Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Anyway, t zal wel niks zijn, voel me weer kiplekker en hopen dat t niet weer gebeurd(ook al was het best wel apart voor de verandering ![]() ![]()
|
Ik wil ff melden, dat je na 3-4 maanden blowen het lichamelijké al helemaal weg is, zelf een heroine verslaving is na 2 tot 4 dagen (verschrikkelijk) afkicken al over.
Als je een black-out hebt gehad denk ik dat je het niet bij het niet blowen moet zoeken maar ergens anders, want je kunt gewoon niet na 3-4 maanden niet geblowd te hebben nog lichamelijke afkick verschijnselen kijken, je lichaam past zich zo snel aan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik snap echt niet waar je de energie vandaan haalt. o, en nog iets, forum + mening heb je gelijk in. maar je moet je wel aan het onderwerp van het topic houden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
OK, geen geruzie, van Kwaxor begrijp ik dat er geen prob meer is en om nog verder gebral te voorkomen gaat ie op slot.
Kaasstaafje, als niet-gebruiker ga je ook dood hoor, dus doe maar wat minder. En we zijn oud en wijs genoeg (over het algemeen dan) om zelf te bepalen waar we mee bezig zijn en dat hoef jij ons echt niet 'onder de neus te wrijven'. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Last van hartkloppingen na speed Verwijderd | 2 | 27-12-2009 17:23 | |