Advertentie | |
|
![]() |
|
bij hardeschijven verschilt dit per merk
ik ben zelf alleen bekend met de (oudere) maxtorinstellingen, de seagateinstellingen en de IBM instellingen de meeste hardeschijffabrikanten zijn zo vriendelijk om op de hdd zelf een stickertje te plaasten met de verschillende jumpersettings voor de hardeschijf, maar Maxtor doet dit helaas niet. deze heeft (had) altijd 9 pinnetjes waarvoor je 2 jumpers nodig had voor de masterinstelling en 0 voor de slaveinstelling, dus dat is makkelijk: al de pinnetjes eruit ![]() ![]() om het als master in te schakelen moest je het (dacht ik) als vogt instellen: **|-- **|* waar -- een verbinding is net als die 2x |
||
Citaat:
![]() ![]() tot voor de fusie deden ze t iig niet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[HDD] Wil niet op master, wordt niet altijd gedetect Koning | 19 | 23-06-2005 11:03 | |
Software & Hardware |
nieuwe HD aansluiten Kawouter | 11 | 05-09-2003 16:05 | |
Software & Hardware |
hij herkent me nieuwe hdd niet!!!help me! ChuCky16_:-) | 12 | 12-11-2002 16:35 | |
Software & Hardware |
[Windows98] Harddisks worden niet gedetecteerd Genesis | 17 | 26-09-2002 22:18 | |
Software & Hardware |
IDE beste configuratie Verwijderd | 16 | 18-09-2002 00:30 | |
Software & Hardware |
op welke IDE ? Vash! | 2 | 02-02-2002 12:44 |