![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Afknippen? Straks ben je hem 'kwijt'.
Ik let er nooit op hoor. Heb meestal inlegkruisje aan, VOORAL als ik ongesteld ben, stel je voor dat je net 1 minuutje te laat naar de wc gaat, vangt je inlegkruisje het tenminste op. Ik weet ook niet hoe je plast hoor, als je het gevoel heb dat je in je broek hebt geplast als je hem niet afknipt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha *zwaait met schaar* 'meneer ik ga even naar de wc hoor!' hihihi naja, je kan desnoods het touwtje ietsjes naar binnen duwen zodat je er geen last van hebt, en idd afdrogen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zelfde moeite en dan blijftie tenminste droog..
||
Citaat:
En een mini-tampon is dunner dan je vinger, dus als een vinger lukt, moet een tampon zeker lukken ![]()
|
Ik denk dat het bij sommige meiden van rond de 14 en ouder ook nog een emotionele waarde heeft om een tampon in te brengen.
(Klinkt misschien raar, maar een vriendin van mij zou het ook echt nie kunne, zij is dan 14, maja). Kwas zelf 14 toen ik tampons ging gebruiken; je moet je er gewoon over heen zetten, dat er nu iets IN zit i.p.v. erbuiten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het altijd zo smerig om maandverband in te hebben. De hele dag zo'n vieze plak in je onderbroek, bovendien word je er dan de hele tijd mee geconfronteerd dat je ongesteld bent. Nu ik tampons gebruik merk ik gewoon niet dat ik ongesteld ben. Dat vind ik dus veel fijner.
Maar nu ontopic: Zoals anderen al zeggen, ik heb er echt nog nooit op gelet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
't ging hier ergens over wat als je niet wil dat het touwtje zichtbaar is... nou, dat is heel makkelijk, je rolt het touwtje tussen duim en wijsvinger tot een klein bolletje, dat stop je in je vagina vlak achter de ingang, het blijft er dan gwoon zitten en je kunt het met 1 cm van je wijsvinger er weer uit vissen als je de tampon wil vervangen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Komaan zeg, ik gebruik al jaren maandverband, nog nooit problemen mee gehad (en ik vind het zeker niet ranzig, zoals sommige andere meiden hier).
||
Citaat:
Trouwens; ěk vind het zo vies als je eens in de zoveel minuten zo'n "plop" bloed uit je vagina voelt stormen/"ploppen". Het is misschien niet vies, maar zo voelt het wel.. Of als je op je bed ligt en dat het dan tussen je billen loopt ipv op je verbandje.. Daarbij verspreidt het zich over het verbandje waardoor alles (als je hem niet op tijd kan verwisselen wegens omstandigheden) ondergesmeerd wordt.. Nee, ik kan niet zonder tampons hoor ![]()
|
![]() |
Ik vind maandverband echt verschrikkelijk hoor! Plakt over al aan vast, behalve je onderbroek, en het rolt op tot een grote frot....Nee ik prijs diegene die tampons heeft uitgevonden...
Mijn moeder zei dat ze vroeger op kostschool hele lappen in haar onderbroek moest leggen, daar stond haar naam op, en die werden dan weer uitgewassen, GETSIE! Ik zie die nonnen al kijken bij het wassen.....
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ontopic: Daar let ik nou absoluut niet op...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen was ik een keer heel erg ongesteld, en voelde ik telkens wanneer ik opstond na een tijdje geleerd te hebben of gewoon wanneer ik buiten liep dat gedoe uit me lopen. Het voelde zo vies en ik voelde me ineens zo onzeker, dat ik het zat was. Ik ben me die avond heel rustig gaan douchen en daarna, terwijl ik dus ongesteld was, een mini tampon ingebracht, staand. Het ging vrijwel meteen goed. Niet meteen erin rammen, maar gewoon rustig naarbinnen schuiven. Als je ongesteld bent, gaan het makkelijker omdat het dan wat beter glijdt. Het verwisselen van een minitampon is echt niet pijnlijk, gewoon rustig aan het touwtje trekken zodat hij er weer rustig uit komt glijden. Veel succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon en zwemmen Verwijderd | 15 | 21-08-2013 09:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon niet kunnen inkrijgen. Verwijderd | 13 | 19-06-2006 14:00 | |
Seksualiteit |
Vraagjes ivm tampon LoveGirl212 | 40 | 28-12-2005 14:28 | |