Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Topicstarter Alles even goed aandrukken, denk aan geheugen e.d. Waarschijnlijk is d'r iets wat geen jofel contact maakt. |
![]() |
|
Het was inderdaad het geheugen, Deze moet dan al voordat ik ben begonnen met installeren niethelemaal vast hebben gezeten en los zijn geraakt op het moment dattie vast liep.
Er waren nergens echt beepcodes te vinden voor dit moederbord, das wel jammer eigenljik. Naja, nu werktie perfect, net alles klaar met installeren. Thanks mensen ![]()
||
Citaat:
Zo kwam ik erachter dat een probleem dat ik had bij de HD/IDE lag (rood rood groen groen = IDE bij mij). Met alleen die bip-bip had ik echt nix kunnen doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik niet begrijp aan dit verhaal: geheugenmodules 'klikken' er als het goed is stevig in. Hoe kunnen die nou ineens loszitten? ![]() Het enige wat ik wel eens had vroeger was dat PCI kaarten niet goed contact maakten (meestal opgelost door het metalen lipje te buigen, zodat die er verder in kon.. was altijd een probleem met de kast) *is blij dat je bij moderne kasten het geheel er gewoon uit kunt schuiven* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |