Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat je eerst kunt proberen: patch downloaden, spel updaten.
http://half-life.sierra.com/support.html |
![]() |
|
Ben nu bij een ding dat laad stroom op (ofzo) daar maot je met een soort lift heen en trap op knop in drukken komen er 2 tentakels in dat apparaat aan de andere kant ook knopje inrukken ook 2 tentakels als je dat bgedaan hebt moet je dan weer terug??
zo jah hoe krijg je die monsters dood het zijn een soort draken, slangen. bvd maradinus
|
Verwijderd
|
Vertel het niet! Er is helemaal niks meer aan Half-Life als je niet zelf ontdekt hoe dat beest dood moet
![]() Die fout bij die lift heb ik trouwens ook meegemaakt. Waardoor het gebeurt weet ik niet. Je kunt dan in ieder geval niet verder, het is een fout in de savegame. Het enige wat er op zit is je eerstvorige savegame te laden en vanaf daar verder te spelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb idd ook wel eens zoiets gehad ja. Moest ik een oude savegame pakken =/
Kleine tip nog: Er zit af en toe ook een fout in dat als je met een lift naar een ander deel gaat(dat het spel een nieuwe lvl inlaadt bv) dat je dan vastblijft plakken. Hetzelfde is als je op een treintje zit. Wat soms nog wel eens wil helpen hierbij is bukken. Klinkt vaag, maar ik kom het overgrote deel wel zo los. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het stuk met dat tentakelbeest is één van de 'bekendste' levels van Half-life. Ook één van de moeilijkste trouwens.
Het is al moeilijk genoeg om naar boven en beneden te geraken (in die grote kamer waar het beest zit). Twee mogelijkheden: granaten gooien naar de andere kant van de kamer, het beest draait zich naar die kant en dan: rennen! Beste mogelijkheid: iedere minuut heeft het beest zo'n "jankmoment" dat hij eventjes gaat huilen. Dat betekent dat hij zo'n 5-tal seconden niets doet. Dat is het moment om te rennen! Merk op: als je in het midden van een ladder blijft hangen, kan hij je niks doen: dus telkens van ladder naar ladder gaan! Wat moet je doen om het beest kapot te krijgen? Verdergaan in het level. Plots kom je aan een lift die kapot is of zo, je moet toch naar boven (klimmen ofzo, weet niet meer; lang geleden). Daar moet je iets aanschakelen denk ik. Dan helemaal terugkeren naar het beest, terug omhoog naar de cabine, daar de schakelaars omschakelen en dan ontploft de hele kamer waar het beest zit: beest dood. Let ook op: je hebt een long-jump nodig om net na de cabine, over een gat te springen. Ik heb destijds dagen vastgezeten bij dat irritante beest! Ik heb Half-life wel nooit uitgespeeld, ik weet dus niet wat er gebeurt als je het uitspeelt, en ik weet het nog steeds niet ![]() Ondertussen game ik al lang niet meer, maar kwil het weten!
|
Ik ben dat monster voorbij met die 3nekke.
maar nu zit k vast ergens in die put onder dat monster waar je in moet. maar dat ga ik nu ff oplossen. ![]()
|
domme ik jah was er zo voorbij.
ben nu net voorbij dat stuk met zwarte ninja achtige kuthoeren. ![]() en moet nu over dingen heen springen met chemische rotzooi erin en veel door pijpen kruipen. zo een klote stuk is echt ![]() maarjah ik ga verder gamen. ![]() ge-edit: ik ben nu bij surface tention dan ben je in een pijp en moet je berg af. pfoe lastig zeg met 45 health. je gaat gewoon steeds dood. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 19:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Half-Life 2: slepen met lijken? Verwijderd | 11 | 26-08-2006 00:33 | |
Software & Hardware |
[Software] Probleem bij updaten Half-Life Watisdit | 2 | 03-05-2005 19:27 | |
Games |