Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
over die regel struikel ik ook, k heb zo evn geen idee. Verders: Mooi in woordgebruik, een x een andere stijl, leuk ![]()
||
Citaat:
![]() De J. staat voor een meisje dat ik vorig jaar heb leren kennen. Mensen die mij op mijn msn hebben staan, weten misschien nog wel dat ik in die tijd steeds 'Oh J.' in mijn naam had staan. Dit grijpt terug op die periode. Vandaar.
|
Je hebt 'was' vervangen door 'en' ... hm ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Het is allebei mooi eigenlijk. Ik denk dat ik 'en' wat abstracter vind, maar het gedicht kan het wel hebben. De zin drukt nu, naar mijn mening, alleen wel iets minder uit.
||
Citaat:
|
Ik vind het woordje 'was' persoonlijk wel het gevolg aangeven .. zo begreep ik het in ieder geval toen ik je gedicht voor de eerste keer las. Doordat je nu 'en' gebruikt, vind ik dat minder duidelijk. Maar dat kan voor iedereen anders zijn
![]() Het is maar een suggestie, want zodra iemand anders iets in jouw gedicht veranderd, lijkt het ineens veel minder van jezelf.
||
Citaat:
![]() Heb jij misschien een idee hoe ik de 4e strofe kan verbeteren? Wil het voor mijn vakantie eigenlijk 'opgelost' hebben... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vreemde (nieuwe) docent. fromBALKAN :D | 25 | 17-05-2007 13:51 | |
Vrije tijd |
Eredivisie topic 2005 - 2006 Gimme more beer | 500 | 23-11-2005 14:47 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Software & Hardware |