Advertentie | |
|
![]() |
|
* lip piercing (links, ringetje)
* neus piercing (rechts) * neusbrug (tussen je ogen zegmaar) * industrial rechteroor (lange staaf door 2 gaatjes, bovenaan) * stretch ring linkeroor * en nog 3 veiligheidsspelden (2 in m'n linkeroor, 1 in m'n rechteroor)
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het aan het leren ![]() ![]() Wat heeft dit met navelpiercings te maken? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er ook lang om moeten zeuren tot ik het mocht.. Maar gelukkig vinden ze het thuis toch wel mooi en ik heb er ook gelukkig geen spijt van ofzo ![]() Khoop voor je dat je t ook mag binnenkort ofzo
|
![]() |
Maar dat zoent toch helemaal niet lekker, zo'n brok metaal door je lip?
Voor de piercing fans kan ik return of the living dead deel vier aanraden. Daar is een heel knap meisje wat besmet is met het dood virus, en de enige manier om haar honger naar hersenen te onderdrukken is pijn. Dus ze jonast een hele ijzerwinkel, spijkers, springveren, door zichzelf heen, en glasscherven. Het enige beschikbare nog levende hersenpannetje is namelijk haar vriendje, en die wil ze niet doodmaken. Gruwelijk, maar het staat haar wel!
|
oeh, piercings......
Dat wekt altijd ruzies op ![]() Ik ben nooit zo'n fan van piercings geweest. Ik weet niet waarom. Ik vind het gewoon niet mooi. Er zijn eigenlijk maar 2 mensen die ik ken waar ik het echt mooi vind. En dan op een manier dat ze er beter door zijn gaan uit zien. Mijn nichtje heeft nu een navel piercing, en echt waar......zelfs ik vind dat ze nu veel sexier is. Maar ja, zij heeft dan ook een mooi buikje ervoor en een mooi huidje. En een oude vriend heeft nu al een jaar een oorbel. En dan niet een ringetje, maar echt een knopje met een diamantje erin. Maar dat staat zo goed bij hem. Echt net een gentleman ![]() Maar het is duidelijk....ik ben er niet zo weg van.
||
Citaat:
![]() Ik vind het sowieso al onzin, al die zogenaamde 'versieringen'. Je wordt er namelijk een stuk lelijker door. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing- en tattootopic #29 Verwijderd | 289 | 11-01-2013 08:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing onstoken nicklesswarior | 11 | 21-11-2004 14:41 | |
Lifestyle |
NavelPiercing .o0Debbie0o. | 7 | 21-05-2004 17:30 | |
Lichaam & Gezondheid |