Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is goed dat je aangeeft dat je niet lekker in je vel zit...Sommige mensen kunnen/willen dat gewoon niet toegeven...Jij bent al wel zo ver en als t echt niet meer gaat zullen veel mensen je aanraden proffesionele hulp te gaan zoeken...Misschien eerst naar je huisarts en goed met hem er over praten...Eerst alles opschrijven wat je denkt/voelt en dat hem laten lezen als praten niet je sterkste kan is? Ik weet t ook niet...
Vervelend dat je er niet thuis over kunt praten...Misschien vind je het wel helemaal niets om met een onbekende erover te praten?! Dat met je ex is ook erg vervelend, maar weinig aan te doen denk ik... Knuff...
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook zo'n soort gevoel, laatste tijd steeds meer. Het voelt alsof ik ergens heen moet, weg van de omgeving waarin ik mij op dat moment bevind. Niet even naar buiten of naar een andere stad, gewoon ver weg. Alles achterlaten en alle problemen oplossen voordat ik weer terug kom. Alleen is er dan geen enkele plaats waar ik naartoe kan.
Ook gaat het thuis niet echt goed. Alleen op mezelf wonen kan niet en wil ook weer niet op straat slapen, dus blijf ik maar thuis wonen. Ik doe eigenlijk weinig aan het gevoel. Het gaat vanzelf weg, duurt alleen soms een paar uur. In de tijden dat het iets beter gaat, neem ik mezelf ook vanalles voor. Bijvoorbeeld om nieuwe dingen te gaan proberen. Een buitenmens worden i.p.v. een binnenmens. Of gewoon een aantal sporten te gaan proberen. De volgende dag zijn al die voornemens al zo sterk afgezwakt dat ik er niks meer mee doe.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
Liefde & Relatie |
In de war... blurred | 21 | 15-07-2004 17:54 | |
Games |