15:14
Verwijderd
Ik denk dat die meer gebruikt worden bij wat ouderen. Jongeren zijn vaak pas net bezig met sex, dus proberen ze eerst andere dingen uit, en bovendien wonen de meeste jongeren onder de 18 bij hun ouders, en generen ze zich als die zo'n speeltje vinden (niet allemaal, voordat iemand me aanvalt).
En ík heb er geen wegens het eerste, en omdat ik gierig ben
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 16:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-07-2003 @ 16:14:
Ik denk dat die meer gebruikt worden bij wat ouderen. Jongeren zijn vaak pas net bezig met sex, dus proberen ze eerst andere dingen uit, en bovendien wonen de meeste jongeren onder de 18 bij hun ouders, en generen ze zich als die zo'n speeltje vinden (niet allemaal, voordat iemand me aanvalt).
En ík heb er geen wegens het eerste, en omdat ik gierig ben
Ja denk ik ook. Ipv handboeien kan je ook een sjaal ofzo gebruiken, maar tieners hebben niet zo snel dildo's enzo in huis denk ik.
Oud 29-07-2003, 17:04
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Mense van mijn leeftijd hebben nog gnoeg te ontdekken en te expirimenteren zonder speeltjes.....

voor andere leeftijden kan ik nie spreken..
Oud 29-07-2003, 17:07
Verwijderd
Vorig jaar had ik met valentijn van die kleine stoffen valentijns-handboeitjes gekocht. En ook uitgeprobeerd natuurlijk
Maar die dingen waren nou niet bepaald stevig.. als m'n vriendje een beetje teveel kracht zette dan gingen ze alweer open.

Maarre... ik heb nix tegen speeltjes hoor. Al zijn die dingen bestwel duur volgens mij. Ik zag een keer een roze vibrator met glitters.. die leek me wel geinig. Maar volgens mij zou ik dat ding er niet eens in krijgen.
Bovendien was het een duur ding. En punt 3: ik laat me liever door een persoon ontmaagden dan door een vibrator.
Maar het leek me wel leuk om op de kast te zetten ofzo, het was echt een leuke

Klemmetjes hoef ik niet. Als ik daaraan denk dan denk ik aan tepelklemmetjes en het doet al pijn als iemand iets te ruw met z'n lijf langs m'n tepels gaat, dus laat staan dat ik er klemmetjes op ga zetten
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 17:40
Some
Some is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 29-07-2003 @ 18:04:
Mense van mijn leeftijd hebben nog gnoeg te ontdekken en te expirimenteren zonder speeltjes.....

voor andere leeftijden kan ik nie spreken..
Klopt.
Laat mij eerst nou maar eens alleen thuis zijn met mn vriendin
Meestal doen we het snachts als iedereen op bed ligt Maar dan moet je het zachtjes doen enzo en heb je het idee dat er elk moment iemand kan komen en das ook niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:43
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb samen met mijn vriend twee paar handboeien Maar verder niks... Waarom niet? Niet nodig. De dingen die de topicstarter noemde ("niet alleen dildo's of vibo's maar ook genots balletjes, anaalballetjes, klemmetjes handboeien en verzin maar door") lijken me verder nie zo super duss...
Oud 29-07-2003, 23:37
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 29-07-2003 @ 23:43:
Ik heb samen met mijn vriend twee paar handboeien Maar verder niks... Waarom niet? Niet nodig. De dingen die de topicstarter noemde ("niet alleen dildo's of vibo's maar ook genots balletjes, anaalballetjes, klemmetjes handboeien en verzin maar door") lijken me verder nie zo super duss...
heb jij vier handen? of dunne enkels?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:09
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-07-2003 @ 00:37:
heb jij vier handen? of dunne enkels?
denk eens na, aan elk hand 1, en de andere kant aan het bed
Oud 30-07-2003, 10:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Mmmm... speeltjes...

Heb 't 1 en ander om me solo te vermaken, maar het meeste daarvan heeft ook leuke toepassingen als je met z'n tweeen bent
Oud 30-07-2003, 10:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 30-07-2003 @ 11:50:

Heb 't 1 en ander om me solo te vermaken, maar het meeste daarvan heeft ook leuke toepassingen als je met z'n tweeen bent
Persoonlijk vind ik het buitengewoon opwindend m'n vriendin met bijvoorbeeld een vibrator bezig te zien. Yum

Edit: en een combinatie van beffen met een vibrator d'r bij doet 't ook aardig
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:02
Verwijderd
In de eerste beste volgende relatie ga ik heel wat speeltjes aanschaffen

Vooral vanwege datgene waar Chimera het over had
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Heh, ik moet nog steeds denken aan m'n eerdere twijfels...

Wat denkt een jongen als zijn nieuwe vriendin een stevig arsenaal aan speeltjes in het nachtkastje heeft? En wat als sommige van die dingen... erm... van redelijk formaat zijn? Krijgt hij dan gelijk een aanval van onzekerheid ofzo?
Oud 30-07-2003, 11:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 30-07-2003 @ 12:04:
Wat denkt een jongen als zijn nieuwe vriendin een stevig arsenaal aan speeltjes in het nachtkastje heeft? En wat als sommige van die dingen... erm... van redelijk formaat zijn? Krijgt hij dan gelijk een aanval van onzekerheid ofzo?
Nah, tuurlijk niet, ik zie een vibrator absoluut niet als concurrent. Die ik voor m'n ex gekocht heb was ook groter dan ik zelf ben Het verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar ik zou zo'n verzameling alleen maar...veelbelovend vinden
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 30-07-2003 @ 12:04:
Heh, ik moet nog steeds denken aan m'n eerdere twijfels...

Vertel eens, wat ligt er allemaal in jouwn nachtkasje
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:21
Hukkie
Hukkie is offline
We hebben geen rijen vibo's onder het bed liggen, sowieso eigenlijk geen speeltjes....

... als Jip&Janneke-stripkwartet niet meetelt
Oud 30-07-2003, 13:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 11:54:
Persoonlijk vind ik het buitengewoon opwindend m'n vriendin met bijvoorbeeld een vibrator bezig te zien. Yum

Edit: en een combinatie van beffen met een vibrator d'r bij doet 't ook aardig
Een beetje minnaar hoeft niet bang te zijn voor concurrentie van een vibo. Die doet het zelf toch nog beter. En ze kan beter vreemd gaan met een andere plastic pik, dan met een andere levende.

En aangezien mannen hun ding niet op hun kin hebben, is een vibo the best of both worlds.
Oud 30-07-2003, 13:31
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-07-2003 @ 14:27:
Een beetje minnaar hoeft niet bang te zijn voor concurrentie van een vibo.
inderdaad. want die vibo kan je niet zo lekker je kouwe voeten op warmen 'sochtends vroeg... *evil grin*
Oud 30-07-2003, 16:56
Verwijderd
ik heb hier een tas met sppeltjes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten