Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2003, 18:15
number9
number9 is offline
Het wil bij mij vaak niet vlotten jammer genoeg
Vindt ik een meisje leuk en gaat het de goede kant op, komt er weer een meisje langs dat ik leuker vindt.
Of zit ik gezellig te MSNen krijg ik aanzoeken.
En ik vindt zelf altijd te veel meiden leuk, op dit moment 15!
En ik moet echt een goede zien te vinden.
Want in de laatste 2 relaties ben ik 3 x vreemd gegaan.

Iemand tips
Oud 09-08-2003, 18:17
little nemo
little nemo is offline
zet een relatie uit je hoofd en rotzooi gewoon wat aan, je bent duidelijk nog niet aan een relatie toe...
misschien dat je toevallig een meisje ontmoet waar je wel echt heel verliefd op wordt, maar dat kan je niet echt opzoeken...
Oud 09-08-2003, 18:19
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
little nemo schreef op 09-08-2003 @ 19:17:
zet een relatie uit je hoofd en rotzooi gewoon wat aan, je bent duidelijk nog niet aan een relatie toe...
misschien dat je toevallig een meisje ontmoet waar je wel echt heel verliefd op wordt, maar dat kan je niet echt opzoeken...
Nee idd. Geniet eerst maar even van je vrijgezellenleven. Het lijkt erop dat je dat nodig hebt..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 18:24
number9
number9 is offline
Ik wil juist wel een relatie.
En ik heb zat goede gehad om te weten dat ik er wel aan toe ben. alleen zitten er verkeerde tussen.
En ik zit nu in een situatie dat ik er te veel tegelijk leuk vindt.
Niet altijd gelukkig
Oud 09-08-2003, 18:24
Quiana
Quiana is offline
Als je zoveel meisjes tegelijkertijd 'leuk vindt',
vraag ik me af of je ze wel ècht leuk vindt..
Oud 09-08-2003, 19:03
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Quiana schreef op 09-08-2003 @ 19:24:
Als je zoveel meisjes tegelijkertijd 'leuk vindt',
vraag ik me af of je ze wel ècht leuk vindt..
vraag je je dat af?? ik weet t wel zeker, komop, als je een relatie wil moet je gewoon verliefd zijn en dan vind je er geen 15 leuk, maar maar 1
Oud 09-08-2003, 20:04
load_harmony
load_harmony is offline
niet meer aan een relatie beginnen voordat je OPGEGROEID bent............
sorry, maar dit gedrag is voor een puber, en daar moet je eerst maar eens even overhene komen..

succes
Oud 09-08-2003, 22:43
never mind
never mind is offline
ok verliefd zijn is:

Eén (let op: één!!) meisje helemaal geweldig vinden, van haar dromen, naar haar verlangen, als je haar ziet dan wil je nóóit meer van haar weg, je droomt er van om haar een zoen te geven, je wacht op msn tot ze online komt, je belt haar ontsettend vaak op (of wil haar ontsettend vaak opbellen) om te vragen wat jullie voor huiswerk hebben, je gaat naar de kroegen en disco's waarvan je hebt eghoort dat ZIJ ze leuk vind, je besteed elke dag heel veel zorg aan je uiterlijk in de hoop dat je háár tegenkomt. ENZOVOORT!

Jouw probleem is dat je 15 meisjes leuk vind, met nadruk op 'leuk vind', je bent dus niet verliefd op die 15 meisjes. Je was waarschijnlijk ook niet verliefd op je vorige twee vriendinnetjes, vandaar dat je vreemd ging.

Wanneer je een écht goede relatie wil met hét meisje van je dromen moet je verliefd zijn, dat gevoel heb ik hierboven in het kort beschreven (regel 2 tot en met 10). Pas dan kan je echt de goede monogame relatie krijgen die jij wilt hebben, anders blijf je uitkijken naar iets beters (agja als je één van de 15 neemt dan blijf je uitkijken naar een leukere, tja, dat meisje waarmee je dan iets hebt zal wel knap en lief zijn, maar je voelt je dan waarschijnlijk niet echt verbonden aan haar, wanneer je een betere tegen zal komen dan ga je daarmee zoenen (zoals je al eerder hebt gedaan) of dan dump je je vriendin om haar in te ruilen voor die 'betere'.....) Daarmee schiet je ook niets op, je hebt dan net zo'n kutrelatie als je vorige 2......

Kortom: ga géén relatie met een van die meiden beginnen, pas als één meisje er echt uitspringt en je behalfe haar niemand anders wil moet je pas aan een relatie beginnen. Ennne trouwens... Als jij zoveel aanbidsters hebt als je beschrijft zal je een alles behalfe saai vrijgezellenbestaan hebben, geniet daar nog maar even van!!
Oud 09-08-2003, 23:06
Verwijderd
15... Dan mag je je idd wel afvragen of je ze wel écht leuk vindt, LOL
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 23:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hij wil ook geen 'echte geweldige relatie' lijkt me, hij wil gewoon een vriendin. Ik bedoel, wie wil dat nou niet op die leeftijd.

Ik zou zeggen: Pak ze allemaal, wel achter elkaar aub, niet tegelijk, maar zeg het ze wel effe vantevoren, zij hebben ook gevoelens.

Ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 10-08-2003 @ 00:50:
Hij wil ook geen 'echte geweldige relatie' lijkt me, hij wil gewoon een vriendin. Ik bedoel, wie wil dat nou niet op die leeftijd.
*kuch*
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 00:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
perseus schreef op 10-08-2003 @ 01:09:
*kuch*
Het was sarcasme.

Sorry. Een groot aantal mensen wil dat

edit: zie je sig.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 00:16
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 10-08-2003 @ 01:15:
Het was sarcasme.

Sorry. Een groot aantal mensen wil dat
Ja, daarom vatte ik het ook niet als sarcasme op .

[edit]

Mijn sig blijkt maar weer eens al te waar te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 03:56
Verwijderd
Gewoon volwassen worden, lukt je dat niet dan is alle hoop verloren. Ff van mezelf uitgaand, iemand leuk vinden is niet het topje van de ijsberg, dus kan gewoon voor de lol wezen. Ff wederzijds misbruik van elkaar maken. Maar naast iemand leuk vinden bestaat er ook een hogere trede. Maar jij bent dus totaal nog niet volwassen aangezien je je laatste relaties vreemd bent gegaan. Eigenlijk is het dan ook niet meer als terecht dat je geen vriendin hebt. Omdat je gewoon kort gezegd een *** bent.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:09
Jobber
Jobber is offline
Leer keuzes te maken en priopriteiten te stellen.
Als je nog niet toe bent aan een relatie, neem er dan geen.
Als je denkt dat je een meisje toch echt wel iets meer dan leuk vindt, ga er dan voor.
Enne...hebben die 15 meisjes nog een bepaalde volgorde??

Groet'n.
Oud 12-08-2003, 15:24
miro
miro is offline
Misschien is er van die 15 meisjes ook nog iemand die jou leuk vindt. Pak je die gewoon.

Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:21
PardonMe
PardonMe is offline
er is toch wel een heel verschil tussen een meisje leuk vinden en verliefd zijn op een meisje..
Als je zooooo veeel meisje ''leuk'' vindt, dan vind je naar mijn mening geen enkele leuk genoeg voor een relatie...
Het moet niet zijn van ''goh leuk, aardig meisje'' maar het moet iets zijn van ''wauw wat een top meid!!"

Ga er niet teveel achteraan, of je er op focussen, je merkt vanzelf wel wanneer je een meisje echt, echt, echt leuk vindt, ipv gewoon leuk
Oud 12-08-2003, 16:34
AtHell
AtHell is offline
Verhuis naar Rusland, daar willen ze poligamie weer invoeren, ben jij van al je zeer ingewikkelde en ook erg boeiend problemen af, óf gooi je pc uit het raam en val ons niet lastig met dit soort onzin.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 16:49
Faery
Faery is offline
Kappen met voetbal, die onzin vertroebelt je geest.
Oud 12-08-2003, 16:50
AtHell
AtHell is offline
Niets mis met LPF-stemmers verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten